کد مطلب: ۶۵۶۳۴۴

چگونگی ثبت‌نام راننده وانت اسنپ + مزایا

چگونگی ثبت‌نام راننده وانت اسنپ + مزایا

وانت بار دارید و با آن کار می‌کنید؟ اوضاع کسب درآمدتان بد نیست اما نمی‌توانید در چهارچوبی مشخص و با برنامه‌ریزی درباره تخمین درآمد ماهیانه کار کنید؟ پیشنهاد خوب این روزها برای شما، ثبت نام راننده وانت اسنپ است.

وانت بار دارید و با آن کار می‌کنید؟ اوضاع کسب درآمدتان بد نیست اما نمی‌توانید در چهارچوبی مشخص و با برنامه‌ریزی درباره تخمین درآمد ماهیانه کار کنید؟ پیشنهاد خوب این روزها برای شما، ثبت نام راننده وانت اسنپ است. خیلی ساده و سریع در اسنپ ثبت‌نام کنید و ببینید که چقدر درآمدتان بیشتر از زمانی می‌شود که مستقل کار می‌کردید. مزایای فعالیت در زمینه حمل و نقل آنلاین زیاد است. ثبت‌نام در اسنپ هم کاری ندارد و زمان‌بر نیست.

با ثبت نام راننده وانت اسنپ چه مزایایی نصیبتان می‌شود؟

1

سیستم حمل‌ و نقل آنلاین هم راحتی و رفاه مشتریان را در نظر دارد و هم رانندگان. با کارکردن به‌عنوان راننده وانت در اسنپ می‌توانید مدیریت وقت‌ و زمان خود را به‌دست بگیرید، درآمد خوب کسب کنید و از تسهیلات و مزایای متنوعی بهره‌مند شوید. فرقی نمی‌کند که دوست دارید به‌طور پاره‌وقت در اسنپ کار کنید یا تمام‌وقت.

همه‌چیز به تصمیم خودتان وابسته است. در هر دو صورت، امکان کسب درآمد مناسبی برایتان وجود دارد. در اسنپ رانندگان آزادند که ابتکار عمل را در مدیریت ساعت‌هایی که کار می‌کنند به‌دست بگیرند. مزایای همکاری با اسنپ زیاد است. باهم مرورشان کنیم.

۱. ساعت کاری منعطف

دوست ندارید که دیگران برای ساعت کاری‌تان تصمیم بگیرند؟ خیلی‌ها شبیه شما هستند و همگی حق دارید. مدیریت زمان کارکردن واقعا مزیت مهمی است. با کارکردن در اسنپ می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که دوست دارید به کارکردن مشغول شوید و برنامه زندگی‌تان را خودتان بچینید.

۲. کارکردن در محدوده جغرافیایی دلخواه

با شروع کار در اسنپ رانندگان می‌توانند در محدوده جغرافیایی دلخواه‌شان کار کنند. لازم نیست که در مکان خاصی حاضر باشید. سفرها و جابه‌جایی بارهایی را قبول کنید که در محدوده جغرافیایی دلخواه‌تان است. حتی می‌توانید مقاصد منتخب‌تان را هم در اپلیکیشن مشخص کنید و فقط درخواست‌هایی را قبول کنید که در آن محدوده‌های جغرافیایی هستند.

۳. کسب درآمد خوب و تضمینی از باربری آنلاین

Alt : باربری آنلاین

با کارکردن در اسنپ، درآمدتان به‌طور روزانه در حسابتان است. دیگر نگران دیر و زودشدن پرداخت نخواهید بود و برنامه‌های مالی‌تان را راحت‌تر مدیریت می‌کنید. اگر شاغل باشید، فعالیت در باربری آنلاین می‌تواند راه مناسبی برای کسب درآمد جانبی باشد.

اگر هم دوست دارید که تمام‌وقت مشغول این کار شوید، باز هم امکان کسب‌ درآمد خوب را دارید. هرچه سفرهای بیشتری را برای جابه‌جایی مرسوله‌ها قبول و موارد کمتری را لغو کنید، درآمدتان هم بیشتر می‌شود.

۴. استفاده از تسهیلات و خدمات اسنپ رانندگان

با پیوستن به اسنپ رانندگان از تسهیلات و خدمات مختلف بهره‌مند می‌شوند. خدماتی که اسنپ برای رانندگان در نظر می‌گیرد به سه‌ دسته تقسیم می‌شود:

  • خدمات خودرویی؛
  • خدمات درمانی؛
  • خدمات رفاهی و آموزشی.

خدمات خودرویی

برای سرویس‌های دوره‌ای، تعویض قطعات یا تعمیرشان از تسهیلاتی مانند تخفیف‌های ۴۰درصدی مخصوص رانندگان اسنپ استفاده کنید. این تسهیلات می‌توانند هزینه‌های رسیدگی به وانت بار را کم کنند و تجربه شیرینی از همکاری با اسنپ برایتان به‌وجود بیاورند. باشگاه رانندگان به شما کمک می‌کند که از سهمیه پوشش لاستیک دولتی هم استفاده کنید.

خدمات درمانی

به رانندگان اسنپ خدماتی مانند تسهیلات دندان‌پزشکی، انجام آزمایش‌های مختلف و… هم داده می‌شود. بهره‌مندی از خدمات درمانی مناسب امتیاز بزرگی برای انتخاب همکاری با اسنپ است، نه؟

خدمات رفاهی و آموزشی

طبیعتا کارکردن در اسنپ نیاز به گوشی هوشمند دارد. با پیوستن به ناوگان حمل‌ونقل اسنپ می‌توانید از خدماتی برای خرید گوشی موبایل هم استفاده کنید. امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی مانند استخر و… هم برای رانندگان وجود دارد.

۵. استفاده از سهمیه بنزین

بنزین یکی از دغدغه‌های کسانی است که با وانت بار کار می‌کنند. بعد از آبان ۱۳۹۸ که بنزین گران شد، اسنپ تلاش کرد با همکاری شرکت ملی نفت سهمیه‌ای برای رانندگانش در نظر بگیرد. حتی اگر به‌طور پاره‌وقت هم با وانت اینترنتی کار می‌کنید، باز هم امکان استفاده از این سهمیه را دارید.

مدارک لازم برای ثبت نام راننده وانت اسنپ چیست؟

Alt : ثبت نام راننده وانت اسنپ

برای ثبت نام راننده وانت اسنپ باید مدارکی آماده کنید. چه مدارکی؟

  • گواهی‌نامه؛
  • اصل بیمه‌نامه شخص ثالث؛
  • سفته ۲۰میلیون تومانی؛
  • مدارک شناسایی (اصل کارت ملی، شناسنامه سری جدید یا پاسپورت)؛
  • اصل کارت خودرو یا هریک از این موارد: اصل سند خودرو، اصل برگه سبز، قول‌نامه، رضایت‌نامه یا وکالت‌نامه وسیله نقلیه در صورت مالک نبودن.

در سیستم حمل مرسوله، چه بخواهید با وانت سبک کار کنید یا وانت سنگین، به ارائه این مدارک احتیاج خواهید داشت.

ثبت نام راننده وانت اسنپ قدم به قدم

اگر دلتان می‌خواهد که به اسنپ بپیوندید و باربری آنلاین انجام بدهید، خبر خوبی برایتان داریم. ثبت نام راننده اسنپ ساده و سریع است و نیازی به طی‌کردن مراحل اداری و کاغذبازی‌های پیچیده ندارد. بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر اسنپ می‌توانید به‌طور آنلاین ثبت‌نام کنید.

کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ مراجعه و شماره تلفن همراهتان را وارد سیستم کنید. بعد:

  • پیامک کد ورود برایتان فرستاده می‌شود؛
  • نوع وسیله نقلیه یعنی وانت را انتخاب می‌کنید؛
  • اطلاعات هویتی‌تان را وارد می‌کنید؛
  • مشخصات افراد معتمد خود را هم اطلاع می‌دهید؛
  • مشخصات خودرو و اطلاعات تکمیلی را وارد می‌کنید و تمام!

البته یادتان باشد که راه و روش دیگری هم برای ثبت‌نام رانندگان وانت اینترنتی وجود دارد. شما می‌توانید از طریق بازاریاب‌های میدانی مستقر در سطح شهر هم در سیستم ثبت‌نام کنید.

در آخر

با ثبت نام راننده وانت اسنپ می‌توانید برای خودتان شغلی با درآمد مناسب داشته باشید. فرایند جذب‌شدن و همکاری هم که بسیار ساده و سریع است. دیگر نه خبری از رفت‌وآمدهای زیاد برای پذیرش است و نه نیازی به معطل‌شدن و انتظارکشیدن برای شنیدن نتیجه ثبت‌نام دارید. اسنپ هم کار رانندگان وانت را برای حمل‌بار راحت کرده است و هم کار مشتریان را. حالا هر دو گروه می‌توانند در فرایندی ساده و سریع، همدیگر را پیدا کنند.

https://digitalsignup.snapp.ir/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام دارید بهمردم دورغ می گوید (چرا) چون کرایه شیراز از جنوب به شمال 60تومان است اسنب داره دورغ می که تو خدا به ما وانت کمک کنید تاکی دورغ تاگوشی ها وانت این قدر

  • ناشناس

    چرا اسنپ بعد از طی مراحل میگوید نتیجه اعلام میشود

  • علی

    سلام تمامی مراحل ثبت نام راننده وانت انجام دادم تایید شد ولی وقتی وارد برنامه اسنپ میشم که شروع کنم شماره موبایلم که وارد میکنم خطا میزنه که راننده مورد نظر موجود نیست، لطفا راهنمایی کنید

  • ناشناس

    سلام ببخشید مدل پیکان وانت که مهم نیست یاچرا

  • رضایی

    با سلام من با سواری کار میکردم. بنا به دلایلی مسدود داعم شدم. الان وانت گرفتم. آیا با وانت میتونم وارد باربری بشم؟

  • سعید

    1.درباره قیمت کرایه ها توضیح بدهید.کیلومتری حساب میکنند یامسیری؟؟.2.درپایین صفحه علی درتاریخ 28مهر1401 گفته که همه شرایط ثبت نام رو انجام دادم ولی برنامه اسنپ خطا اعلام میکنه و برنامه اعلام میکنه شماره شمادر سیستم وجود ندارد.3. اسنپ سواری وقتی دربرنامه اسنپ نام نویسی میکنند مبلغی رو دریافت میکنند ایا رانندگان اسنپ وانت هم همین مبلغ رو دریافت خواهندکرد 4. وانت هایی که فقط بنزین سوزهستند آیا سهمیه اضافه بنزین دریافت میکنند.

  • اصغراحمدی

    کرایه های اسنپ وانت خیلی کمه. سواری مسافر سریع پیاده میشه معطلی تخلیه و بارگیری مثل وانت نداره.کمسیون وانت بالاست

    • ناشناس

      با سلام یعنی شما میگین نمیصرفه این کارو انجام داد

  • ناشناس

    میخواهم با اسنپ همکاری کنم

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر
    تاچه سال ساختی امکان ثبت نام وجود داره