کد مطلب: ۶۰۹۲۳۲

آغاز پیش‌فروش جدید سایپا از روز پنجشنبه

آغاز پیش‌فروش جدید سایپا از روز پنجشنبه

پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ویژه دی ماه ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه دوم دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود و تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه ششم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است فرصت مشارکت در پیش‌فروش‌های یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا براساس آیین‌نامه‌های ابلاغی دو روز کاری است اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح‌ها، امکان ثبت‌نام در روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است.

به گزارش گروه خودروسازی سایپا، در این طرح‌های پیش‌فروش، گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شاهین.جی ، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت ۱۵۱ اس.ای با موتور ام.۱۳ را عرضه می کند.

متقاضیان خرید این محصولات می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com / در یکی از روش های پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید و یا هر دو روش ثبت نام کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در روز قرعه‌کشی، ابتدا منتخبین روش پیش‌فروش یکساله مشخص می‌شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه‌کشی پیش‌فروش مشارکت تولید، شرکت داده نخواهند شد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    جراید و مطبوعات کشور لطفا پیگیری بفرمایید خودرو سازها فقط ثبت نام میکنند ولی از تحویل خودرو خبری نیست….تجارت نیوز لطفا فراخوان بزنید چه مدت تاخیر در تحویل خودرو از سوی خودرونسازانِِ وجود دارد

    • ناشناس

      مخصوصا ماشین سازی سایپا

  • ناشناس

    شرکت در پیش‌فروش‌های سایپا مثل اینه که در خونه‌تون رو باز بذارین که دزد با خیال راحت همه چیز رو ببره

    • ناشناس

      احسنت

  • ناشناس

    ساینا و تیبا معمولی نیست؟

    • ناشناس

      خیر نیس اینجا همه چی پلاس ه حتی وانت پراید میخی بخا نمیخی نخا …..

    • مسعود

      خیر اما موتور تیبا که همون موتور پرایده در داخل همشون هست!!
      یعنی در قلب همه محصولات سایپا یک پراید می درخشد.

  • ح

    دزدی جدید جالب مردم هم همکاری میکنند

  • ناشناس

    مردم تورو خدا گول نخورید و ثبت نام نکنید
    من یک سال و نیمه که کوئیک s ثبت نام کردم ، چهار ماه هم هست که تکمیل وجه کردم ،قراربود یک ماه بعد از تکمیل وجه خودرو رو تحویل بدن ، که تازه میگن تولیدش متوقف شده اگه تولید این خودرو متوقف شده چرا دوباره این خودررو قرعه کشی گذاشتند

  • ناشناس

    پیش فروش را اصلا ثبت نام نکنید ۱۷ ماهه ساینا اس ثبت نام کردم ۳ ماه پیش تکمیل وجه کردم هیچ خبری هم از تحویل نیست.قیمت بالا هم که هیچ.

  • رضا

    دوستان و عزیزان مواظب کلاهبرداری سایپا باشید چون برای من دو بار افزایش قیمت خورده الان هم قیمت کارخانه ای شاهین و بازار یکی شده در حالی که من 134 میلیون یک سال گذاشتم و هنوز از نه ماشین خبری هست و نه هم پولمان اگه همین پول در بانگ مگذاشتم الان سودش حدودا 30 میلیون بود با این حساب خودرو شاهین برای من 344میلیون بیشتر بیرون میاد چون سود پول که به من میدن فقط 8میلیون هست دوستان نخرید