کد مطلب: ۳۱۹۱۲۸

چند قدم ساده برای سفر با بهترین تورهای مسافرتی پاییز۹۷

چند قدم ساده برای سفر با بهترین تورهای مسافرتی پاییز97

همیشه باید در برنامه‌های مسافرتی خود، آشنایی با فرهنگ‌ها، سنت و ادیان گنجاند و آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف سفر به برخی مقاصد دانست.

حالا به پیشنهادهای آژانس مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین مقاصد را برای تجربه‌های فرهنگی و البته سرگرمی و تفریح را انتخاب کنید.

در تور هند با شاهکارهای معماری روبه‌رو شوید

india

به گزارش تجارت‌نیوز، حتما می‌دانید که سفر با تور هند ، رفتن به دنیایی از زیبایی‌هاست که در مثلث طلایی با آن روبه‌رو می‌شوید. این‌را هم به‌ خوبی می‌دانید که در این کشور پهناور، مناظری بسیار زیبایی است که در پس بناهای تاریخی و مهم این کشور جلوه‌ای محسور کننده دارند.

معماری بی‌نظیر و دیدنی هر یک از این بناها به تنهایی می‌تواند جاذبه‌ی گردشگری یک سرزمین باشد و حالا همه‌ی این دیدنی‌ها در تور مثلث طلایی جمع شده است و شما با رفتن به دهلی، آگرا و جیپور تمام این دیدنی‌های شاخص را از نزدیک می‌بیند.

در قدم اول که به دهلی می‌رسید به آکشاردهام بروید و یکی از بناهای بسیار معروفی که با رنگ آجری بی‌نهایت زیبا در بستری از فضای سبز دوست‌داشتنی، محلی جادویی را پدید آورده از نزدیک ببینید، چند روزی را هم به تماشای دیگر دیدنی‌های شهر بگذارید و با گذر از مسیرهای سبز و دوست‌داشتنی هندوستان به آگرا بروید و بدون معطلی یک‌روز را برای غرق شدن در زیبایی تاج محل خالی کنید؛ این بنای سفید با سنگ مرمرهایی کم‌نظیر پوشانده شده و باغ‌های سبز و پر از گلی اطرافش را پوشانده که حال شما را خوب می‌کند، بنای عاشقانه‌ای که یکی از عجایب هفتگانه دنیا است را ببینید و از آن شگفت‌زده شوید. بعد از این شهر عاشقانه شما به شهر ثروتمند جیپور می‌رسید جایی که نباید تماشای حوا محل را از دست بدهید.

اینجا به قدری جذاب و زیباست که نام جیپور را به شهر صورتی بر سر زبان‌ها گذاشته است در کنار جنب‌وجوش مردم و شهروندان این شهر به دیدن این عجوبه‌ی معماری می‌روید و بهترین عکس‌ها و یادگاری‌ها را از هند ثبت می‌کند.

رسیدن به هند به راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر نیاز دارد، با آنها تماس بگیرید و پس از ارایه مدارک برای اخذ ویزای هند راهی آنجا شوید. البته هم‌اکنون می‌توانید با هزینه‌ای کمتر برای تعطیلات عید هم یکی از برنامه‌های تور هند نوروز 98 را رزرو کنید.

در تور مشهد با گنجینه‌ معنوی امام رضا(ع) آشنا شوید

mashhad

همین امروز با تور مشهد ، به دیدنی‌ترین و پرطرفدارترین شهر گردشگری ایران بروید و در کنار آرامش و راز و نیاز با امام هشتم (َع) با تاریخ و فرهنگ آشنا شوید و چند روزی هم تفریح و سرگرمی داشته باشید.

در این روزهای پایانی ماه صفر و البته نزدیکی به شهادت امام‌ رضا (ع) شلوغ‌ترین روزهای مشهد است. شما می‌توانید همراه دیگر زایران به برنامه‌های دعا و نیایش در صحن مرقد مطهر ثامن‌الحجج بروید و دلتان را به نوای خوش آوای مذهبی خادمان امام‌ رضا بسپارید.

حتما بعد از آرام شدن در این برنامه‌های مذهبی سری به موزه‌ی رضوی بزنید و با تاریخ زندگی امام هشتم و تاریخ اسلام آشنا شوید و در کتابخانه‌ی حرم مطهر امام رضا با گنجینه و آثار مهم این دوران و مرتبط با این امام شیعیان آشنا شوید.

در چند روز اقامت در این شهر، بعد از برنامه‌های مذهبی می‌توانید برنامه‌های فرهنگی و سرگرمی مشهد را هم دنبال کنید. حتما به آرامگاه فردوسی سری بزنید و در زیبایی باغ سبز آن و البته کنده‌کاری‌های بی‌نظیر کتیبه‌های این بنا را از نزدیک ببینید و در برخی ساعت‌ها به شاهنامه‌خوانی‌های عمومی در فضای آرامگاه گوش بدهید و لذت ببرید.

در مشهد امکانات تفریحی و سرگرمی هم بی‌نهایت خوب و متفاوت است، می‌توانید همراه فرزندانتان به شهربازی‌ها و پارک‌های آبی هیجان‌انگیز مشهد بروید و حسابی خوش بگذرانید و یا به بزرگترین مراکز خرید و البته بازار رضا (ع) بروید و سوغاتی‌های جذاب این دیار را با خود بیاورید.

تسبیح و نشانه‌هایی از حرم مطهر که اصلی‌ترین خرید شماست، بعد از آن حتما به سراغ زعفران مشهور خراسان بروید و در کنار آن هم بسته‌های زرشک را جدا کنید و برای عزیزانتان یادگاری خوشمزه بیاورید.

سفر به مشهد در هر لحظه و هر زمانی امکان‌پذیر است، اما با تلاش کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر شما از قبل هم می‌توانید برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید. به وب‌سایت مقتدر سیر سر بزنید و یکی از برنامه‌های تور مشهد نوروز 98 را رزرو کنید.

در تور مالزی به عجیب‌ترین جزایر آسیا سفر کنید

malaysia penang

مالزی کشوری ا‌ست که زیبایی‌ها و دیدنی‌های طبیعی آن در کنار تنوع فرهنگ و ادیان آنقدر جذاب است که هر سال میلیون‌ها مسافر را در خود جای می‌دهد.

ممکن است شما با کوالالامپور آشنا باشید، اما همه‌ی دیدنی‌ها آن فقط در این شهر خلاصه نمی‌شود و جزایر آن هم جذاب و تماشایی است.

برج‌های بلند دوقلو و نمادهای مدرنیته در کوالالامپور آنقدر چشمگیر است که برای تماشای ابرها در آسمان آبی گاهی باید از میان آسمانخراش‌ها نگاه کنید، اما همه‌ چیز در این برج‌ها خلاصه نمی‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم تماشای بوتانگ را از دست ندهید.

این محله جذاب که در عین بین‌المللی شدن هنوز بومی باقی‌مانده و پر است نمادهای سنتی این کشور که تلفیق و هم‌نشینی ادیان و سنت‌ها به خوبی در آن واضح است. در طول روز از بازار صنایع دستی پاساٰژ سندی و بازار سر پوشیده محلی کاستوری واک دیدن کنید.

غروب دم را به منطقه چانگکات بروید و از تعداد زیاد مغازه‌های دوره استعماری، کافه‌ها و رستوران دیدن کنید. بین مغازه‌ها و اجناس‌شان کاوش کنید و در یکی از کافه‌ها چیزی بخورید.

برای لذت بردن کامل از سفر به مالزی حتما برای تماشای جزیره‌های بی‌نظیر و طبیعی این سرزمین هم برنامه‌ریزی کنید و از سفرتان به خوبی استفاده کنید.

به پنانگ یکی از مشهورترین جزایر مالزی بروید و به غیر از تماشای ساحل‌های طلایی و آبی آرام دریا، معجون‌های خوشمزه و خوردنی از غذاهای دریایی را هم امتحان کنید.

جورج تاون از مهم‌ترین خیابان‌های این جزیره است که قدم به قدم با دکه‌ها و چرخی‌های غذافروش پر شده است، به همین دلیل هنرمندان مالزی بر روی همه‌ی دیوارهای این منطقه از شهر نقاشی کشیده‌اند. از غذاهای خیابانی خوشمزه بخورید و از نقاشی‌های خیابانی روی دیوارها دیدن کنید.

لنکاوی هم یکی دیگر از جزیره‌های خوشنام مالزی است. ساحل‌های شن‌های سفید و جنگل‌های انبوه اولین نشانه از این جزیره‌ی اسرارآمیز است که به مسافران تورهای ترکیبی مالزی که توسط کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده، توصیه می‌شود.

شن و ماسه‌ای سفید و پودری همراه با امواج سفید اقیانوسی در هر نقطه از جزیره در دسترس است و شما می‌توانید با اقامت در هتل‌های ساحلی لوکس در بهترین بخش این سواحل فقط آرامش را تجربه کنید.

برای رسیدن به مالزی فقط برنامه‌ریزی سفر یک‌هفته‌ای و بررسی وب سایت مقتدر سیر لازم است تا شما در اولین فرصت مسافر تور مالزی شوید.

منبع: ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.