کد مطلب: ۵۸۸۱۵۱

دنیای دیجیتال کار شما را آسان کرده است؛

کارشناسی ۴۳۵ نقطه خودرو در ۶۰ دقیقه

کارشناسی ۴۳۵ نقطه خودرو در ۶۰ دقیقه

کارنامه یکی از سرویس‌های شرکت دیوار است که صرفا به ارائه خدمات در بخش خودرو می‌پردازد. کارنامه یک سرویس کارشناسی خودرو در محل است که به خریدار و فروشنده کمک می‌کند تا با خیالی آسوده‌تر معامله کنند.

خرید و فروش خودروهای کارکرده یکی از سخت‌ترین کارها است، همه می‌خواهند با گران‌ترین قیمت خودروی خود را بفروشند و از طرفی خریداران هم می‌خواهند با کمترین قیمت، بهترین خودرو را به پارکینگ خانه خود ببرند. اگر در این شرایط قرار گرفته‌اید، به طور قطع با پیچیدگی‌های آن غریبه نیستید. در چنین بازارهایی تا به خود بیاید با سوئیچ یک خودرو در مسیر منزل هستید. یک هفته آن خودرو بسیار خوب و مقبول است اما در هفته‌های آینده به یکباره با چالش‌های خودرو خریداری شده مواجه می‌شوید. از موتور گرفته تا بدنه مشکل دارد؛ مشکلاتی که در زمان معامله به شما گفته نشده است. آن زمان است که متوجه می‌شوید چه کلاه بزرگی سرتان رفته است.

استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین این روزها بسیاری از معضلات را حل کرده‌اند و این مشکل هم مستثنی نبوده است. کارنامه یکی از سرویس‌های شرکت دیوار است که صرفا به ارائه خدمات در بخش خودرو می‌پردازد. کارنامه یک سرویس کارشناسی خودرو در محل است که به خریدار و فروشنده کمک می‌کند تا با خیالی آسوده‌تر معامله کنند. سرویس‌های دیگری چون «فروش سفارشی» و «خرید خودروی کارشناسی شده» هم از دیگر خدمات این شرکت هستند.

اگر خودرویی چشمتان را گرفته، کارنامه به ارائه یک گزارش دقیق و مشاوره در قیمت به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئن و دقیق‌تری داشته باشید. اگر هم قصد فروش خودرو روی سایت دیوار را دارید، گزارش جامع کارنامه می‌تواند فروش خودروی شما را تسریع کند.

کارنامه چگونه خودروی مورد نظر شما را کارشناسی می‌کند؟

اما راه و رسم گرفتن این نوع کارشناسی تخصصی که می‌توان به آن اعتماد کرد، چیست؟ اولین گام ثبت درخواست کارشناسی در کارنامه و انتخاب بخش کارشناسی یا تماس با واحد پشتیبانی با شماره ۰۲۱۷۹۳۴۷ یا از طریق اپلیکیشن دیوار با مراجعه به بخش درخواست کارشناسی است.

IMG 20211016 104907

پس از ثبت درخواست، با شما تماس گرفته می‌شود و در کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از تماس کارنامه با شما، کارشناس در محل مورد نظر حاضر می‌شود و با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های بررسی موجود در بازار، خودرو را از لحاظ رنگ و بدنه، فنی و موتور، سیستم فرمان و تعلیق و آپشن‌ها به صورت کامل (در کمتر از یک ساعت) بررسی می‌کند و در لحظه گزارش آنلاین برای کاربر ارسال می‌شود. بعد از این مرحله شما می‌توانید گزارش را آنلاین یا کاغذی دریافت کنید که این گزارش با همکاری بیمه ایران تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان گارانتی دارد.

در گزارش کارشناسی، اطلاعات کاملی ارائه می‌شود. به عنوان مثال در ماشین‌های خارجی آپشن‌ها، امکانات رفاهی، تجهیزات پارک، کروز کنترل، تنظیمات وضعیت رانندگی، تجهیزات الکتریکی صندلی‌ها، تنظیم کننده موقعیت غربیلک، سان‌روف و تجهیزات، سقف برقی (کروک/پانوراما)، سیستم صوتی تصویری، سیستم هدایت خودکار (GPS) بررسی می‌شود. سپس موارد جانبی خودرو مانند باله‌های عقب، تزئینات داخلی، یخچال یا جعبه خنک‌کننده، اینورتر، باربند، پرده‌های خودرو، بکسل‌بند یدک‌کش، وینچ و ابزارهای خودرو از سوی کارشناسان بررسی و در برگه کارشناسی علامت زده می‌شود.

در گزارش کارشناسی سند دو برگ، کارت ماشین، اعتبارنامه معاینه فنی، اعتبار بیمه شخص ثالث، درصد تخفیف بیمه شخص ثالث، اعتبار بیمه بدنه، درصد تخفیف بیمه بدنه گارانتی، سوئیچ یدکی، دفترچه راهنما دارد و سایر موارد بررسی می‌شود. همچنین در گزارش کارشناسی بدنه و موارد جانبی خودرو می‌توان شرح وضعیت بدنه خودرو، فضای داخل و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان و ترمز و آپشن‌ها را دید.

برخی ایرادات در خودرو تنها با دستگاه دیاگ قابل شناسایی بوده کارشناسان خودرو از آن استفاده می‌کنند تا اطلاعات کامپیوتر خودرو قابل خواندن باشد و بتوان از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرد.

بازدید بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات دیجیتال و حرفه‌ای و تجربه بالای کارشناسان در تشخیص رنگ خودرو به صورت چشمی‌انجام خواهد شد و گزارش کارشناسی خودرو کارنامه در قسمت رنگ و بدنه شامل ضمانت‌نامه نیز می‌شود. در قسمت آپشن خودرو بسته به نوع خودروی مورد نظر تمام تجهیزات خودرو ضمن تست از طریق دستگاه دیاگ توسط کارشناسان ماهر خودرو مورد بررسی و کارشناسی ماشین قرار می‌گیرد.

در کارشناسی خودرو کارنامه بسیاری از ایرادات خودرو فقط در زمان حرکت امکان تشخیص دقیق را دارند به همین دلیل کارشناسان خودرو اقدام به تست رانندگی می‌کنند. وجود آسیب در بخش سپر و گلگیر خودرو یک موضوع رایج بین اغلب خودروهای کارکرده است و به راحتی در تصادف دچار آسیب می‌شوند. بعضی از این آسیب‌ها قابل چشم پوشی هستند ولی برخی دیگر نه. تفاوت ضخامت رنگ در بعضی نقاط خودرو مورد نظر شما می‌تواند نشان دهنده این باشد که خودرو مورد نظر شما رنگ شده باشد. اگر هم کل خودرو شما مجددا رنگ شده باشد، باز هم ضخامت لایه رنگ که از حدود ۴.۷ بالاتر باشد، نشان دهنده لایه رنگ دیگر روی رنگ فابریک خودرو شما است، بنابراین خودروی مور نظر صافکاری و نقاشی شده است.

مزیت کارنامه نسبت به کارشناسی در مراکز فروش خودرو چیست؟

در نهایت ۴۳۵ آیتم خودرو در عرض ۶۰ دقیقه بررسی می‌شود. در مراکز فروش خودرو تنها بین ۵۰ تا ۲۵۰ مورد بررسی می‌شود که باعث می‌شود نتیجه آن قابل اتکا نباشد. از طرفی وقتی فردی خودروی خود را در بخش افلاین کارشناسی می‌کند ضمانتی دریافت نمی‌کند اما کارشناسی در کارنامه بیمه می‌شود و اگر کارشناس خطایی کرد و صاحب خودرو متضرر شد جبران خسارت می‌شود؛ این ویژگی در هیچ جای دیگری به متقاضی ارائه نمی‌شود. سپردن کارشناسی خرید و فروش خودرو به کارنامه مزایایی مانند افزایش اعتماد مشتری، صرفه‌جویی در هزینه، زمان و انرژی، اطلاع از حدود قیمت خودرو و اطلاع از معایب آن را در بردارد.

گزارش ارائه شده از سوی کارشناس هم دقیق، جامع و مصور است و از تمام زوایا عکس گرفته می‌شود و به قدری دقیق است که حتی کاربر نیازی به دیدن خودرو از نزدیک احساس نمی‌کند. گزارش کارشناسی در واحد کنترل کیفیت کارنامه بررسی شده و سپس به واحد قیمت‌گذاری ارجاع می‌شود. پس از تعیین بازه قیمت پیشنهادی کارنامه، گزارش نهایی شده و به صورت یک لینک برای کاربر پیامک می‌شود. همچنین مشاوره قیمت صرفاً پیشنهادی است و مالک خودرو تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد قیمت خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کیانا

    اگه کد تخفیف کارنامه میخاین که رایگان باشه تخفیف هات گزینه خوبیه