کد مطلب: ۴۶۰۵۰۰

رئیس اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

چشم‌انداز قیمت طلا تا پایان هفته / نوسان قیمت چقدر محتمل است؟

چشم‌انداز قیمت طلا تا پایان هفته / نوسان قیمت چقدر محتمل است؟

رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با افزایش قیمت دلار پیش‌بینی‌ها از احتمال نوسان قیمت طلا حکایت دارد. در شرایط فعلی تقاضا برای خرید سکه بیشتر از مصنوعات طلا است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش مجدد قیمت دلار باعث شد که قیمت طلا در بازارهای داخلی گران شود. حال تا پایان این هفته قیمت طلا چه خواهد شد؟

در همین حال رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قیمت طلا تا پایان این هفته روند ثابتی داشته باشد؟ به تجارت‌نیوز گفت: با افزایش قیمت دلار پیش‌بینی‌ها از احتمال افزایش دوباره قیمت طلا حکایت دارد؛ چرا که نوسان قیمت دلار به طور مستقیم بر قیمت طلا اثرگذار است. چنانچه قرار باشد قیمت دلار با همین رویه گران شود، احتمالا قیمت طلا تا پایان هفته نوسان افزایشی را تجربه خواهد کرد.

ابراهیم محمدولی افزود: در این وضعیت از مسئولان انتظار می‌رود که با کنترل قیمت دلار قیمت طلا و سکه را در بازار مدیریت کنند. طبق آخرین برآوردها قیمت سکه حدود ۲/۷ درصد رشد داشته است و با افزایش ۱۳۲ هزار تومانی قیمت ۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان را ثبت کرده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در این شرایط مردم بیشتر متقاضی خرید طلا هستند یا سکه؟ پاسخ داد: در شرایط فعلی تقاضا برای خرید سکه بیشتر از مصنوعات طلا است. همچنین چنانچه مردم قصد خرید طلا داشته باشند بیشتر طلای آب شده یا خام را به مصنوعات طلا ترجیح می‌دهند و متقاضی خرید طلای خام هستند.

محمدولی به آخرین قیمت طلای ۱۸ عیار اشاره کرد و گفت: براساس آخرین معاملات انجام شده قیمت طلای ۱۸ عیار ۸۸۹ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.