خبر مهم:

کد مطلب: ۴۲۸۷۶۷

پیش‌فروش ۹ محصول ایران خودرو از ساعتی دیگر / ربات‌ها از ثبت‌نام حذف می‌شوند؟

پیش‌فروش 9 محصول ایران خودرو از ساعتی دیگر / ربات‌ها از ثبت‌نام حذف می‌شوند؟

ایران خودرو شرایط پیش‌فروش عادی 9 محصول خود را از ساعت 11 صبح برای امروز اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو شرایط پیش فروش 9 محصول خود را برای امروز 19 بهمن ماه اعلام کرد. این در حالیست که مدیرعامل ایران خودرو روز چهارشنبه از حذف باگ‌ در زمان فروش اینترنتی خودرو و به کار بستن آنتی ربات‌ها خبر داد.

متن اطلاعیه این پیش‌فروش به این شرح است: بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگیهاي مجاز می‌رساند شرایط پـیش فـروش شـرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روزشنبه مورخ 98/11/19 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌شود.

جدول 1 :شرایط و برنامه فروش.

جدول 2 :نرخ سود.

شرایط ویژه بخشنامه:

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف 20 روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتری عودت خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می‌باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده می‌باشد.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی‌باشد.

کد کلاس و رنگ خودروها بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتري امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

امکان ثبت نام در این بخشنامه براي مشتري دوم نمایندگی مجاز نمی‌باشد.

قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخشنامه و قرارداد تعیین خواهد شد.

ثبت نام مشتریان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان‌پذیر است.

انتخاب کارت طلائی به صورت اختیاري و با پرداخت هزینه در زمان ارسال دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.

در این بخشنامه امکان ثبت نام فقط براي افراد بالاي 18 سال مقدور می‌باشد.

الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارك به نمایندگی.

مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌هاي ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی‌باشند، در صورت ثبت‌نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

مشتري تایید و اعلام می نماید که مشخصات اعلامی با مشخصات شناسنامه اي وي کاملا منطبق میباشد، در صورت بروز هرگونه اشتباه، ثبت نام کان لم یکن بوده و کلیه مسئولیتهاي آن بر عهده مشتري می باشد و شرکت ایران خودرو مطابق با ضوابط جاري خود اقدام می کند.

شرایط و توضیحات عمومی بخشنامه:

سود مشارکت در این روش فروش حداکثر تا پایان قرارداد(زمان تحویل) و یا تا پایان انقضای مدت دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی در گویا براساس خودرو محاسبه خواهد گردید.

سود انصراف به صورت روز شمار(مشروط بر گذشت یک ماه از زمان تاریخ ثبت نام) مطابق جدول پیوست حداکثر تا پایان قرارداد ( زمان تحویل ) و یا تا زمان انقضاي مدت دعوتنامه و تا تاریخ ارائه درخواست انصراف مشتري محاسبه و حداکثر تا 20روز پس از تاریخ درخواست پرداخت خواهد شد.

متقاضیان برای واریز وجه بالاتر از ۵۰ میلیون تومان می‌توانند پس از دریافت ردیف قرارداد از سایت فروش، حداکثر تا پایان وقت اداری دو روز کاری بعد از ثبت نام از طریق لینک «بخش میز کار مشتری» در همان سایت، نسبت به پرداخت تفاوت اقدام کنند. در غیر این‌صورت قرارداد غیرفعال شده و وجه متقاضی ظرف ۲۰ روز کاری مسترد خواهد شد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازاي مبالغ پرداختی مشتري (صرفا" به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار( یک درصد ماهانه 12درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

در این روش فروش مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه هاي قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

در صورتی که برحسب ضرورت و الزامات قانونی، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روي خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییري در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروي تغییر یافته صادر خواهد شد.

111

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • متقاضی ثبت نام یک عدد خودرو

    من یوزر پسوردم رو سیو کردم هر روز وارد سایت میشدم چند .روز پیش فروش ایرانخودرو هرکاری کردم وارد نشد البته وارد سایت بودم از نیم ساعت قبلش ولی سر ساعت یازده خودبخود یوزرم خارج شد بعد از بیست دقیقه پیغام میده نان کاربری یا رنز عبور اشتباه است!!!! چندصدبار دیگه با همون یوزر پسورد که سیو بود زدم بالاخره وارد شد. خودرو رو بعد از نیم ساعت اورد وقتی درخواست دادم گفت به علت تعداد بالای درخواست لطفا چند ثانیه دیگه تلاش کنید !!! چندصدبار دیگه زدم این بار گفت شما وارد سایت نشدید ابتدا وارد شوید!! با چه بدبختی باز وارد شدم و تکرار فرایند بالا رو دوباره انجام دادم. این بار گفت از لینک زیر درخواست بدین. لینک رو که میزدم خارج میشد. و باز دور باطل تکرار میشد تا بلاخره گفت ظرفیت تمام شده است !!!!!! فقط موندم چطور همه نمایشگاههای تهران و کرج بلا استثنا خودروی صفر و حواله اماده دارن از کجا خریدن چطور خریدن چطور با هر کدملی میگن در ۱۸ ماه فقط یه ماشین میتونی بخری اونم باشرط گواهینامه و دسته چک و ادرس و قبض تلفن به نام خریدار و مطابقت ادرس دسته چک با ادرس محل سکونت و …. این همه ثبت نام فوری و پیش فروش اومد هنوز این تمایشگاه دارها کس و کارشون ظرفیتش پر نشده که مردم هم بتونن بخرن؟؟ من نوعی یه ماشین واسه زیرپای خودم میخوام هر نوع تعهد و تضمین کتبی و شفاهی هم میدم که خودم استفاده میکنم و بیشتر از یک ماشین ندارم و لی مردم. نمیدونم چطوری هرکدوم چندتا ماشین تحویل فوری و پیش فروش خریدن . نمایشگاه دار ها که هیچ همه مردم عادی و کارمند و بازاری هم وارد بازار خودرو بخاطر اختلاف فاحش قیمت بازار و دلال بازی پول و سرمایشونو اوردن تو خرید و فروش خودرو و همین باعث گرانی فاجعه بار خودرو شده.به اسم زن و بچه و مادر و پدر خودرو خریدن.خونه ی هرکی نگاه کنی چند هزار دلار خریده و جاساز کرده. بازار طلاهم که هجوم بردن طلای ۵۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی و شمش خریدن و چالش کردن. بازار خودرو هم که به گند کشیدن و اکثر این کارا رو کارمندها انجام میدن. پول های سرگردان وقتی مدیریت نشه همه بازار رو بهم میریزه.و این دقیقا از وقتی شروع شد که سود سپرده رو پایین کشیدن.هم منابع بانکی دچار مشکل شد هم بازار مسکن و طلا و ارز و خودرو و بالطبع سایر کالاها دچار تورم فوق العاده شدید. یه عده بیکار و بینوا و بدون بیمه که هیچ کجا اسمی ازشون نیست دنبال یه اتاق حاشیه شهرمیگردن واسه اجاره. یه عده هم چندین خونه و اپارتمان و باغ و ماشین دارن.اطرافیان هستن یارو کارمنده امسال ۵ تا خودرو ثبت نام کرد و فروخت ۴ واحد اپارتمان خریده داده اجاره و البته چون همسون وام دارن پس سند به اسم شخص نمیخوره هرچند یند هم به ایم شخص بخوره هیچ محدودیت خاسی نداره و چون مسکونی هست و اجاره نامه هم هیج کجا ثبت نمیشه مشمول مالیات هم نمیشه .و صدها نمونه دیگه که فقط در اطرافیان میشه دید

  • hamid

    باسلام خدمت دوستان،من خودم روز شنبه دناپلاس ثبت نام کردم،بدون ربات ثبت نام کردم،۱۱ثبت نام شروع شد من وارد شدم،بعد از یک دقیقه از من رو از صفحه بیرون انداخت،ساعت۱۱:۰۸دوباره واردشدم،ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه وارد درگاه زبان ملت شدم،ثبت نام انجام شد،باید صبر داشته باشی،موفق باشید

  • سردار-تاکستان

    باسلام خدمت مدیرعامل محترم ایران خودرو و صد البته وزیرمحترم صمت
    بنده به یه ساله میخوام یه ماشین ثبت نام کنم نمیشه که نمیشه کلیه نکات ترفندم رعایت میکنم ولی بازم نمیشه حالاواقعابرام جای سواله اولااین ماشینای صفرازکجامیان ؟کیاایناروثبت نام میکنن کی ثبت نام کردن جای سواله؟نکته بعدی اینه که توشهرمافردی بنام (م-غ)به وفورداره ماشین ثبت نام میکنه باتحویل 2ماهه اونم بعضا30میلیون بالاترازقیمت مصوب همین ماه گذشته فک کنم بالای 400دستگاه ثبت نام کرده باشه خوب جناب مدیرعامل بفرماییدببینم این آقااین حجم ازخودرو راازکجامیخوادبیاره تحویل بده؟فک نکنم خودش تولیدکنه احتمالادستش باعوامل جنابعالی تویه کاسه باشه که داره همچین کاری میکنه وقطعاپورسانت خوبی هم میده میگیدنه یه سری تشریف بیاریدپارکینگ ایشوناملاحظه بفرماییدازپارکینگ شمابیشترماشین داره …………………موفق باشیدامیدوارم این مطلبوخونده باشید

  • شهریار

    این دلال بازی کار خود ایرانخودروه، وگرنه کاری نداره به جای این که ماهی چند دفعه فروش شرایطی و پیش فروش بزارن که دلالها وقت داشته باشن همه رو ثبت نام کنند، دو ماهی یکبار ثبت نام کنند و تو یه روز و یکدفعه ماشینا رو بفروشن که لاقل نصفش گیر مردم عادی بیاد

  • ناشناس

    خداازتون نگزره خوش به حال هرکی که تو این ایران نیست آخه تاکی تحمل کنیم کجای این دنیا با مردمشان اینجوری رفتار می کنن

  • ناشناس

    من قبل از این بخشنامه ثبت نام کردم ۲۰۷ خیلی سخت بود ولی شد البته تحویل ۱۴۰۰

    • میلیکس

      خدا قوت پهلوون سال ۱۴۰۰ خخخخ

  • ایرانی

    فقط مردم سرکار گذاشتین خداروخوش نمیادبامردم بازی نکنید…..

  • وحید

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    آقا واقعا نمیشه ثبت نام کرد
    من دو ماه با دقت هر چه تمام تر تلاش کردم هر دفعه یه ارور می ده، به نظرم مردم مسخره کردن، واقعا نمیشه ثبت نام کرد.

  • ناشناس

    مردمو اذیت نکنید

  • باران

    همش حرف مفته ما ثبت نام کردیم پول هم از حسابمون کسر شد عملیات هم موفق زد ولی بعد یه ساعت مجدد پول به حسابمون برگشت خورد سفارشمون رو ثبت نکردن