کد مطلب: ۴۵۰۷۸۰

کشف انبار خودروهای بدون پلاک در غرب تهران

کشف انبار خودروهای بدون پلاک در غرب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از کشف بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک از دو انبار در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ نادر مرادی در این باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس از نگهداری تعدادی خودرو فاقد پلاک در دو انبار با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان‌ آن متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران با حضور در این دو انبار در عملیات‌های جداگانه بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک را از این دو پارکینگ کشف و ضبط کردند.

مرادی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر نیز دستگیر شدند گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درباره اینکه چه خودروهایی در این دو پارکینگ نگهداری می‌شد، اظهار کرد: عمده خودروها ایرانی بوده اما در میانشان خودروی خارجی نیز قرار داشت.

به گفته مرادی اکثر خودروهای کشف شده از نوع پراید، تیبا، پژو۲۰۶، پژو۴۰۵، پژو پارس، مزدا بوده و حتی تاکسی نیز در بین این خودروها وجود داشت.

مرادی با بیان اینکه هیچ خودروی بدون پلاکی نباید در خارج از کارخانه و پارکینگ‌هایش باشد، گفت: این خودروها توقیف شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مرادی درباره اینکه این خودروها چطور بدون شماره‌گذاری از کارخانه خارج شده بودند، گفت: اینها جزو مواردی است که در دست بررسی است اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایط اخیر و افزایش قیمت خودرو با قصد سودجویی این اقدام انجام شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جلالی

    سلام، خودروی بدون پلاک یعنی چه؟ بارها پلیس راه ور اعلام نموده که هیچ خودرویی قبل از شماره گذاری ونصب پلاک از کارخانه خارج نمیشود، حال چگونه این خودروها بدون پلاک از اداره تحویل کارخانه خارج شده؟ پلیس راه ور در این زمینه باید پاسخ گو باشد،