کد مطلب: ۵۵۱۴۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه جدید همتی، کابینه واقعی بود؟

حاشیه جدید همتی، کابینه واقعی بود؟

پس از عذرخواهی توئیتری عبدالناصر همتی حالا لیستی از ۲۴ نفر به عنوان اعضای هیات دولت او منتشر شده، آیا این کابینه واقعی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از عذرخواهی توئیتری عبدالناصر همتی، اخیرا حاشیه جدیدی درباره اعضای کابینه دولت او منتشر شده و تصویری متشکل از ۲۴ نفر به عنوان کابینه خبرساز شده است. برخی از خبرنگاران نیز آن را منتشر کرده‌اند.

همتی در مناظره‌های خود وعده داده بود که در کابینه‌اش شش زن حضور دارند. در تصویر زیر که به عنوان کابینه همتی منتشر شده نیز تصاویر شش زن از جمله شهیندخت مولاوردی، لعیا جنیدی و زهرا اشراقی قرار دارد.

همچنین اسم علی طیب‌نیا به عنوان وزیر نفت، حسین مرعشی به عنوان وزیر صمت، مسعود پزشکیان به عنوان وزیر کار و فرشاد مومنی به عنوان وزیر اقتصاد آورده شده است.

آیا این لیست واقعی است؟

پیگیری‌های تجارت‌نیوز حاکی از این است که این کابینه و تصویر واقعی نیست. مسئول رسانه‌ای فرشاد مومنی به تجارت‌نیوز می‌گوید: این که فرشاد مومنی به عنوان وزیر اقتصاد دولت عبدالناصر همتی انتخاب شده واقعیت ندارد و این تصویر جعلی است. این لیست کابینه از سوی مرجع رسمی منتشر نشده و واقی نیست.

یکی دیگر از افرادی که نام او در تصویر هست از این که نام او به عنوان یکی از اعضای دولت همتی برده شده اظهار بی اطلاعی کرد.

آنطور که از این اظهارات برمی‌آید اسامی این ۲۴ نفر بدون اطلاع آنها در یک تصویر با عنوان کابینه دولت عبدالناصر همتی منتشر شده و خودشان از این کار بی‌اطلاع هستند. اگر چه که این تصویر توسط برخی از خبرنگاران اقتصادی در فضای مجازی و به خصوص توئیتر منتشر شده، اما همتی تاکنون نسبت به انتشار این تصویر هیچ واکنشی نشان داده است.

همتی شب گذشته در توئیتر خود این متن را منتشر کرد: «امروز درگیر امور انتخاباتی بودم و متوجه شدم ادمین عزیز یک متن به همراه عکس اشتباهی را توییت کرده است. ضمن حذف توییت، از این بابت پوزش می‌طلبم»

او روز گذشته در توئیتی با کنایه به تصاویر سعید جلیلی در جمع کشاورزان، این مدل رفتاری او را با کره شمالی مقایسه کرد.

1 14

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کابینه ای که قرار نیست تشکیل بشه هر کی رو دوست دارید توش بذارید. چه فرقی داره؟؟ رای همتی به یک ملیون اگر رسید باید کلاهش رو بندازه هوا.

    • ناشناس

      دمت گرم،حرف حساب گفتی