کد مطلب: ۲۹۰۹۴۲

چطور از طریق سئو SEO به درآمد میلیاردی برسیم؟

چطور از طریق سئو SEO به درآمد میلیاردی برسیم؟

آیا میدانید وب سایت‌هایی که در رتبه اول نتایج گوگل هستند اغلب درآمد میلیاردی دارند؟

بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل یا به اصلاح سئو SEO به پروسه ای گفته میشود که طی آن شخص سئوکار تلاش میکند که وب سایت را در کلمات کلیدی خاصی به رتبه اول گوگل برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز، درواقع اشخاص، شرکت‌ها و برند‌هایی که وب‌سایت خود را بصورت حرفه‌ای بهینه‌سازی و سئو کرده‌اند و در کلمات پرجستجو در رتبه اول موتور جستجوی گوگل هستند همواره درآمد قابل توجهی دارند! حتی در همین شرایط اقتصادی جامعه که برای بسیاری از مردم و کسب و کارها بسیار سخت و دشوار میگذرد.

نکته قابل توجه این است که دستیابی به رتبه اول گوگل در کلمات پرجستجو کار ساده ای نیست و با پارتی و رابطه هم کسی به رتبه اول گوگل نمیرسد. زیرا دستیابی به شرایطی که گوگل یک وب سایت را به عنوان وب سایتی معتبر شناسایی کند و در رتبه اول به کاربران نمایش دهد به تلاش، تخصص و پشتکار بسیاری نیاز دارد.

سئو اگر براساس الگوریتم های جدید گوگل و بصورت مستمر در طول زمان انجام شود باعث قرارگرفتن وب سایت در رتبه اول گوگل میشود. اما باید بدانید که سئوی سایت بسیار پیچیده است و سالها زمان میبرد که یک شخص بتوانید به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شود.

بخصوص که سئو سایت هنوز در دانشگاه ها بصورت آکادمیک تدریس نمیشود و تنها راه برای اطلاع از الگوریتم‌های جدید گوگل و آشنایی با روش‌های موثر در سئو سایت، مطالعه مقالات آموزش سئو و آزمون و خطاست تا طی زمان طولانی سئوکار بتواند با کسب تجربه فراوان و کسب دانش به روز، مهارت کافی برای سئو را پیدا کند. گرچه حتی برای حرفه ای‌ترین سئو کاران هم دستیابی به رتبه اول گوگل از نظر زمان و هزینه صد در صد قبل پیش بینی نیست و پروسه سئو برای سایت ها و کلمات مختلف متفاوت است.

آیا میخواهید از طریق سئو به درآمد میلیاردی دست پیدا کنید؟

اگر بدنبال یکی از پایدار ترین روش های کسب درآمد در دنیا هستید، قطعا یادگیری سئو سایت بصورت حرفه ای شما را دیر یا زود به آرزویتان میرساند.
بنابراین برای شروع با استفاده از وردپرس wordpress یک وب سایت جدید برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و هر روز بدنبال مطالعه مقالات آموزشی جدید در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باشید.

مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در سئو سایت:

⦁ دامین و هاستینگ سایت

⦁ طراحی سایت و نمایش مناسب در موبایل

تولید محتوا براساس الگوریتم های جدید سئو

⦁ استفاده حرفه ای از کلمات کلیدی در تیتر و توضیحات صفحات سایت

⦁ اتصال سایت به وبمسترگوگل و مدیریت حرفه ای سایر ابزار های گوگل مانند گوگل آنالیتیک و …

بر اساس گقته کارسناسان سئو سایت، دریافت بک لینک فالو دائمی Follow Backlinks در قالب رپورتاژ آگهی DPR از سایت های پربازدید که اتوریتی Domain Authority بالایی دارند مهمترین و تاثیر گذار ترین بخش سئو است.

برای این کار بهترین راه این است که از شرکت ویرلن بخواهید یک محتوای خبری براساس جدید ترین متد‌های سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ برای شما تهیه کند و در تعدادی از سایت های خبری پربازدید و معتبر منتشر کند.

1 14

سئو سایت SEO و تبلیغات گوگل SEM چه تفاوتی با هم دارند؟

گوگل روش دیگری هم برای نمایش سایت ها در رتبه اول جستجو دارد با عنوان Google Adwords که برای هر کلیک از ورودی مبلغی را دریافت میکند .
به این مدل تبلیغات اینترنتی که گوگل ارائه میدهد SEM گفته میشود و تبلیغات کلیکی هم در دنیا با نام PPC شناخته میشود.

این حرکت را به عنوان تبلیغات در گوگل میتوانید بدون داشتن دانش سئو و بدون نیاز به صرف زمان انجام دهید و شرکت های زیادی هم درایران مجری تبلیغات گوگل هستند. اما باید بررسی کنید که آیا با توجه به اینکه گوگل برای کلمات کلیدی و مهم، 1 تا 3 دلار برای هر کلیک دریافت میکند آیا اینکار به صرفه هست یا نه!

جالب است که بدانید همین Google Adwords درآمد اصلی گوگل از راه‌اندازی این موتور جستجوی قدرتمند است.

متداول ترین مدل های کسب درآمد از طرق وب سایتی که در جستجوی گوگل رنک مناسبی دارد:

⦁ فروش محصولات و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی

⦁ معرفی محصولات و خدمات از طریق وب سایت شرکت

⦁ کسب درآمد از طریق جذب تبلیغات آنلاین برای سایت خبری و سرگرمی

همانطور که میدانید امروز همه ما برای یافتن پاسخ هر سوالی و یا خرید هر نوع کالا یا خدماتی در گوگل جستجو میکنیم ، بنابراین وب سایت هایی که پس از تلاش فراوان و صرف هزینه های بسیار در رقابت با سایر سایت ها به موفقیت بیشتری در گوگل دست پیدا کرده اند و در رتبه اول کلمات کلیدی مهم نمایش دارند قطعا میتوانند درآمد بسیار بالایی را در طول زمان از آن خود کنند.

برای یادگیری سئو سایت و مطالعه جدید‌ترین مقالات آموزشی سئوی سایت به وب سایت #ویرلن https://www.virlan.co/seo/ مراجعه کنید.

3 7

تجارت نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سایت نباتک

    مطلب جالبی اشاره کردین- سئو یا تبلیغات در گوگل.
    البته قبلا تبلیغات گوگل ادز صرف اقتصادی داشت مثلا با 300 هزار تومان اکانت ها را شارژ می کردیم ولی الان متاسفانه باید 1300000 بپردازی و این مبلغ سنگینی هست برای این کار.
    بازم این که گوگل ادز انتخاب کنیم یا سئو به خیلی پارامترها بستگی داره – چ کسب و کاری هدف چیه در حال ارائه mvp هستیم یا …….
    ولی الان برای سخت ترین کلیدواژه ها هزینه ای که برای سئو میگیریم در مقایسه با ادوردز به صرفه است. چون این پرداخت ریالی است اون پرداخت ارزی