کد مطلب: ۵۷۹۰۵۲

چاپ کهن بزرگترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

چاپ کهن بزرگترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

یکی از شیوه‌های تبلیغات کسب و کارهای مختلف، استفاده از ابزار تبلیغاتی است که نام و مشخصات کسب و کار بر روی آن به صورت دیجیتالی چاپ شده باشد. با وجود سنتی بودن این روش تبلیغاتی، در افزایش مشتریان کسب و کارهای مختلف و سوددهی آن تاثیر برجسته‌ای دارد.

محصولات چاپی و برگه‌های تبلیغاتی برای کسب و کارها یک امر حیاتی است که چشم‌پوشی از آن، می‌تواند سبب ورشکستگی زود هنگام شود. به همین دلیل صاحبان کسب و کار، همواره به دنبال یک شرکت چاپ دیجیتالی خوب و کار درست هستند. البته شرکت‌های موجود در ایران به دلایل مختلف متاسفانه در تحویل به موقع و با کیفیت کار کمی ضعیف عمل کرده‌اند. اما امروزه این خبر خوب برای صاحبان کسب و کارها وجود دارد که شرکت ایران کهن هرگونه خدمات چاپ دیجیتالی اعم از چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، سربرگ و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با مراجعه به صفحه همه محصولات چاپی شرکت ایران کهن برای جلب رضایت مشتریان خود، تمام خدمات چاپ دیجیتالی و چاپ افست را پوشش می‌دهد. به طوری که تمام صاحبان کسب و کار و فروشگاه در ایران می‌توانند با این شرکت برای چاپ دیجیتال همکاری کنند. در حال حاضر شرکت ایران کهن خود را به عنوان بهترین کسب و کار در این حوزه معرفی می‌کند و به دنبال تحویل به موقع سفارشات مشتریان خود می‌باشد. در این مقاله به صورت کامل خدمات این شرکت بزرگ را برایتان شرح می‌دهیم.

چاپ دیجیتال برای تبلیغات

چاپ دیجیتال فوری را می‌توان در طیف گسترده‌ای از کارها به کار برد. چاپ دیجیتال، کیفیت و سرعت بالایی دارد و از آن برای چاپ بروشور، کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، پوستر، کارت دعوت و نمونه‌گیری برای چاپ کتاب استفاده می‌شود. می‌توان روی کاغذ عکس نیز چاپ دیجیتال انجام داد و از کیفیت بالای آن لذت برد. یکی از شیوه‌های تبلیغات کسب و کارهای مختلف، استفاده از ابزار تبلیغاتی است که نام و مشخصات کسب و کار بر روی آن به صورت دیجیتالی چاپ شده باشد. با وجود سنتی بودن این روش تبلیغاتی، در افزایش مشتریان کسب و کارهای مختلف و سوددهی آن تاثیر برجسته‌ای دارد. به این صورت که افراد اطلاعات کسب و کار خود را در ابزار مختلف چاپ کرده و آن‌ها را با برخی ترفندها به مشتریان خود می‌دهند.

این کار باعث می‌شود نام و لوگوی کسب و کار در ذهن مشتریان و افراد نزدیک به او، بماند و شاید افراد دیگر به عنوان مشتریان جدید به سراغ کسب و کار بیایند. به طور کلی استفاده از ابزاری که مشخصات کسب و کار به صورت دیجیتالی بر روی آن چاپ شده، می‌تواند برای افراد بسیار موثر و سودده واقع شود. حالا برخی از خدمات ویژه شرکت ایران کهن را بررسی کنیم.

برخی از خدمات شرکت ایران کهن

شرکت ایران کهن به منظور افزایش رضایت مشتریان خود، تمام خدمات مربوط به چاپ دیجیتال را به افراد ارائه می‌دهد. به طوری که دیگر مهم نیست کسب و کارتان چیست. قطعا برای تبلیغات کسب و کار خود، نیازمند خدمات شرکت ایران کهن هستید. در زیر گوشه‌ای از خدمات محبوب شرکت ایران کهن را ذکر می‌کنیم. اما توجه کنید که موارد مذکور تنها گوشه‌ای از خدمات ایران کهن است و این شرکت بیش از ۵۰ خدمات دیگر را نیز ارائه می‌دهد. نگاهی به برخی از خدمات این شرکت بیندازیم:

  • چاپ تراکت

تراکت‌ها معمولا عمر کوتاهی دارند و از این رو فرصت کمی را در اختیار دارند که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و به همین خاطر، جهت طراحی و چاپ تراکت فوری توصیه می گردد با متخصصین این امر در مجتمع چاپ ایران کهن مشورت نمایید و سپس از طریق سامانه ثبت سفارش آنلاین اقدام به چاپ تراکت نمایید.

2wsdfvb

امروزه دیگر مطمئن هستیم که تمام فروشگاه‌ها نیازمند چاپ تراکت‌های تبلیغاتی برای خود هستند. در صورتی که رویدادی ویژه مانند جشنواره یا تخفیفی بزرگ در مغازه در حال برگزای است، چاپ و پخش تراکت می‌تواند از کم هزینه‌ترین و بهترین راه‌های اطلاع رسانی به مردم باشد. شرکت ایران کهن خدمات چاپ تراکت را به بهترین نحو ارائه می‌دهد؛ افراد می‌توانند تراکت‌های خود را در سایز و شکل مورد پسند خود سفارش دهند و شاهد تحویل سریع آن باشند.

  • چاپ مجله

بازاریابی از طریق چاپ مجله می‌تواند برای شماری از کسب و کارها بسیار سودده واقع شود. زیرا مردم همواره به مطالعه مجله علاقه دارند و می‌تواند یک راه ارتباطی با بازار سرد باشد. مجله‌ها عموما به دو صورت عمومی و اختصاصی چاپ می‌شوند و کسب و کار باید طبق حوزه فعالیت خود، یکی از آن‌ها را به چاپ رساند. بهترین شرکتی که می‌توان چاپ مجلات با تعداد مختلف را در آن سفارش داد، شرکت ایران کهن است.

  • چاپ کارت ویزیت

استفاده از یک کارت ویزیت ایده آل در روابط اجتماعی و کسب و کارها بسیار کارآمد و تاثیرگذار است .کارت ویزیت ها با توجه به ابعاد و فضای کوچک خود، معرف شما و هویت سازمانی شما هستند و میتوانند بنا به موقعیت دارای چاپ های و قیمت های متفاوتی از قبیل انواع کارت ویزیت فانتزی ، چاپ کارت ویزیت مربعی، چاپ کارت ویزیت شیشه ای ، چاپ کارت ویزیت pvc،چاپ کارت ویزیت فوری، چاپ کارت ویزیت ارزان، جنس کارت ویزیت، کارت ویزیت خاص، کارت ویزیت خلاقانه ، کارت ویزیت لاکچری، چاپ کارت ویزیت سه بعدی باشند.از دیگر ابزار تبلیغاتی برای کسب و کارها که نبود آن می‌تواند موجب از دست دادن مشتریان شود، کارت ویزیت است.

3efvgb

برای اینکه کسب و کار بتواند با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کند و او را متوجه وجود صفحات مجازی، شماره تلفن و مشخصات دیگر خود سازد، باید از کارت ویزیت استفاده کند. برای سفارش چاپ کارت ویزیت در تعداد مختلف، کافی است سفارش خود را در وبسایت شرکت ایران کهن ثبت کنید.

  • چاپ سربرگ

شاید قبلا مشاهده کرده باشید که در یک کسب و کار از سربرگ‌های مخصوص خود استفاده می‌شود. چاپ این سربرگ‌ها عموما برای جلب توجه مشتری و یادآوری وجود کسب و کارها انجام می‌گیرد. سود چنین مجموعه‌ای از کارهای کوچک تبلیغاتی در کسب و کار، تنها در محاسبه آن‌ها معلوم می‌شود و همیشه موثر است. ایران کهن به عنوان بهترین شرکت خدمات چاپ دیجیتالی در ایران، خدمات چاپ سربرگ را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

چرا شرکت ایران کهن؟

حالا که اندکی از خدمات شرکت ایران کهن را شناختید، شاید برایتان سوال باشد که چه چیزی باعث شده این شرکت به عنوان بهترین شرکت چاپ دیجیتالی شناخته شود. توصیه می‌کنیم یک بار همکاری با این شرکت را تجربه کنید، سپس خودتان متوجه بهترین بودن شرکت ایران کهن می‌شوید. برخی از مزایای رقابتی شرکت ایران کهن را برایتان شرح می‌دهیم:

  • دارای چاپخانه با بهترین تجهیزات
  • محاسبه آنلاین و دقیق قیمت نهایی
  • دریافت در سریع‌ترین زمان ممکن
  • مناسب‌ترین قیمت‌ها
  • بهترین کیفیت‌ها
  • پروسه سفارش ساده و مطمئن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سامان

    ممنون از مطالب مفیدتون به نظر من مجموعه کاواترسیم، مرکز خرید هدایای تبلیغاتی است که در این زمینه تجربه بالا و سابقه درخشانی دارد

  • رویا شاکری

    کاش میفهمیدم محصولات ایران کهن چرا انقدر بی دلیل قیمت هاشون بالاست