خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۵۷۲۰

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

کلاهبرداری ۹۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های جعلی برای واردات کالای اساسی

کلاهبرداری ۹۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های جعلی برای واردات کالای اساسی

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۷۰ شرکت تقلبی شناسایی و پلمب شدند که سال گذشته جمعا برای واردات کالای اساسی ۹۰۰ میلیون دلار ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را دریافت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح کاشف پلیس آگاهی اظهار کرد: سومین مرحله طرح پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی اجرا شد.

وی افزود: در حوزه پلیس آگاهی ۲۸۸ نفر از محکومان فراری، قاتلان، سارقان مسلح، کیف قاپان و غیره را دستگیر کردند که ۱۸۷ نفر از افراد دارای سابقه هستند.

رحیمی تصریح کرد: ۵۷ باند منهدم و ۱۱ باند در سرقت‌های به عنف فعالیت داشتند، ۱۰ باند منزل و اماکن، ۹ باند جاعل و کلاهبرداری و ۲ باند قتل و آدم ربایی منهدم شدند.

وی افزود: در این طرح ۱۵ نفر از محکومان فراری دستگیر شدند که به ۳ هزار ۵۰۰ سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس پایتخت درباره کشفیات پلیس امنیت اقتصادی گفت: ۴۵۸ هزار انواع دارو، ۴۸ هزار لاستیک،۶ هزار و ۲۰۰ بهداشتی، ۵ هزار قطعه یدکی، ۱۶۸ ثوب پارچه، هزار ۲۱۴ عدد ماینر در این طرح کشف شدند.

وی افزود: ۷۰ شرکت تقلبی شناسایی و پلمب شدند که سال گذشته جمعا برای واردات کالای اساسی ۹۰۰ میلیون دلار ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را دریافت کردند، در این زمینه ۲۰۰ نفر دستگیر شدند که پرونده آنها در قوه قضاییه در حال بررسی است.

رحیمی گفت: در حوزه زمین خواری اعضای باند ۲۰ نفره را دستگیر کردیم که ۲۰۰ سند و دفترچه جعلی از این افراد کشف شد، افراد مهر بسیاری از شهرداری‌ها را جعل کرده و در حوزه دماوند در حال فعالیت زمین خواری بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.