کد مطلب: ۵۶۹۲۵۷

گزارش تجارت‌نیوز از پیام‌های مردم:

تجارت میلیونی با کرونا / «برای کرونا نماد بورسی بسازید!»

تجارت میلیونی با کرونا / «برای کرونا نماد بورسی بسازید!»

وضعیت کرونا در کشور بحرانی است. نه تخت خالی پیدا می‌شود و نه سرم. پیشنهاد برخی از بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی، بستری در خانه است. یکی می‌گوید فوتی‌های کرونا به ۶۰۰ تا در روز می‌رسد و آن یکی می‌گوید: برای هر تهرانی یک قبر رایگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کمبود سرم، اکسیژن و تخت خالی این روزهای در بسیاری از بیمارستان‌ها شنیده می‌شود. این نتیجه پیک پنجم کروناست. آنطور که حریرچی، معاون وزیر بهداشت گفته: « تا یک ماه و نیم آینده آمار رسمی تعداد مرگ روزانه به ۶۰۰ نفر می‌رسد. اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم مرگ روزانه به ۸۰۰ نفر در روز نیز می‌رسد.»

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران با اشاره به اینکه چند روزی است در زمینه اکسیژن دچار اختلال شدیم، گفت: «در پایتخت کمبود سرم وجود دارد و سازمان غذا و دارو سعی دارد با واردات سرم این مشکل را رفع کند.»

از سوی دیگر نه تنها در تهران بلکه در شهرهای دیگر از جمله اصفهان و گیلان نیز کمبود تخت وجود دارد. حالا دیگر بیماران کرونایی نه تنها تخت که حتی برای برانکارد هم باید انتظار بکشند.

در چنین وضعیتی برخی از بیمارستان‌ها پیشنهادی برای همراهان بیمار دارند و آن بستری در خانه است. بر این اساس برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمت درمانی می‌گویند بیمارستان را به خانه می‌آورند فقط باید بگویید چه خدماتی می‌خواهید!

هزینه آی‌سیو در خانه حدود ۱۴۰ میلیون تومان می‌شود. فاکتوری شامل ۱۰ شب بستری در آی‌سی‌یو خانگی(شبی ۵ میلیون)، پرستار ۲۴ ساعته (شبی دو میلیون)، خرید و تزریق داروی رمدسیویر (۷ میلیون)، خرید دستگاه اکسیژن‌ساز (۶۰ میلیون) و ویزیت سه پزشک متخصص در منزل (۷ میلیون)!

حیرت دنیا از مدیریت کرونا در کشور

تجارت‌نیوز در گزارشی به هزینه بستری بیماران کرونایی در خانه پرداخت. در ادامه نظر برخی از کاربران را نسبت به این موضوع می‌خوانید:

«به نظرتان با این کاسبی که دارند، واکسن وارد می‌کنند؟!»

«مرگ برای فقرا و زنده ماندن برای ثروتمندان.»

«تجارت کرونا، بگویید برایش یک نماد بورسی درست کنند و عرضه اولیه شود.»

«مافیای دارو اگر اجازه دهد دارو وارد شود، کار به اینجا نمی‌رسید.»

«دنیا در حیرت است از مدیریت ما!»

«امریکا برای کسانی که واکسن بزنند، جایزه گذاشته.»

«وای به حالت ایران! چه بلایی‌هایی که به سرت نیاوردند.»

«نمی‌دانم چرا به همدیگر رحم نمی‌کنیم. هر چیزی که می‌گویند برای کرونا مناسب است گران می‌شود.»

«واقعا نان در خون مردم می‌زنند.»

«واردات برخی واکسن‌ها به کشور ممنوع است، به جایش جیب مردم را خالی کنید.»

وضعیت کرونا در کشور بحرانی است. آنقدر که قبرستان‌ها هم دیگر تاب این تعداد جانباختگان کرونایی را ندارند. از گورهای جمعی در کرمان تا بهشت زهرای تهران. ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران گفت: « برای هر تهرانی یک قبر مجانی درنظر گرفته شده است، ولی هزینه کفن و دفن حدود ۵۰۰ هزار تومان است که از طرف خانواده ها پرداخت می شود.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بجاش می‌خوایم دارو بدیم به مردم مظلوم فلسطین اونا واجبتر هستن آقای رئیسی هم دیروز گفت مردم ایران اینرو می‌خوان آقایون از دهان مردم صحبت نکنید ما مردم اصلا نمی‌خوایم پول و بیت المال ما تو دیگر کشورها خرج بشه حتی یک ریال این پولی که هم دست شما خرج میشه ارث پدری تون نیست مال مردم بیایید ببینید تو بیمارستانها چه خبره داروها سر به فلک زده تو بیمارستانها دارن تخت خرید فروش میشه راننده های آمبولانس پولهای سی میلیونی میگیرن تا تخت خالی پیدا کنند داروها های ده میلیونی به بالا آقایون نماینده های مجلس رئیس جمهور بجای طرح صیانت از اینترنت و دفاع از فلسطین و یمن سوریه بفکر مردم خودمان باشید بفکر واکسن باشید اینقدر شعار ندید

  • ناشناس

    ما چگونه خر شدیم….

  • ناشناس

    نمکی باید محاکمه بشه ،وزیر بهداشتی که برای خوشاند بالاییها تن به واردات واکسن نداد و همون اول قم رو قرنطینه نکرد

  • محمد

    اینم نمادش صندوق سرمایه گذاری کووید – 19 « وکرونا»

  • ناشناس

    چه فایده به کی داری میگی