کد مطلب: ۳۹۷۸۶۴

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت:

کاهش نرخ بلیط هواپیما، شاید همین امروز / مشکلات سوخت‌رسانی را با مذاکره حل می‌کنیم

کاهش نرخ بلیط هواپیما، شاید همین امروز / مشکلات سوخت‌رسانی را با مذاکره حل می‌کنیم

ما از شرکت‌های هواپیمایی خواستیم که به سرعت محاسبات خود را در خصوص قیمت‌ها انجام دهند. لازم به ذکر است که قیمت‌ بلیط هواپیما قطعا باید کاهش پیدا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص کاهش قیمت بلیط هواپیما گفت: ما از شرکت‌های هواپیمایی خواسته‌ایم که با کاهش نرخ ارز، محاسبات مجدد خود از قیمت‌ها را برای سازمان هواپیمایی کشور ارسال کنند. قطعا نرخ بلیط هواپیما کاهش پیدا می‌کند و منتظر دریافت خروجی از شرکت‌ها هستیم.

تغییرات قیمت بلیط هواپیما در انتظار بررسی شرکت‌ها

وی ادامه داد: نرخ بلیط هواپیما بر اساس هر ساعت صندلی در هواپیما محاسبه می‌شود و با توجه به این که بخش اکثر هزینه‌ها تابع ارز است طبیعی است که نوسانات نرخ ارز در این محاسبات تاثیر بگذارد. سازمان هواپیمایی کشوری نرخی برای بلیط‌ها اعلام نمی‌کند و ملاک تخلف، سقف و کفی است که برای قیمت‌ها تعیین شده است. خواسته ما این است که شرکت‌ها در سریع‌ترین حالت ممکن شرکت‌ها این کار را انجام دهند و حتی ممکن است که قیمت‌ها همین امروز کاهش پیدا کند اما به طور کلی زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

تامین قطعات و سوخت هواپیما

جعفرزاده درباره تامین سوخت و قطعات هواپیماها اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی سعی کرده‌اند از طریق تولید داخل هواپیماها را در خطوط نگه دارند و می‌توان گفت در این زمینه موفق بوده‌اند. شرکت‌ها اثبات کرده‌اند که توانایی پاسخگویی مورد نیاز در این زمینه را داشته‌اند. لازم به ذکر است که از لحاظ سوخت‌رسانی، مسیرها تاکنون به دلیل مشکل در این زمینه لغو نشده است. به طور کلی پروازها برای هیچ منطقه‌ای تعلیق و متوقف نشده است و سعی می‌کنیم که اگر هر مشکلی برای شرکت‌های هواپیمایی پیش آمد با مذاکره مسائل را حل کنیم.

منبع: گسترش‌نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.