به گزارش تجارتنیوز، حسین فهیمی سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت، درباره وضعیت فروش سهام عدالت از طریق بانکها، گفت: از بین ۹۰۰ میلیارد تومان ثبت سفارش فروش سهام عدالت تا آخر وقت دوشنبه ۱۹ خرداد، ۶۲۳ میلیارد تومان به فروش رفته بود.
وی در پاسخ به این سوال که این پولها چه زمانی به حساب سهامداران واریز میشود، گفت: بخشی از این سهام به این علت که کارگزار باید شرایط بازار را بسنجد، باعث ضرر و زیان عرضه کننده نشود، حواسش به ناظر باشد و با در نظر گرفتن تمام شرایط مانند یک خلبان هواپیما تصمیم بگیرد که به چه نحوی و چه زمانی سهام را بفروشد، هنوز به فروش نرفته است. در هر صورت این سهام باقیمانده نیز به فروش میرود و به تدریج به حساب سهامداران واریز میشود.
فهیمی ادامه داد: بنابراین علت عدم واریز وجه سهام عدالت برای برخی از سهامداران این است که اولاً بخشی از این سهام هنوز به فروش نرفته است، دوماً روزی که بانک، سهام عدالت مردم را بفروشد، فردای آن روز پول را واریز میکند.
وی درباره زمان واریز وجه از طریق کارگزاریها نیز گفت: اگر کسی از طریق کارگزاری بورس، سهام عدالت خود را به فروش برساند، کارگزاری دو روز بعد از فروش سهام پول را واریز میکند.
سخنگوی سهام عدالت در پاسخ به این سوال که چرا در سامانه سهام عدالت، به سهامداران به اشتباه پیغام خطای «شماره تلفن همراه نامعتبر است» داده میشود، گفت: این مشکل را پیگیری خواهیم کرد.
منبع: مهر
ولا برا منم ۲۶۰ تومن واریز کرده بانک یپه
سلام تورو هرکس که میپرستی این پولو بده بانک ملت اخه ما چه گناهی کردی که گیر اینا افتادیم ایا کسی از ملت پول گرفته.
سلام من۱۶خرداد سهامم رو ۳۰درصدش رو به بانک مسکن فروختم الا حدود۲۰روز گذشته میشه بگید کی پول رو برای من واریز میکنن به خدا خیلی گرفتارم واگر نه نمیفروختم لطفاً بگید همشو واریز میکنن یا مثل یه عده میخوان ۲۰۰یا۳۰۰تومن واریز کنن اصلأ میدن یا سرکاریم.
سلام خدمت همکاران تجارت نیوز
از قول من به سخنگوی آزاد سازی سهام عدالت
برسونید که ای احمق تو که هنوز پولی از فروش سهام عدالت
واریز نکردین به حساب افراد
چرا دگه میای میگی اینهایی که سهام خود را از ۱۰خرداد فروختن
۲۲درصد ضرر کردن
سلام تجارت نیوز خواهشمندم که دلیل این که اسم ویاهویتمان چرا به بانک مربوطه هست نمیفرستن بعضی میگه به روز رسانی…مگز یک بروز رسانی کردن چقدر طول میکشه ؟پانزده خرداد آزاد سازی و سامانه سجام وغیررو انجام دادم وتا الان هویت ویا اسمم در داخل سیستم بانکی یا سامانه وجود نداره وهر بار چیزی رو بهانه میکنن اعم از اشتباه شماره موبایل یا این شماره ملی فاقد سهام است وغیره جان عزیزتان کاری بکنین بخدا لازم نداشتم به خودم همچین ضرر بزرگ مالی نمیزدم ک بفروشم تاحالا موفق به ثبت فروش نشدم بعد ثبت نام هم باید یکی دوماه صبر کنیم این دیگه چه وضعیتیه مگه بی سوادن یکم به خودشون بیان انگار عهد بوقه باچرتکه حساب میکنن یا واسه هر ثانیه کار بیست وچهار روز میخوابن؟؟؟؟
سلام من در بانک رفاه حساب دارم و الان با فروش سهام عدالت که پانصد هزار تومانی بود به جای دو میلیون فقط 780 هزار تومان واریز شده این انصاف که برای بعضی ها دو میلیون واریز میشه و برای من این قدر این بود ان عدالتی که حرفش را میزدید من اگه احتیاج نداشتم نمی فروختم
سلام آیاکسی میدونه خطای شماره موبایل چراتو سامانه های فروش میزنه..ماخیلی وقته ازسامانه تغییرشماره دادیم یکماه بیشترمیشه.خط هم به اسم خودمه.بایدچکارکنیمغیرازسامانه سهام ازکجابایددیگه تغییربدیم.یاازبرنامه بانک مشخصات واردکردیم مینویسه کدتأییدبه شماره موبایل قبلیم که اصلاندارمش رفته چرااینجوریه..به کارگزاری میریم واسه فروش میگه بایدحساب افتتاح کنی مبلغ ۵۰۰هزارتومن هم بریزی تابتونی مگه میشه ملت ازکجابیاره خب.مسئولین لطفارسیدگی کنن وچاره ای برای مردم بدبخت بی اندیشند.واسه فروش راهنمایی کنیدلطفا..یاافرادی که به سن قانونی نرسیدن زیر۱۸سال وخط به اسمشون ندارن ثبتنام سجام نمیشن تکلیفشون چی میشه پس لطفا اعلام کنید..
اقای سخنگوی سهام عدالت فکر کنم برای بانکها هم گفتی ۳روزه الان نگاه کن چندروزه دیگه نوبت یک عده بدبخته دیگه کارگزاری شروع شدلطف کن من ب بانک ملی ۱۲خرداد غیرحضوری فروختم چی شد پولش ب فاطمه زهرا بدهکار ۶۰۰هزار تومنم ابروم رفت گفتم سهام میفروشم پول مردم میدم ولی ای دل غافل چ ساده دلیم ما گرفتارها زرر نداره چیزی ک جدول نشون میده ب نفع فروشنده نشون میده چرا کشش میدین اگه قرار بود ب ماه وسال بکشه دیونه بودم بفروشم بقول خودتون نا زرر کردیم ک فروختیم دیگه شما ازیت نکنید الان چند بار زنگ زده دنبال پولش ولی جوابی نداریم من روی حرف شما دولت مرد حساب کردم قول دادم گفتم نهایط یک هفته ولی الان چندروزه بخدا لازم داشتیم ک فروختیم
درضمن برادر مرحله ب مدحله بدرد نمیخوره حالا چ۱۰۰هزار تومن چ صدمیلیون پول خوبه یکجا باشه ک بتونی ب زخمی بزنی الان ۵ماه میشه بیکارم دلم ب همین خوش بود
سلام توروخدایکی جوابموبده ۱۷خردادازکارگزاری بانک سپه سعدی فروختم کدپیگیری هم دارم توفرم غیرحضوریم امااس ام اس تاییدواسم نیومده بنظرتون ثبت شده؟؟؟
سلام میگفتن مهلت تا8زودبفروشید وگرنه تمدید نمی شودزود بروید11پول به حساب مردم واریز می شود پس تاکی مردم چشم انتظار این پول باشند
اقاماامروز رفتیم یانک رفاه ک بپرسیم چرا نفروختن…کارمنده گفت ماچیزی نمیدونیم فقط ب ماگفتن ثبت کنیم فروش سهام رو..