کد مطلب: ۴۷۰۰۱۴

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / آیا صف‌های فروش سنگین شکسته می‌شوند؟

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / آیا صف‌های فروش سنگین شکسته می‌شوند؟

در جریان مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه 26 مرداد، فشار عرضه در نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز احتمالا موجب شروع قرمز بورس خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، فشار عرضه در نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود امروز نیز شاهدی شروع سرخی در بازار سهام باشیم. این در حالی است که برخی از کارشناسان احتمال پایان روند نزولی در نیمه دوم معاملات امروز را می‌دهند.

1 3 30

در جریان مرحله ثبت‌ سفارش سه نماد خودرو، وتجارت و خگستر بیشترین حجم صف فروش را به خود اختصاص داده‌اند و نمادهای شاخص‌سازی چون شپنا، وغدیر و شتران نیز فشار عرضه شدیدی را تحمل می‌کنند. در طرف تقاضا نیز سه نماد ولپارس، ونیکی و سیتا نیز بیشترین حجم صف خرید را دارند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که روز گذشته شاخص در ادامه روند نزولی خود بیش از 70 هزار واحد دیگر سقوط کرد تا در آستانه سطح یک میلیون و 900 هزار واحدی برسد. سطحی که به احتمال بسیار زیاد در آغاز معاملات امروز شکسته خواهد شد. و این در حالی است که روند نزولی بازار سهام بسیاری از سهامداران را نگران کرده است.

پیش از شروع معاملات امروز نمادهای گوهران، غالبر و کلوند به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده‌اند. همچنین نماد خساپا در کنار نمادهای عرضه اولیه اخیر نیز پس از ساعت معاملاتی عادی دادوستد می‌شود.

این در حالی است که از امروز فروش اوراق سلف نفتی نیز آغاز شده است، اوراقی که در آن قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان تعیین شده، دو ساله و با نرخ سود ۱۹ درصد عرضه می‌شود. اوراقی که برخی تحلیلگران افزایش جذابیت آن را یکی از دلایل سقوط بورس در روزهای اخیر می‌دانند.

آخرین اخبار و اطلاعات بازار سهام را از صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا لعنتشون کنه با این کارشناسان منفی باف یاوه گوووو چرا قبول ندارن بورس سقوط کرده همه رو بیچاره کردن

    • ناشناس

      کاهش ۲۰ درصدی اصلاح هست نه سقوط ..حالا که وارد شدی حداقل یاد بگیر

    • ناشناس

      تو حتما باید خودتم سقوط کنی تا معنی سقوط را بفهمی؟

  • ناشناس

    این بود گشایش اقصادی ؟؟؟ مردم چه گناهی دارن که خواستن ازتون حمایت کنن

  • ترانه

    چقدر بهتون هشدار دادم ولی هی گفتید نه بازار سبز میشه!!!!! این ریزش ادامه دار است تا تخلیه کامل حباب. و در بازار منفی و ریزشی نباید صبر کرد چون سرمایه از بین خواهد رفت. تازه از هفته آینده خواهید دید ترکیدن حباب یعنی چی. کوره پول سوزی بورس تازه استارت زده بزارید رو دور بیفته تا متوجه بشید.

    • ناشناس

      لطفا ترانه نگو نظرات معیوبت نگه دار برا خودت . بازار خود به خود قرمز شده نابغه؟ مگه ندیدی شیخ حسن چنین روزی را بشارت داد؟

  • ناشناس

    باید سهما رو خالی کرد.دولت کسری بودجه تامین شده ریزش شروع شد.مردم اینم هدیه روحانی بتون

    • ناشناس

      عزیزان بنده همه شما را به صبر و بردباری دعوت میکنم، حوصله به خرج بدین، بورس یعنی داشتن صبر و حوصله ونگرش و افق دید بلند مدت تا رسیدن به نتیجه مطلوب. یا علی مدد.

  • ناشناس

    بورس تا ۱۶۰۰ خواهد افتاد با این اوضاع…
    بعد از اونم بعید می دونم نقدینگی سرازیر بشه مثل قبل
    دیگه جای موندن نیست.

  • ناشناس

    دارید مردمو بدبخت میکنید.یعنی چی.عیدیتون بخوره توسربچهاتون

  • اراد

    شاخص تا ۱۸۰۰۰۰۰ اصلاح میشه بعد از اون تا ۲۴۰۰۰۰۰ به صورت شارپی بالا میره دوستانی که بودن تو بورس سال قبل موقع رسیدن شاخص به یک میلیون و اصلاح آن این مراحل را دیده اند جای نگرانی نیست مطمئن باشید من نمیگم بخرید یا بفروشید ولی یادتون باشه تا وقتی سهم رو نفروختین ضرر نکردین موقع فروختن سهم ضررمیکنید بدترین پنل در بورس رفتار هیجانی است و قطعا با هیجانی رفتار کردن ضربه محکمی از بورس خواهید خورد درضمن بورس جای سرمایه گذاری پول مازاد چرخه زندگیتون هست نباید پول اصلی زندگیتان که بهش نیاز دارید رو وارد بورس کنید ک با این اصلاحات به انتهای خط برسید
    پرسود باشید

  • محمد

    مشهدی ها سال 90 رو یادشون می یاد که پدیده چطوری سهام هایی که ارزشی نداشت رو با قیمت بالا به مردم غالب کرد الانم همین کارو دولت تدبیر وامید انجام داد. اینقدر ریزش میکنه که سود که هیچی اصل پولمان هم خواهد رفت .

  • حسن

    تازه سقوط شروع شده ای بعدش میگن تحریم ها اثر نداره

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره که مردم بیچاره رو اینقدر اذیت میکنید،