کد مطلب: ۶۳۵۲۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شفاف‌سازی ۴ شرکت بورسی در کدال

شفاف‌سازی ۴ شرکت بورسی در کدال

امروز اطلاعیه‌های متعددی درباره افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌ها در کدال منتشر شد. کدام شرکت‌ها اطلاعیه جدید منتشر کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز اطلاعیه‌های متعددی درباره افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌ها در کدال منتشر شد.

کی‌بی‌سی

شرکت کی‌بی‌سی با نماد کی‌بی‌سی از انعقاد قرارداد مهم واردات مواد اولیه (پارا آمینو فنول) با شرکت کیمیاگران امروز با مبلغ ۲۷.۳ میلیارد تومان در تاریخ ۱۶اسفند ۱۴۰۰ خبر داد. نحوه تسویه به صورت بازپرداخت سه‌ماهه اعلام شده است.

وتوسم

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با نماد وتوسم اعلام کرد که در نظر دارد واحد تجاری خود در پروژه رولکس تاور را از طریق مزایده به صورت نقد واگذار کند. قیمت پایه فروش ۶۰ میلیارد تومان، سپرده شرکت در مزایده سه میلیارد تومان و هزینه شرکت در مزایده و دریافت مدارک مربوطه یک‌ میلیون تومان است.

بر این اساس، متقاضیان باید پیشنهاد خود را بدون هرگونه ابهام و قید و شرط در پاکت سربسته با امضا و مهر کلیه اسناد و مدارک مزایده به انضمام اصل رسید سپرده حداکثر تا ۲۲ اسفند به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی تحویل دهند.

وهور

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با نماد وهور از انعقاد قرارداد مهم با شرکت گهر انرژی سیرجان خبر داد.

در اطلاعیه منتشر در سایت کدال آمده است که قرارداد ساخت و بهره‌‌برداری نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی به صورت BOT به مدت ۱۸۲ماه برای تامین برق مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان منعقد شد. نرخ فروش هر مگاوات ساعت برابر ۱۵٫۸۵ یورو بوده و مشتمل بر ۹۰‌درصد بهای آمادگی (حتی در صورت عدم‌تولید) و ۱۰‌ درصد انرژی که توسط سرمایه‌‌پذیر (شرکت گهر انرژی سیرجان) پرداخت می‌شود.

تامین سوخت توسط سرمایه‌‌پذیر تعهد شده و مبلغ سرمایه‌گذاری حدود ۲۲۲ میلیون یورو برآورد می‌شود که بر اساس دوره بهره‌برداری ۱۵۰ ماهه، سود متوسط سالانه حدود ۵۰میلیون یورو خواهد بود. کل مبلغ قرارداد خرید تضمینی برق بالغ بر ۷۱۲ میلیون یورو درآمد طی ۱۵۰ ماه دوره بهره‌‌برداری در بر خواهد داشت.

وپارس

بانک پارسیان با نماد وپارس در چهار اطلاعیه از برگزاری مزایده برای فروش سهام خبر داد. این شرکت در نظر دارد تعداد ۱۰ میلیارد سهم معادل ۱۰۰‌ درصد کل سهام شرکت گروه مالی پارسیان را از طریق مزایده به‌صورت ۵۰‌ درصد نقد و باقی در اقساط دوساله به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.

بر اساس اطلاعیه دوم وپارس در کدال، تعداد یک‌میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۸۳۳‌ هزار سهم معادل ۹۹.۹۹ درصد کل سهام شرکت گروه داده‌‌پردازی پارسیان را یکجا و از طریق مزایده به‌صورت ۵۰‌ درصد نقد و باقی طی اقساط دوساله به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می‌شود.

در اطلاعیه سوم آمده که این بانک در نظر دارد تعداد ۸۷ میلیون و ۵۰۰‌ هزار سهم معادل ۲۵‌ درصد کل سهام شرکت راه‌‌سازی و معدنی مبین را یکجا و از طریق مزایده به‌صورت ۲۵‌ درصد نقد و الباقی طی اقساط سه‌ساله با فاصله اقساط شش ماهه با نرخ سود بانکی به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.

در اطلاعیه آخر هم وپارس اعلام کرده است که در نظر دارد اصالتا و وکالتا از سوی شرکت‌های گروه مالی پارسیان، بیمه پارسیان و چند شرکت تابعه بانک، تعداد سه میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۶۳۶‌ هزار سهم معادل ۱۰۰‌درصد کل سهام شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان را یکجا و از طریق مزایده به‌صورت ۱۰۰‌درصد نقد به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.