کد مطلب: ۵۲۵۳۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چرا یارانه معیشتی فروردین کم واریز شد؟

چرا یارانه معیشتی فروردین کم واریز شد؟

برخی از یارانه‌بگیران نسبت به واریز یارانه معیشتی بنزین در روز ۱۰ فروردین گله‌مند هستند و از کم شدن مبلغ واریزی می‌گویند، چرا اولین یارانه معیشتی امسال کم واریز شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین یارانه معیشتی بنزین امسال ساعت ۲۴ روز ۱۰ فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. طی روزهای اخیر برخی از یارانه‌بگیران نسبت به انجام این واریزی گله‌مند هستند.

آنها می‌گویند با این که تا اسفند یارانه معیشتی را مطابق با تعداد اعضای خانواده دریافت کرده‌انداما در فروردین مبلغ کمتری به حسابشان واریز شده است.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان‌های مربوطه نشان می‌دهد که مبلغ کسر شده از یارانه برخی از خانوارها به مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برمی‌گردد. در آذر سال گذشته حدود هفت میلیون خانوار این وام را دریافت کردند که قرار شد اقساطش از یارانه معیشتی کسر شود.

سه قسط آن از یارانه ماه‌های دی، بهمن و اسفند کسر شد و چهارمین قسط آن از یارانه فروردین کسر شده است.

در اطلاعیه‌ای که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در روز هشتم فروردین درباره واریز یارانه معیشتی منتشر کرد آمده است: «چهارمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده‌اند از این ماه کسر خواهد شد.»

برخی از یارانه‌بگیران نیز مدعی شده‌اند که یارانه معیشتی آن حذف شده، اما طی چند ماه اخیر که موضوع پرداخت یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ مطرح بوده اظهار نظر جدی از سوی مسئولان برای حذف یارانه معیشتی اعلام نشده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت که شناسایی یارانه بگیران را برعهده دارد تاکنون برای حذف یارانه‌بگیران اطلاعیه‌ای منتشر نکرده است.

در بودجه پرداختی یارانه معیشتی بنزین امسال نیز تغییری ایجاد نشده و همان مبلغ سال قبل برای امسال نیز در نظر گرفته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من وام معیشتی نگرفتم وام اولی از یارانه کسر میشود و معیشتی من دده هزار تومان واریز کردن خدا لعنت کنه چرا اینجوری بسر مردم میارید

  • یوسف

    منو پسرم تنها زندگی می‌کنیم تا فروردین امسال ماهی103تومان واریز میکردم ولی از فروردین60تومان واریز میکنن با اینکه وام دریافت نکردیم لطفا جوابگو باشین برای ما که 10تومان حکم100هزارتومان داره من خرج و مخارج زندگی با خودمه که با کارگری بدست میاریم توروخدا همینا و دیگه کم نکنین

  • ناشناس

    سلام وخسته نباشید من یه فردی هستم که دارای ۵نفرهستم که ۲۰۵هزارتومان هربرج بهم میدادن والعان دوماه هس که یارانه معیشتی من ۱۶۰تومان شده من تحت پوشش کمیته ای امداد هستم چرا یارانه من کم کردن

  • ناشناس

    سلام من ۴نفرم ولی یارانه دونفربرام واریزمیشه

  • محمدرضا

    سلام خسته نباشید من یه خانواده تک نفره هستم و کمک معیشتی هر برج 20 هزار تومان برام میریزن
    کسی میتونه راهنماییم کنه باید چکار کنم

  • احد

    برای منم واریز نشده

  • ناشناس

    سلام من خانواده 5 نفره هستم ولی 2 نفر واریز شده ببخشید

  • ناشناس

    سلام ببخشید برا من که خانواده ۵ نفره هستم ۲ نفر واریز شده

  • ناشناس

    سلام برامن چرا واریز نشده

  • @gmail.com

    بله ماهم خانواده چهارنفری بودیم ،قسط وام یک میلیونی هم هرماه کم میشده باز 138هزارتومان میگرفتیم فرودین همش 50هزارتومان ریختن بحساب