کد مطلب: ۱۵۴۱۳۰

رییس سازمان برنامه و بودجه:

چرخ اقتصاد با وجود تنگناها در دولت یازدهم چرخید

چرخ اقتصاد با وجود تنگناها در دولت یازدهم چرخید

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در دولت یازدهم با وجود تنگناها طرح‌ها و پروژه‌ها یکی پس از دیگری افتتاح شد

محمدباقر نوبخت با حضور در گلزار شهدای رشت با اشاره به چرخیدن چرخ اقتصاد در دولت یازدهم گفت: هر سال به مناسبت تکریم دو شهید گرانقدر دولت، شهیدان باهنر و رجایی به مدت یک هفته با نامگذاری هفته دولت فرصت می‌شود، دولت گزارشی از عملکرد خود به مردم ارایه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از ایسنا، نوبخت افزود: امسال هفته دولت با آغاز کار دولت دوازدهم قرین شده است و بر این اساس هیات وزیران مقرر شده که در یک تقسیم کار هر وزیری به نمایندگی از دولت در یک استان برای ارایه عملکرد حاضر شود تا ماموریتش را برای چهار سال آینده تبیین کند. انگیزه و هدف من برای حضور در گیلان تکرار یک میثاق و انفجاری از روح بلند شهدای حاضر در این مجلس بود که مشابه چهار سال قبل این توفیق را از شهدا داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ماموریت راهبری و روند توسعه‌ای این سازمان، گفت: در سال ۱۳۹۲ قیمت نفت ۱۰۴ دلار بود که الان قیمت نفت به ۴۷ دلار رسیده است. همچنین منابع ما از ۲۵۱ میلیارد دلار به ۱۵۷ میلیارد دلار تقلیل یافت. در این شرایط دشوار در یک تقسیم کار گیلان در این کار ملی، مسئولیت پشتیبانی همه کشور را داشت.

وی با اشاره به پرداخت ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به صندوق بازنشستگان، گفت: با وجود تنگناهای موجود طی چهار سال گذشته یک روز هم بخاطر نداریم که یارانه افراد کم درآمد دیر شده باشد، علاوه بر این طرح‌ها و پروژه‌ها یکی پس از دیگری افتتاح شد.

نوبخت با اشاره به چرخیدن چرخ اقتصاد در دولت یازدهم ادامه داد: برای تکمیل راه آهن تهران-رشت هم یک قطعه به کارخانه ای در خوزستان سفارش شده که در حال ساخت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.