کد مطلب: ۵۵۱۹۳۸

کاهش ۱۵۵ هزار واحدی شاخص بورس، از ابتدای ۱۴۰۰

کاهش ۱۵۵ هزار واحدی شاخص بورس، از ابتدای ۱۴۰۰

گزارش‌ها از کاهش ۱۵۵ هزار واحدی شاخص بورس، از ابتدای ۱۴۰۰ خبر می‌دهند. در واقع شاخص بازار سرمایه در ۵۱ روز معاملاتی، با ۱۵۵ هزار و ۸۶۱ واحد کاهش، معادل ۱۱.۹۲ درصد افت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۲۷۳ میلیارد و ۵۵۵ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۲۵۰ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال در بیش از ۲۵ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۰ دفعه طی ۵۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۳۰ میلیارد و ۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۸۹ هزار و ۵۷۱میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۵۱ روز با ۱۵۵ هزار و ۸۶۱ واحد کاهش، معادل ۱۱٫۹۲درصد افت کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۶ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در این مدت با ۵۹ هزار و ۵۴ واحد کاهش، معادل ۱۳٫۴۳ درصد افت کرد و رقم ۳۸۰ هزار و ۷۴۷ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۲۴ هزار و ۶۲۹ واحد افت در این مدت به رقم ۸۴۴ هزار و ۴۷۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۷۸ هزار و ۴۸۵ واحد کاهش به عدد دو میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۶۴ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۲٫۸۶ درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱۰٫۷۰درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.