کد مطلب: ۳۸۲۹۸۳

شاخص بورس تکان نخورد / روزی که بازار از آن خودرویی‌ها بود (اینفوگرافیک)

شاخص بورس تکان نخورد / روزی که بازار از آن خودرویی‌ها بود (اینفوگرافیک)

بورس تهران امروز یک روز بی‌رمق را پشت سر گذاشت و در حالی که به واسطه عرضه اولیه امروز پیش بینی می شد روز خاصی برای بازار سهام باشد اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس تهران امروز یک روز بی‌رمق را پشت سر گذاشت و در حالی که به واسطه عرضه اولیه امروز پیش بینی می شد روز خاصی برای بازار سهام باشد اما این اتفاق رخ نداد.

شاخص کل که روز گذشته روند صعودی پیش از این خود را ادامه داده بود امروز 59 واحد منفی شد و بازدهی منفی 0.02 درصدی را ثبت کرد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز در سطح 238 هزار و 160 واحد قرار گرفت و شاخص فرابورس هم در حد 32 واحد معادل 1.1 درصد افزایش یافت.

در عرضه اولیه شرکت پلی پروپیلن جم با نماد «جم پیلن»، در مجموع به هر متقاضی یک میلیون تومان سم این شرکت رسید.

در میان نمادهای بورسی، نمادهای (فارس) و (شبندر) بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای (همراه) و (اخابر) بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار داشته‌اند.

برترین گروه‌ صنعتی امروز، گروه شیمیایی بود که ارزش معاملات آن به بیش از 129 میلیارد تومان رسید.

کم بازده‌ترین گروه‌های‌‌ صنعتی امروز گروه (محصولات چوبی) و (لاستیک) بودند.

final 3

کارنامه بازار سهام در روز 27 خرداد

از مهمترین اخبار می‌توان به اعلام بررسی اصلاح قانون بازار پایه در شورای عالی بورس اشاره کرد که رئیس سازمان بورس گفت: این هفته در شورای عالی بورس امکان دارد قانون جدید بازار پایه بررسی و درباره آن بحث شود.

امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت با یک کاهش ناچیز به 61 دلار و 76 سنت رسید و قیمت جهانی طلا هم با کاهش ناچیز به 1334 دلار در هر انس رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.