خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۲۲۴۷

بورس سه‌شنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟ / افزایش تقاضا در گروه‌های بانکی و فلزی

بورس سه‌شنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟ / افزایش تقاضا در گروه‌های بانکی و فلزی

در مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام، افزایش تقاضا در گروه‌های بانکی و فلزات اساسی موجب شده تا احتمال بازگشایی مثبت بورس افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، همچنان تعداد نمادهایی که تشکیل صف فروش داده‌اند بیشتر از نمادهای پرمتقاضی است اما تشکیل صف خرید در برخی نمادهای شاخص‌ساز نظیر فولاد و فملی این احتمال را به وجود آورده که بازار نسبت به روزهای گذشته متعادل‌تر بازگشایی شود.

1 3 53

در فرایند ثبت سفارش، به جز نمادهای عرضه اولیه، فملی، فولاد، وغدیر و شبندر نمادهای بزرگ و شاخص‌سازی هستند که در صف خرید متقاضی میلیونی دارند. از سوی دیگر شستا و دو غول خودرویی نمادهای دارای صف‌ فروش به حساب می‌آیند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که از روز گذشته حمایت کدهای حقوقی در نمادهای بزرگ آغاز شده و در دقایق پایانی بسیاری از صف‌های فروش در این نمادها جمع‌آوری شد. ادامه این حمایت‌ها در روزهای آینده می‌تواند در نهایت به روند نزولی دو هفته اخیر بازار سهام پایان داده و شاخص کل مجددا در مدار مثبت قرار بگیرد.

پیش از آغاز معاملات امروز، نمادهای درهآور و خاور به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده و معاملات آنها امروز انجام نخواهد شد.

روز گذشته شاخص کل بورس با افتی 53 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی سقوط کرد تا در صورت منفی‌شدن در معاملات امروز این سطح حمایتی را نیز از دست بدهد.

آخرین اخبار و اطلاعات بازار سهام را از صفحه بورس تجارت‌نیوز پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جمالی

    تجربه نشان داده که حقوقی هیچگاه در قیمت مثبت حمایتی نخواهد کرد به خاطر همین مورد از ساعت 10 صبح به بعد مجددا بازار منفی کامل خواهد شد. یک مطلب بسیار مهم در این چند روز بالغ بر 7000 میلیارد تومان پول از بورس خروج کامل کرده است . و همینطور 16000 میلیارد تومان سهم هم آماده خروج کامل هستند. به نظر شما یک همچین نقدینگی کدام حقوقی دارد؟ نتیجه گیری: روند ریزش کماکان ادامه دار است حتی اگر یک روز بتوانند بازار را نگه دارند. با تشکر از تجارت نیوز

    • ناشناس

      باشه تو ترنادو عزیزم

    • ناشناس

      چی شد منفی شد عزیزم چرا انقدر منفی بافین شما

    • ناشناس

      میشه دیگه هیچوقت شما نظر ندین بمونه واسه خودتون

  • ناشناس

    این هم حمایت حقوقی که میخواستی . بیا بیرون از صف فروش گاو وال استریت

  • ناشناس

    با این تورم و گرانی در هیچ شرایطی شاخص نباید زیر ۲ میلیون بیاد.

  • ای خدا

    چرا زمانی که یک نماد چند روز مثبت هست سریع می بندنش ولی الان که چندهفته است منفی میشه هیچ اقدامی نمیشه.
    به نظرم کل منفی های این چند هفته باید خنثی و هرسهم به قیمت قبل یعنی سه هفته پیش بازگرده
    هرجا که آقازاده ها و رانت ورود پیدا کرد فاتحه اونجا رو خواند الان هم که فاتحه بورس رو خوندند تایک وقتی مسئولین احساس نکنن مردم دلخوشی به یک چیزی دارند

  • محمد

    دوهفته دیگه چقدر حسرت این سهمهای مفت رو بخوریم…اگه پول داشتم کلی سهم میخریدم…

  • ناشناس

    از صف خرید جا نمونی آقای بفروش بفروش

    • ای خدا

      خخخخ

  • محمد

    اگر بورس به درستی مدیریت بشه سرمایه ها همه به سمت بورس خواهد اومد چون وضعیتِ آینده ی بازارهای موازی بسیار مغشوشه. مجلس طرحهایی آماده ی تصویب داره که سوداگری رو از بخش مسکن خارج کنه، بازار طلا و دلار هم توسط بانک مرکزی کاملا کنترل خواهد شد(اخیرا خرید طلا با کارت ملی الزامی شده) بازار خودرو هم که کاملا بدون متقاضیه و قیمتها روی کاغذ جابجا میشه.
    تنها بازاری که میشه براش آینده ای متصور بود بازار بورسه؛ مشروط به یک شرط مهم؛ مدیریتِ خوب و درست

  • ناشناس

    از گاوهای بورسی وال استریت تقاضا میشود برای همیشه به محل کار قبلی خود طو… برگشته و به قول خودشان عمل کنند. بای بای

  • حقگو

    ههههههههه هههههههه بخاطر هفته دولت بازار رو نگه داشتن فردا باز منفی ها شروع میشن شک به دل تون راه ندهید. میبینم تون عزیزان ههههههخ

  • ناشناس

    امروز با بانکی و فلزی و پالایشی پتروشیمی شروع شد هفته بعد تمام بازار رو سبز میکنه