کد مطلب: ۵۷۴۶۷۶

کسب درآمد دلاری با پرفکت مانی

کسب درآمد دلاری با پرفکت مانی

با افتتاح حساب در این سیستم می‌توانید وارد دنیای کسب و کار در گستره بین‌المللی شوید و به راحتی پرداخت‌های خود را در سایت‌های خارجی انجام دهید.

با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه کاربران ایرانی توسط سیستم‌های پرداخت بین‌المللی، فروش و خرید پرفکت مانی و استفاده از خدمات این سرویس در میان ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار است. از سوی دیگر فرصت‌های کسب درآمد از پرفکت مانی توجه بسیاری از فعالان اینترنت و علاقه‌مندان به دورکاری و کسب درآمد آنلاین را به خود جلب نموده است. در این میان برای تبدیل ریال به پرفکت مانی و برعکس ایرانیان نیاز به استفاده از خدمات واسطه‌هایی دارند که خرید و فروش پرفکت مانی را در ایران به صورت مستقیم با پرداخت ریالی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارایی‌های خود در این سیستم را به تومان تبدیل کنند. در ادامه با راهنمای کسب درآمد از پرفکت مانی و نقد کردن آن در کنار بررسی سایر کاربردهای این سیستم پرداخت آنلاین با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که با ارائه خدمات ساده و قابل در دسترس برای تمامی کاربران در سراسر دنیا این امکان را فراهم ساخته است تا انتقال پول در بستر اینترنت ساده، سریع و بدون محدودیت انجام گردد.

با استفاده از این سیستم کاربران ایرانی می‌توانند با خرید پرفکت مانی و کدهای ووچر الکترونیکی حساب کاربری خود را با ارزهای مختلف (دلار، یورو و طلا) شارژ کنند، به سراسر دنیا پول ارسال کنند و یا در سایت‌های بین‌المللی پرداخت ایجاد نمایند.

این سیستم از نظر حقوقی متعلق در کشور پاناما ثبت شده است و دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ فعال می‌باشد. علاوه بر این پرفکت مانی دارای چندین دفتر در کشورهای مختلف جهان از جمله هنگ‌کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا است.

پرفکت مانی با ۱۲ سال تجربه فعالیت در سیستم‌های پرداخت آنلاین فعالیت‌های خود را گسترش داده است و کاربران زیادی در کشورهای ایران، اوکراین، نیجریه، روسیه، پاکستان، بنگلادش، ساحل عاج، قزاقستان، اندونزی، ویتنام، هند دارد.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

کسب درآمد از پرفکت مانی از طریق دورکاری و فریلنسری و یا سپرده‌گذاری در این سیستم تنها مزیت استفاده از آن نیست. در ادامه لیست برخی از مهمترین کاربردها و ویژگی‌های مثبت پرفکت مانی ارائه شده است.

  • عدم اعمال تحریم علیه کاربران ایرانی
  • انتقال پول میان کاربران در سراسر دنیا
  • ایجاد درگاه پرداخت بر روی سایت شخصی برای توسعه کسب و کار
  • انجام پرداخت‌ها برای خرید کالاها و خدمات از اینترنت و وب‌سایت‌های بین‌المللی
  • تبدیل ارزهای مختلف شامل بیت‌کوین، دلار و یورو و همچنین طلا
  • درخواست و دریافت وام درون سیستمی
  • کسب درآمد از طریق مشارکت در برنامه‌های شراکتی (Partnership Program)
  • کسب درآمد از طریق دریافت سود سالیانه روی مبلغ موجودی حساب
  • دریافت درآمدهای ارزی از سایت‌های فریلنسری و نقد کردن آنها

کدام وب‌سایت‌ها از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند؟

وب‌سایت‌های زیادی از پرفکت مانی برای خرید محصولات و خدمات و یا پرداخت برای دورکاری پشتیبانی می‌کنند. وب‌سایت‌های پذیرنده پرفکت مانی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • وب‌سایت‌های کسب درآمد دلاری مانند Twickerz ، YouGetProfit ، Scarlet Clicks و بسیاری از سایت‌های فریلنسری دیگر
  • وب‌سایت‌های فروش کالا مانند علی اکسپرس
  • وب‌سایت‌های فروش شماره‌های مجازی مانند sonotel
  • وب‌سایت‌های فروش خدمات هاست و میزبانی سایت مانند veeble و thcservers
  • صرافی‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند صرافی کوین بیس

توجه داشته باشید که وب‌سایت‌هایی که در حوزه‌های مختلف از پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، محدود به موارد ذکر شده در این بخش نمی‌باشد و پلتفرم‌های متعدد دیگری نیز از پرداخت‌های این ارز الکترونیکی پشتیبانی می‌کنند.

خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارید و یا می‌خواهید به فردی در یک کشور دیگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن پول ارسال کنید؟ پرفکت مانی بدون اعمال محدودیت علیه کاربران ایرانی این امکانات را برای شما فراهم می‌کند.

کاربران پس از عضویت و افتتاح حساب کاربری در سیستم پرفکت مانی می‌توانند از دو طریق حساب کاربری خود را شارژ نمایند:

خرید ووچر پرفکت مانی

شارژ مستقیم حساب با استفاده از سایر روش‌های پرداخت

Perfectmmoney vouchers

اگرچه پرفکت مانی با کاربران ایرانی مشکلی ندارد ولی برای شارژ حساب در این سیستم محدودیت‌هایی وجود دارد. چون بانک‌های ایرانی به سیستم بانکداری بین‌المللی متصل نیستند امکان شارژ حساب پرفکت مانی به صورت مستقیم با کارت بانکی ایرانی و پرداخت ریالی امکان‌پذیر نمی‌باشد. اما کاربران می‌توانند با استفاده از خدمات خرید پرفکت مانی در پی ۹۸ به صورت لحظه‌ای و مطمئن اقدام به خرید پرفکت مانی و یا خرید ووچر پرفکت مانی برای افزایش موجودی حساب خود نمایند.

ووچر پرفکت مانی در واقع مانند کدهای کارت شارژ عمل می‌کنند. با خرید ووچر پرفکت مانی در ایران با پرداخت ریالی و مبلغ مورد نظر از پی ۹۸ می‌توانید خود را به مقدار مورد نیاز شارژ نمایید. کاربرد جالب دیگر این کدها این است که می‌توانید از آنها برای هدیه دادن و یا انجام پرداخت در سایت‌های خارجی بدون افتتاح حساب پرفکت مانی استفاده نمایید.

تبدیل پرفکت مانی به ریال و نقد کردن آن

با گسترش کاربردها و استفاده از اینترنت و فضاهای کسب درآمد دلاری از طریق دورکاری فرصت‌های بزرگی را برای کاربران کشورهای مختلف از جمله ایران فراهم کرده است. با این حال با توجه به مشکلات مربوط به تحریم بانک‌های ایرانی یکی از بزرگترین دغدغه های دورکاران و فریلنسرها نقد کردن درآمد دلاری و بین‌المللی است. این دقیقا یکی از مهمترین مزایای استفاده از پرفکت مانی است.

پرفکت مانی علاوه بر این که با اعطای سود به سپرده‌های کاربران امکان کسب درآمد مستقیم در این سیستم را فراهم می‌کند، به دارندگان حساب کاربری این اجازه را می‌دهد که درآمدهای بین‌المللی خود را در قالب پرفکت مانی دریافت نمایند.

پس از کسب درآمد می‌توانید از خدمات فروش پرفکت مانی پی ۹۸ استفاده کنید و موجودی پرفکت مانی خود را به تومان تبدیل کنید و در حساب بانکی خود دریافت کنید.

علاوه بر سیستم مذکور شرکت وب مانی نیز امکانات مشابه سیستم نامبرده را ارائه می‌دهد، که می‌توانید برای شارژ حساب وبمانی نیز از خدمات پی ۹۸ استفاده کنید.

افتتاح و وریفای حساب پرفکت مانی

با خدمات پرفکت مانی آشنا شده‌اید می‌خواهید از این سیستم استفاده نمایید؟ اولین گام افتتاح حساب پرفکت مانی است. با افتتاح حساب در این سیستم می‌توانید وارد دنیای کسب و کار در گستره بین‌المللی شوید و به راحتی پرداخت‌های خود را در سایت‌های خارجی انجام دهید.

فرایند افتتاح و وریفای حساب پرفکت مانی ساده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی این سیستم به آدرس perfectmoney.is فرم ثبت نام را تکمیل کرده و سپس از پنل کاربری حساب خود را وریفای نمایند. جالب است بدانید که این سایت امکان تغییر زبان به فارسی برای راحتی کاربران ایرانی را نیز فراهم کرده است.

با این حال سایت های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش پرفکت مانی معمولا خدمات افتتاح و وریفای حساب در این سیستم را نیز ارائه می‌دهند. اقدامات لازم برای ایجاد یک اکانت تائید شده با مشخصات و ایمیل کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سایت پی ۹۸ ارائه می‌شود تا کاربرانی که به هر دلیلی توانایی افتتاح حساب را ندارند با استفاده از این خدمات از مزایای متعدد پرفکت مانی بهره‌مند شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.