کد مطلب: ۶۶۰۵۵۳

چرا اسنپ همچنان بهترین تاکسی آنلاین در ایران است؟

چرا اسنپ همچنان بهترین تاکسی آنلاین در ایران است؟

با روی کارآمدن تاکسی آنلاین رفاه و راحتی جذابی به زندگی‌مان اضافه شده است. انگار دیگر نمی‌توانیم روزهای رفت‌وآمد بدون این مدل از تاکسی‌ها را به‌ خاطر بیاوریم.

با روی کارآمدن تاکسی آنلاین رفاه و راحتی جذابی به زندگی‌مان اضافه شده است. انگار دیگر نمی‌توانیم روزهای رفت‌وآمد بدون این مدل از تاکسی‌ها را به‌ خاطر بیاوریم. روزهای انتظار برای تاکسی‌های خطی و پرداخت هزینه‌های زیاد برای دربست‌گرفتن خیلی وقت است که تمام شده است. با اسنپ تاکسی گرفتن، ما را به شکل جدیدی از تردد عادت داده‌ است: شکلی دوست‌داشتنی و جایگزین‌ناپذیر؛ اما چرا اصطلاح «اسنپ گرفتن» به ادبیات روزمره ما ایرانی‌ها وارد شده است؟ اسنپ چرا همچنان بهترین تاکسی آنلاین ایران است؟

۱. دسترسی ساده و سریع به تاکسی

اسنپ به شما کمک می‌کند که خیلی ساده و سریع در هر مکانی تاکسی بگیرید و راهی مقصد شوید. با درخواست تاکسی از اپلیکیشن، نزدیک‌ترین راننده خودش را به شما می‌رساند. در همان نقطه‌ای که ایستاده‌اید، بمانید تا سرویس‌تان دربست و در خدمت شخص شما برسد.

کارکردن با اپلیکیشن اسنپ تاکسی گرفتن را بسیار ساده کرده است. به‌سادگی و سرعت می‌توانید درخواست خودرو بدهید و برای رسیدن به مقصدتان دل‌نگران راه و تاکسی‌گرفتن نباشید. تعداد رانندگان اسنپ زیاد و پرشمار است. برای همین تقریبا هیچ‌وقت معطل نمی‌مانید و درخواست خودرو از سوی شما سریع پذیرفته می‌شود.

۲. امنیت بالای سفر

امنیت سفر با اسنپ هم بالا است. پیش از آنکه تاکسی برسد، اطلاعات خودرو یعنی شماره پلاک و نام راننده اسنپ را در اپلیکیشن می‌بینید. چنین اطلاعاتی مانع از آن می‌شود که نگران امنیت سفر باشید. در واقع، با سیستمی روبه‌رو هستید که همه‌چیز را درباره سفر پیش رویتان به شما می‌گوید.

مثلا اگر می‌خواهید فرزندتان را به‌تنهایی روانه مقصدی کنید، در اختیارداشتن این اطلاعات خیالتان را بابت امنیت راحت می‌کند. علاوه بر آن، اگر برای کس دیگری تاکسی اسنپ می‌گیرید، امکان پیگیری و رصد خودرو در مسیر با نقشه آنلاین روی اپلیکیشن هم وجود دارد.

سرویس امنیت سفر این اپلیکیشن برای شما امکان تماس مستقیم با تیم ویژه امنیت، به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی و تماس با اورژانس را هم فراهم می‌کند. همان‌طور که می‌بینید، اسنپ حساب همه‌چیز را برای تجربه رفاه مسافران کرده است.

۳. پاسخ‌گویی سیستم پشتیبانی

1 11

تاکسی اینترنتی

تیم پشتیبانی تاکسی آنلاین اسنپ هم همیشه پاسخ‌گوی پرسش‌هایتان است. هرگونه مشکل احتمالی که در مسیر رخ بدهد از سوی این تیم قابل‌پیگیری و حل خواهد بود. پاسخ‌گویی و حمایت از کاربران که باشد، جایی برای تردید بابت استفاده از هیچ خدماتی باقی نمی‌ماند. پشتیبانی اسنپ به‌طور ۲۴ساعته فعال است. در هر روزی از هفته و در هر ساعتی می‌توانید با آن تماس بگیرید.

۴. برآورد هزینه سفر پیش از درخواست خودرو

با درخواست خودرو از اسنپ هزینه‌های سفر پیش از شروع حرکت مشخص می‌شود. مبدأ و مقصد را که در اپلیکیشن وارد می‌کنید، به شما گفته می‌شود که هزینه پرداختی‌تان چقدر است. با این برآورد قیمتی می‌توانید درباره استفاده از سرویس یا لغو سفر تصمیم بگیرید. این در حالی است که اگر از تاکسی‌های مجهز به تاکسی‌متر یا دربست استفاده کنید، امکان چنین تخمینی را نخواهید داشت.

https://snapp.ir/taxi-ride/

۵. امکان پرداخت کرایه به شکل‌های مختلف

2 9

درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ

با درخواست خودرو از اسنپ می‌توانید به شیوه‌های مختلف کرایه را بپردازید. اهل پول نقد نیستید و همیشه از کارت استفاده می‌کنید؟ به‌راحتی به‌طور آنلاین کرایه بدهید. اهل کارت نیستید و از پرداخت آنلاین خوشتان نمی‌آید؟ باز هم به‌راحتی و با پرداخت پول نقد می‌توانید کرایه تاکسی اینترنتی را بپردازید.

۶. امکان استفاده از خدمات رفت‌وبرگشت

در تاکسی آنلاین اسنپ گزینه‌ «رفت‌وبرگشت» هم وجود دارد. با انتخاب این گزینه، راننده منتظرتان می‌ماند تا برگردید و شما را به مقصد بعدی‌تان ببرد. وجود چنین امکانی در بسیاری از مواقع خیالتان را راحت‌تر می‌کند.

برای مثال، اگر کودک یا فردی سالخورده را برای کاری به‌‌تنهایی به مقصدی می‌فرستید، می‌توانید با خیال راحت او را با اسنپ دوباره به خانه برگردانید. قیمت‌ها هم که در اسنپ کاملا شفاف و رقابتی تعیین می‌شوند. پس لازم نیست که مثل هزینه تاکسی دربستی نگران گران‌ و بی‌منطق‌شدن کرایه‌ها در چنین سفرهایی باشید.

۷. درخواست روشن‌کردن سیستم سرمایشی در اسنپ تاکسی

تیم اسنپ تاکسی اینترنتی را راه‌اندازی کرده است تا شما مسیر سفرتان به مقصد خوشایند باشد. دوست دارد که شما راضی باشید و کیفیت متفاوت‌تری را تجربه کنید. برای همین به نیازها و خواسته‌هایتان توجه ویژه‌ای دارد.

همیشه یکی از مهم‌ترین چالش‌ها میان رانندگان و مسافران، مقوله روشن‌کردن کولر بوده است! این موضوع در اسنپ حل شده است. اگر درخواست روشن‌کردن کولر داشته باشید، رانندگان اسنپ «نه» نمی‌آورند. اگر هم چالش و مخالفتی در این میان رخ بدهد، شما می‌توانید مشکل را در امتیازدهی یا از طریق تماس با پشتیبانی به اسنپ اطلاع بدهید.

۸. دسترسی شبانه‌روزی به تاکسی اینترنتی

امکان دسترسی به تاکسی اینترنتی در هر ساعت از شبانه‌روز وجود دارد. شب است و مجبورید به جایی بروید؟ صبح زود است و تاکسی در خیابان‌ها گیر نمی‌آید؟ فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی نیاز به تاکسی دارید؛ در هر حال درخواست خودرو از اسنپ همیشه مقدور است.

۹. استفاده از امکان تماس ناشناس

گاهی برای هماهنگی با راننده باید با او تماس بگیرید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید راننده شماره‌تان را ببیند، جای نگرانی نیست. اسنپ به شما امکان تماس ناشناس می‌دهد؛‌ یعنی می‌توانید با راننده تماس بگیرید، بدون اینکه شماره‌تان روی تلفن همراهش بیافتد. این امکانات امنیت‌خاطر زیادی برای مسافر به‌همراه می‌آورد. هدف اسنپ هم همین است.

۱۰. امکان امتیازدهی به رانندگان

3 10

وقتی با اسنپ تاکسی می‌گیرید، اپلیکیشن از شما می‌خواهد به کیفیت سفر و راننده نمره بدهید. امتیازدهی به رانندگان باعث می‌شود که هم شما گلایه‌های احتمالی یا رضایت‌تان از سفر و راننده را مطرح کنید و هم راننده‌ها در چهارچوبی مناسب‌تر و باکیفیتی بهتر به کارشان مشغول شوند.

نمرات منفی و امتیازهای نامطلوب روی دستمزد و ارزیابی کار راننده‌های اسنپ اثر دارند. با وجود این امکان، هم انگیزه‌ای برای بهبود عملکرد پرسنل اسنپ و دریافت امتیاز و مزایا به‌وجود می‌آید و هم شما سفرهای درون‌شهری خوشایندتری را تجربه می‌کنید.

۱۱. سفر با خودروهای باکیفیت‌تر

در هنگام درخواست خودرو از اسنپ، دو گزینه پیش رویتان است. چه گزینه‌هایی؟ اسنپ اکو و اسنپ اکوپلاس. اکو همان خودروهای معمولی با قیمت متداول و مناسب است. اسنپ اکوپلاس کمی تفاوت دارد.

در واقع، با سفارش تاکسی آنلاین اکوپلاس می‌توانید خودروهایی باکیفیت بالاتر از اسنپ بخواهید. برای مثال، اگر قرار کاری مهمی دارید که می‌خواهید با خودرویی شیک و مناسب راهی مکان ملاقات شوید، استفاده از چنین سرویسی پیشنهاد می‌شود.

۱۲. استفاده از تخفیف‌ها و امتیازات

با استفاده‌کردن از امکانات و خدمات مختلف اسنپ امتیازاتی برایتان منظور می‌شود. این امتیازها در باشگاه مشتریان اسنپ ثبت می‌شوند و می‌توانید از آنها برای تخفیف‌گرفتن کمک بگیرید.

اسنپ بنا به امتیازات‌تان به شما امکان استفاده با تخفیف از خدمات مختلف می‌دهد. جمع‌شدن امتیازها و شرکت در قرعه‌کشی‌های اسنپ هم امکان دریافت جایزه‌های بسیار نفیسی را برایتان فراهم می‌کند. جالب است، نه؟

در آخر

امکان درخواست خودرو از اسنپ در بیشتر از ۳۰ شهر کشور وجود دارد. به شمار این شهرها مدام هم اضافه می‌شود. با اسنپ تاکسی گرفتن تجربه راحتی و رفاه در رفت‌وآمد است. با هزینه‌ای منطقی که تعیین و قیمت‌گذاری‌اش شفاف و عادلانه است، بدون تحمل معطلی و سرنشینان دیگر می‌توانید راحت در شهر جابه‌جا شوید.

با هر بار استفاده از خدمات اسنپ امتیازهایی هم برایتان در نظر گرفته می‌شود که امکان تخفیف‌گرفتن در سفرهای بعدی یا استفاده از خدمات دیگر سوپراپلیکیشن اسنپ را ممکن می‌کند. کسانی که از اسنپ تاکسی می‌گیرند، نمی‌توانند تصور کنند که قبلا چطور تاکسی می‌گرفته‌اند! طعم شیرین سفرهای راحت، جایگزین‌ناپذیر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مهمترین دلیلش اینه که کرایه ها دقیقا نرخ ۲ سال پیشه و نصف کرایه های آژانس هاست

  • ناشناس

    توی این چند سال هربار که اعلام عدم رضایت از مسافر رو زدم دریغ از یکبار پیگیری که دلیل ناراضی بودن شما چیه

  • ناشناس

    من بعضی موقع ها که اسنپ میگیرم دلم برای راننده ها میسوزه واقعا کرایه ها براشون نمیصرفه و درخواست قبول نمیکنند .

  • حمیدشفیعی

    شما باذوق بسیار باتلفن همراه تان اسنپ می‌گیرید،دریغ از یک اسنپ،چرا،چون ازاول خرداد ماه رانندگان اسنپ در اعتصاب می‌باشند،چرا چون کرایه هارو ازسال 99کپی کردن،

  • Sad

    کرایه اش هر چی هست من بعد 2 سال دیگه توانایی سفر باهاشون رو ندارم اینقد فشار اقتصادی رومون هست که مجبوریم بیشتر مسیر رو پیاده یا با تاکسی های خطی بریم

  • ناشناس

    خیلی بی انصافی کرایه می‌دین من ب عنوان راننده واقعا راضی نیستم بعدم مسافری کرایه منو نداد منم ب پشتیبانی اطلاع دادم و برام واریز کردن اما فرداش دوباره کسرش کردن و وقتی پیگیر شدم چرا گفتن مسافر گفته نقدا پرداخت کرده. خب همین!!! آخه اون ک نمیاد بگه پرداخت نکردم واقعا برا مدیریتتون متاسفم

  • ناشناس

    جالبه که هنوز اسنپ کرایه های ده تومنی داره. الان با گاری و الاغ بخوای جابی بری بیشتر از این حرفا در میاد. انگار ماشینا با نیروی هوا و خوذشید راه میرن. من تا قبل عید با اسنپ کار میکردم اما بعد عید با این همه گرونی دیگه اصلا نمیارزه. برم تو خیابون دستمال بفروشم بیشتر گیرم میاد

  • ناشناس

    کرایه ها با استهلاک ماشین و وقتی که صرف میشه ابدا بصرفه نیست
    در حق رانندگان اسنپ ظلم نکنید
    کرایه ها را متناسب آژانس تنظیم کنید

  • ناشناس

    کرایه ها واقعا جوابگوی استهلاک ماشین نیست جدا از اینکه راننده برای این کار زمان صرف میکند ولی…

  • ناشناس

    سلام.بنده هم یک راننده اسنب هستم و میدانم اصلا نمیصرفه ولی باز مثل خر کار میکنیم.بیاییم لاقل همه باهم اعتراض بکنیم.اسنب فقط برای رفاه مسافرها درست شده.