خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۳۶۱۱

بورس امروز را چگونه شروع می‌کند؟ / آیا بازار مثبت می‌ماند؟

بورس امروز را چگونه شروع می‌کند؟ / آیا بازار مثبت می‌ماند؟

در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه 11 شهریور، به نظر می‌رسد فشار عرضه از تقاضا بیشتر است، در برخی نمادهای شاخص‌ساز مانند وبصادر و فولاد عرضه و تقاضا به نوعی برابر است اما برای نماد فملی صف خرید تشکیل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بازار دیروز در دقایق اولیه شروع معاملات رشد چشم‌گیری داشت اما بازار امروز بازاری متعادل از لحاظ فشار عرضه و تقاضا محسوب می‌شود. همچنین در برخی نمادها مانند وبصادر فشار عرضه از تقاضا بیشتر است.

11 شهرویور بانکی

وضعیت متعادل سفارش‌گیری در نمادها نشان می‌دهد؛ نمادهای فملی، امین، فخوز، ولپارس نمادهایی هستند که برترین تقاضا در بورس را دارند اما حجم آن‌ها بالا نیست.

همچنین امروز نماد بپیوند عرضه می‌شود و دوره ثبت سفارشش 13:00 الی 17:00 می‌باشد همچنین سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 150 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس دیگه بازار آزاد نیست و برای کسری بودجه برنامه ریزی شده همون دستوری که عزیزان میگن. مدیریت اقتصاد ایران هم بر مبنای روزانه هست و تدبیر بلند مدتی وجود نداره.

  • ناشناس

    خدا به زمین گرم بزرنه اون بالا دستیارو که اصلا به فکر مردم نیستن آخه لامصب نمیتونی کاری کنی لااقل دروغ نگو و مردم رو گول نزن هی میگی فردا مثبت میشه ولی میبینیم نمیشه

  • ناشناس

    حال آدم بهم میخوره از این تازه واردها ،،،،والا من از سال 97 در بورسم اینجوریشو دیگه ندیده بودم دقیقه به دقیقه در صف فروش باشن ،،،،بابا جمع کنید برید همون بازاری که بودید

  • ناشناس

    دوستان، برید روند شاخص بورس ونزوئلا رو نگاه کنید بعد متوجه میشید که چه خوابی برامون دیدن

  • ناشناس

    چرا نظرهامونو پخش نمیکنید

  • Hassan

    سلام.متاسفانه وقتی دولت بدون کارشناسی سهمی مثل شستا را وارد بورس میکنه.و فقط نفع شخصی خودش را در بازار لحاظ میکنه.و بدون کارشناسی وقتی سهم مثبت میشه شاخص را تغییر میده و بالعکس وقتی منفی میشه کل بورس را تحت شعاع خودش قرار میده.دولت بدون کارشناسی فقط به فکر سهم خودشه.که این یک نوع سمت و سوی بدی برای شاخص کل داره که باعث هیجان و بی اعتمادی در کار میشود.البته این وسط حقیقی ضرر میکنه.حقوقی در طرح چند ساله سهم را خریداری میکنه که هیچ ضرری دامن گیرش نمیشه.چرا باید بدون کار شناسی با عرضه های بد در بورس باعث هیجان شد.و لازم میدانم که دولت در بابت سهم شستا که باعث روند هیجانی و تحت تاثیر گذار شاخص میباشد اندکی تعمل و کارشناسی نماید.تا دوستان سرمایه گذار راحت تر و بدون هیجانات واهی به کار خود ادامه دهند.امیدوارم که دولت مردان انگیزه ای به خرج دهند.و به این معضلات بازار پایان دهند.

  • من

    از من به شما نصیحت اگه میخواید سود کنید ارز دیجیتال بخرید.عاقلان دانند

  • رضا

    فردا چهارشنبه روز پایانی هفته ساعت۱۰ونیم ببعد بازار برمیگرده و شرایط خوبی رو پیش رو خواهیم داشت.
    اگرقصد خرید و جبران زیان دارید صبح اول وقت توی کف خرید کنید .
    از شنبه هم تا آخرهفته ۹۰درصد بازار سبزپوش هست
    هفته پایانی دارادوم هم که هست و باید دیگه اوراقشون فروخته بشه.
    ابن نوشته من رو بخاطر بسپرید و عمل کنید بهش.
    موفق و پربهره باشید.

  • حسین

    کم کم دارم به بورس بدهکار میشم.
    ??

  • ناشناس

    سلام بانک انصار لطفا پول فروش سی درصد سهام عدالت را واریز کن واعلام تسویه بده من نمیدونم چرا فقط بانک انصار کم واریز میکنه با تمام بانکها از یک تا سه ملیون کمتر واریز میکنید لطفا مابقی فروش سهام بنده را واریز وتسویه وپیامک کنید ممنون بانک آنی انصار