کد مطلب: ۴۷۱۳۹۸

بورس اولین روز شهریور را چگونه آغاز می‌کند؟ / تعادل در تشکیل صف‌های خرید و فروش

بورس اولین روز شهریور را چگونه آغاز می‌کند؟ / تعادل در تشکیل صف‌های خرید و فروش

در مرحله پیش‌گشایش اولین روز معاملاتی بورس در شهریور ماه، نمادهای شاخص‌سازی چون فولاد و فملی با صف خرید سنگینی مواجه شده‌اند اما شستا و خودرو صف فروش دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه یکم شهریورماه، به نظر می‌رسد تشکیل صف‌های خرید در نمادهای فولاد، فملی و فارس موجب ایجاد جو مثبت در کل بازار شود. این در حالی است که تا این لحظه هنوز نمادهایی چون شستا، خودرو و خگستر با صف فروش سنگینی مواجه هستند.

در فرایند سفارش‌گیری بازار سهام، نمادهای ثبهساز، وپارس و ولپارس در حالی بیشترین حجم صف خرید را از آن خود کرده‌اند که به جز آنها فولاد و فارس و فملی نمادهای شاخص‌سازی هستند که در سقف قیمت روزانه متقاضی خرید دارند. در طرف عرضه اما خودرو و خگستر به همراه نماد شستا با صف فروش همراه هستند.

123 8

با توجه به شرایط به وجود آمده در پیش‌گشایش به نظر می‌رسد زور سه غول بورسی فولاد و فملی و فارس بر نمادهای منفی بچربد و در نهایت شاهد شروع سبز بورس در معاملات امروز باشیم.

از امروز برخی تغییرات در معاملات بازار سهام اتفاق می‌افتد. بازگشت زمان معاملات بورس به حالت عادی، افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق‌های درآمد ثابت در سهام و افزایش ضریب تضامین خرید اعتباری از اصلاحاتی است که احتمالا به بهبود روند معاملات بازار در هفته جاری کمک کند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که شاخص کل بورس در هفته گذشته بیش از 11 درصد افت کرد و تا حد زیادی از کانال 2 میلیون واحدی فاصله گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این چه وضعی است. سهام ایران خودرو با توجه به اینکه فروش خودرو دارد.چرا اینقدر کاهش قیمت داره؟

  • ناشناس

    من تا الان کلی تو ضررم ولی باز صبر میکنم…انشالا که وضعیت بهتر میشه….✌

  • ناشناس

    ای خدا

  • ناشناس

    سلام اقا چه بخواهید چه نخواهید بورس ریزشی شده تا شاخص ۱۳۰۰ هم میاد سیگنال این ریزش تو برج ۴ داده شده بود

  • ناشناس

    تو این بورس همه شدن کارشناس سرمایه ، یکماه هست سهام خودرو خگستر خساپا منفی هست ۵۰ درصد منفی خوردیم این شد اعتماد به بورس

  • غلامعلی زمان پوری

    این چه بد بختی که سرما میارین ..من دو ساله که بیکار هستم زن بچه دارم که رفتم وام گرفتم ۲۰۰میلیون با یک بدبختی گرفتم که نزدیک ۵ماه دوبالش بودم که گرفتم ولی الان تو یک ساعت نصف پولم از بین بورد ….همش الکی گفتتم دلت نسوزه برام ..خدا کمک همه تون کنه اینشالا

  • غلامعلی زمان پوری

    منم میام …….

  • غلامعلی زمان پوری

    من سام دارم برای فروش …بیا اینبر بازار حراج کردم

  • اشکان

    یقینا روند بورس مثبت خواهد شد .
    بعنوان کسی که ۱۲ ساله داخل بورسم یقینا اینطور خواهد شد.

  • ناشناس

    دوستان نگران نباشد بورس دوباره سبز میشه یکم فقط دیر به سود میرسیم مشکل ما اینه که زمان ورود خروج رو نمیدونیم