کد مطلب: ۵۹۰۰۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حراج جدید ایران‌خودرو/ با ۸۶ میلیون تومان صاحب پژو ۲۰۷ شوید!

حراج جدید ایران‌خودرو/ با ۸۶ میلیون تومان صاحب پژو ۲۰۷ شوید!

خودروسازان همچنان درگیر بحران نداشتن قطعه و زیان انباشته هستند و در این شرایط هم دست از اجرای طرح‌های پیش‌فروش برنمی‌دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروسازان همچنان درگیر بحران نداشتن قطعه و زیان انباشته هستند و در این شرایط هم دست از اجرای طرح‌های پیش‌فروش برنمی‌دارند.

طبق اعلام سازمان بازرسی بیش از ۱۴۰ هزار خودرو ناقص به دلیل تامین نشدن قطعات آنها در پارکینگ خودروسازان وجود دارد. طبق ادعای خودروسازان آنها سالانه بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان زیان ناشی از ارزان‌فروش را تقبل می‌کنند. بحران بدهی آنها هم جدی است. طبق برآورد اخیر که در دنیای اقتصاد منتشر شده بود میزان بدهی آنها معادل ۸۰ درصد ارزش دارایی در بخش ساختمان آنهاست.

با چنین وضعیتی آنها قرار است تعهدات جدید را بپذیرند. آن هم با وعده‌های عجیبی مثل اینکه تنها با پرداخت ۸۶ میلیون تومان صاحب خودرو پژو ۲۰۷ شوید.

شرکت ایران خودرو مرحله جدید پیش فروش شش محصول خود با موعد تحویل حداکثر یک ساله ویژه مهر ماه را اعلام کرد. این طرح از پنجشنبه ۲۹ مهرماه آغاز شده و تا یکشنبه دوم آبان ادامه خواهد داشت و در آن تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک به صورت قرعه‌کشی عرضه شده‌اند.

نکته مهم این است که در این بخشنامه مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است.

1 7

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من که سه دوره دیگه ثبت نام نمیکنم،بزار رو دستشون باد کنه،چوب خدا صدا نداره اینجا مشخص میشه

    • ناشناس

      تمومه دیگه من و تو‌ثبت نام نکنیم همه میمونه

  • هالو

    اول فکر میکردم اینا ملتو احمق فرض کردن، بعد فهمیدم ملت واقعا احمقاً
    چرا که دارن ضرر میدن و بازم میفروشن.هه?
    پس این ماشینهای تو بازار آزاد از کجا میاد؟
    خوش بحال اونا که نمیفهمن!!!

  • ناشناس

    شما طرف خودروسازان رو گرفتید چقدر پول دادند به تجارت نیوز این چرت و پرت ها رو بنویسید؟
    گزارش های مالی خودروسازان دروغی بیش نیست…
    تمام وسایل و قطعات شش ماه قبل خریداری می شوند… ماشبن های موجود در پارکنیک تجهیزات و وسایلشون سال ۹۶ خریداری شده یعنی دلار ۳ هژار تومان! الان ماشین را دلار ۳۰ هزار تومان به خرد ملت میدن! عجب قدرتی دارند صاحبان ثروت تا بیخ گوش ما امدن!

  • سیدباهوشی

    دولت به جای اینکه ازمافیا حمایت کند و از طرفی هم واقعا خودروسازان ضرر نکنند و زیان انباشته نداشته باشند. واردات خودرو را ازادکند تا مردم هم خودرو باکیفیت،کم مصرف،ایمن سوار شوند و هم ایرانخودرو و سایپا برای جلوگیری از ضرراز فروش داخلی خودروخای خودرا صادر کنند.ضمنا اگر فقط قسمتی از دارایی های که از خریددلارهای ارزان قیمت سال گذشته که از پیشفروش های اینچنینی در حساب ایرانخورویی ها هست بفروشند زیان انباشته ندارند .

    • ناشناس

      به حضرات فشار میاد

  • ناشناس

    عقل هم خوب چیزیه کشوری که مدام در حال درگیری است صنعت خودرو سازی می خواهد چکار و پیشرفتی هم در رضایت مشتریانش ندارد و کاملا رفتارشان مانند یک غریبه و یک غیر ایرانی نسبت ب ایرانی است گرانی و بی کیفیتی خودرو و خدمات ب کمتر از این قانع نباشیدخخخخخخخخخخخخهاهاااهاها

  • ناشناس

    واقعا مسخره هس کجاش حراجه که ب ما نمیرسه .رفتیم نمایندگی سایپا میگه تیبا۲نداریم بعدش که قیمت بازار خواستیم داشتن بقران قسم.ب این میگن زوووووووورررررر

  • ناشناس

    سلام به همه دوستان عزیز اگر به وضوح می‌بینید مشکلات خودرو و همچنین نحوه فروشش رو چندماههی نخرید تا مشخص بشه چرا ما باید خودرویی که قیمتش ۱۰ تومن ۱۰۰ تومن باید خرید!!!!!نخرید نخرید

  • ناشناس

    نخریدمردم قیمتهاتایک سال بعدکه هیچ یکی دوماهه آزادخواهدشدبیچاره میشه اونی که میخره بایدپول آزادش روبده بعدیک سال موقع تحویل یعنی ۹۰درصدبالاترازقیمت واقعی الان حدود۵۰۰به بالاایران خودرواگه شرف داره که نداره اگه عرضه وغیرت داره که اونم نداره واگه راست میگه بیاره فروش فوق العاده بده ۳ماهه اونم باقیمت قطعی مثل قبلی ها پیش فروش میدن چون قرارشده قیمتهاباقیمت بازارآزادبشه برابری کنه مردم یک لحظه خودتون فکرکنیدببینیدحق بامنه یانه بخدابیچاره میشه اونی که میخره نخریییییییییییییدوسلللللللللللللاممممممم.چاره همینه وبس.

  • ناشناس

    مااگه نخریدنو یاد بگیریم به خدا هیچی گران نمیشه نخرید بزار ارزون بشه

  • ناشناس

    قیمت تمام شدش هم زیاده چه برسه به این که قیمت اللحساب هست.