کد مطلب: ۳۲۳۷۰۰

کاربرد چرم در استایل امروزی

کاربرد چرم در استایل امروزی

علاقه به محصولات چرمی و استفاده گسترده از آن، باعث افزایش تنوع و کیفیت تولید شده است. محصولات چرمی در دو گروه درجه‌بندی می‌شوند: چرم سبک شامل چرم گوسفند و بز که برای تهیه لباس، دستکش و آستر استفاده می‌شود و چرم‌ سنگین شامل چرم گاو و گاومیش که به دلیل کیفیت و ضخامت بالا برای ساخت کفش، کیف، کاربرد دارد. استفاده از پوشاک، کیف، کفش و کمربند چرمی در هر موقعیتی استایل شما را به بهترین شکل جلوه می‌دهد. استفاده از محصولات چرم، شما را شخصی منظم و منحصر به فرد جلوه می‌دهد.

علاقه به محصولات چرمی و استفاده گسترده از آن، باعث افزایش تنوع و کیفیت تولید شده است. محصولات چرمی در دو گروه درجه‌بندی می‌شوند: چرم سبک شامل چرم گوسفند و بز که برای تهیه لباس، دستکش و آستر استفاده می‌شود و چرم‌ سنگین شامل چرم گاو و گاومیش که به دلیل کیفیت و ضخامت بالا برای ساخت کفش، کیف، کاربرد دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، استفاده از پوشاک، کیف، کفش و کمربند چرمی در هر موقعیتی استایل شما را به بهترین شکل جلوه می‌دهد. استفاده از محصولات چرم، شما را شخصی منظم و منحصر به فرد جلوه می‌دهد.

چرم در استایل آقایان

شاید شما همیشه نتوانید از پوشاک چرمی استفاده کنید، اما برای آنکه سبک منحصر به فردی داشته باشید، می‌توانید از کیف‌های چرمی اداری ساده و اسپرت استفاده نمایید. در دست داشتن چنین کیف چرمی علاوه بر جادار و خوش‌دست بودن، می‌تواند به خوش تیپ بودن شما بیفزاید. این کیف‌ها در مدل‌های گوناگون دستی و دوشی با طراحی‌های متنوع تولید می‌شوند.

هر چند انتخاب هدیه برای آقایان کاری سخت و زمان‌بر است اما طراحان مد معتقدند که اکسسوری چرمی مانند کیف پول، جاکلیدی چرمی ، ست کیف وکمربند، دستکش، ساعت بند چرم و دستبند می‌تواند بهترین هدیه ارزشمند و کاربردی باشد. این اکسسوری‌ها را می‌توان با کت، بارانی، جین و استایل کلاسیک، ست کرد.

2 5 1

چرم در استایل خانم‌ها

محصولات چرمی در گذشته بیشتر برای آقایان طراحی می‌شد اما امروزه در استایل خانم‌ها نیز بسیار کاربرد دارد. اگر استایل ساده دارید یا کارمند هستید، می‌توانید از کیف‌های ساده یا اسپرت استفاده نمایید. برای خاص بودن در مهمانی‌ها، کیف‌های طرح‌دار مجلسی را به استایل خود اضافه کنید تا علاوه بر جذابیت، اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.

3011 1

باید توجه داشته باشید برای آنکه محصولات چرمی عمر طولانی‌تری داشته باشند بهتر است همیشه چرم را گردگیری و هر ماه یک بار توسط واکس مخصوص چرم چرب کنید و از تماس اسپری یا ادکلن با آن، خودداری کنید.

1 8 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.