کد مطلب: ۴۶۹۱۹۴

آیا کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران امکان‌پذیر است؟

آیا کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران امکان‌پذیر است؟

اگر فردی در ایران روزانه تنها ده دلار درآمد داشته باشد در ماه عدد قابل توجهی نسبت به درآمد متوسط در ایران خواهد داشت و این مساله به یکی از دغدغه‌های اصلی دورکارها یا فریلنسرها تبدیل شده است.

با بالا رفتن نرخ ارز در ایران افراد زیادی به دنبال کسب درآمد دلاری و گرفتن پروژه از دیگر کشورها هستند. اگر فردی در ایران روزانه تنها ده دلار درآمد داشته باشد در ماه عدد قابل توجهی نسبت به درآمد متوسط در ایران خواهد داشت و این مساله به یکی از دغدغه‌های اصلی دورکارها یا فریلنسرها تبدیل شده است. همچنین کسب درآمد دلاری به ارزآوری در کشور و رونق اقتصادی نیز کمک خواهد کرد. چیزی که امروزه بسیار باب است و کشورهایی مانند هند و بنگلادش توانسته‌اند از این طریق به کشور خود کمک کنند.

امروزه سایت‌های تخصصی و حرفه‌ای زیادی وجود دارند که شما را به راحتی به این هدف می‌رسانند. فقط کافی‌ست که این سایت‌ها را بشناسید و فعالیت خود را در آنها شروع کنید. نقد کردن درآمد از شبکه‌هایی مانند یوتیوب، سایت freelancer و upwork در ایران به کمک واسط‌ها انجام می‌گیرد. شما به سادگی می‌توانید با ساخت اکانت فریلنسر پروژه‌های متعددی از دیگر کشورها قبول کنید. در ادامه بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی را شرح خواهیم داد.

درآمد دلاری

نقد کردن درآمد ارزی در ایران در سه مرحله

هنگامی که با متخصصین در حوزه‌های مختلف صحبت می‌کنیم همه در مورد راه‌های کسب درآمد ارزی اطلاعاتی دارند اما نقد کردن درآمدشان را غیر ممکن می‌دانند. اکثر سایت‌های فریلنسری برای ثبت‌نام اولیه و امکان پرداخت‌ها از شما اطلاعات اولیه در مورد حساب و نحوه‌ی پرداخت دریافت می‌کنند. از آنجایی که بیشتر این سایت‌ها پرداخت با پی‌پال را معتبر می‌دانند، با ساخت اکانت پی‌پال شما به راحتی می‌توانید در این سایت‌ها ثبت نام کنید و در آمد خود را بدون دغدغه از کارفرما دریافت کنید. مراحل کسب درآمد و نقد کردن آن در ایران:

ساخت اکانت در سایت‌های فریلنسری: پس از ثبت‌نام اولیه در سایت‌های فریلنسری شما برای شروع به کار باید روش پرداخت را مشخص کنید و شماره حساب اعتباری یا اطلاعات حساب پی‌پال خود را وارد کنید. برای ثبت‌نام اولیه و وارد کردن آدرس ممکن است با مشکل مواجه شوید، موردی ندارد ایرانیکارت تمامی مراحل را برای شما انجام می دهد.

ساخت اکانت پی‌پال: ساخت اکانت پی پال بسیار ساده است شما می‌توانید با اطلاعات شخصی اولیه و یک ایمیل در سامانه پی‌پال ثبت‌نام کنید. اما این برای جا به جایی و تبادل وجه کافی نیست. برای وریفای کردن اکانت پی‌پال شما به اطلاعات حساب و اطلاعات محل سکونت نیاز دارید به همین سبب بهتر است برای وریفای کردن حساب خود از خدمات شرکت ایرانیکارت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد از طریق پی‌پال: بعد از ساخت اکانت پی پال و دریافت وجه شما برای نقد کردن درآمد ارزی خود به ریال نیاز به یک واسط خواهید داشت. کسی که بتواند مبلغ مورد نظر را از شما دریافت کند و معادل ریالی آن را به شما بدهد. برای این کار نیز می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

در این مقاله با نحوه‌ی نقد کردن دآمد ارزی در ایران آشنا شدید برای آشنایی با انواع روش‌های دریافت وجه از خارج از ایران و حواله پول به کشورهای دیگر به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهمان

    “شما به سادگی می‌توانید با ساخت اکانت فریلنسر پروژه‌های متعددی از دیگر کشورها قبول کنید.”
    سلام،
    واقعا چه کسانی این مطالب رو می‌نویسند؟
    اصلا خودتون یکبار سایت فریلنسر رو باز کردید؟ چه برسه به گرفتن پروژه؟
    اصلا از شرایط احراز هویت این سایت ها و تحریم بودن ایران خبر دارید؟

    • ناشناس

      دقیقا، تمام راههای دور زدن رو بستن فقط هم حساب بانکی نمیخوان بلکه کد مالیاتی هم میخوان