خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۶۱۷۸

رئیس اتحادیه میوه فروشان در گفتگو با تجارت‌نیوز:

کمبودی در تامین میوه شب عید نداریم / ممنوعیت صادرات سیب برداشته شود

کمبودی در تامین میوه شب عید نداریم / ممنوعیت صادرات سیب برداشته شود

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان می‌گوید: شب عید امسال با کمبود یا گرانی میوه مواجه نیستیم. امسال حتی باید ممنوعیت صادرات سیب برداشته شود.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان درباره وضعیت میوه‌های پاییزه و زمستان به تجارت‌نیوز گفت: خوشبختانه تنوع میوه‌های پاییزه زیاد است و امسال با فراوانی میوه و ثبات قیمت میوه‌های پاییزه رو به رو هستیم. این در حالی است که سال گذشته با کمبود سیب در بازار مواجه بودیم اما تا پایان سال این چالش برطرف خواهد شد.

اسدالله کارگر افزود: شب عید 98 با کمبود سیب در بازار رو به رو شدیم اما امسال با کمبود یا گرانی میوه مواجه نیستیم. امسال حتی باید ممنوعیت صادرات سیب برداشته شود؛ چرا که با مازاد تولید این میوه رو به رو هستیم و باید تدابیری جهت صادرات این میوه به سایر کشورها بیاندیشیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا کمبودی در عرضه میوه‌های شب عید وجود ندارد؟ اظهار کرد: امسال با فراوانی میوه شب عید رو به رو هستیم. با همکاری‌های ستاد تنظیم بازار برداشت سیب در انبارها ذخیره شده است. در تامین میوه‌هایی همچون پرتقال و کیوی نیز با مشکل خاصی رو به رو نیستیم. هنوز قند این دو میوه تکمیل نشده اما به محض اینکه این میوه ها قندشان به حدنصاب برسد این میوه‌ها نیز برداشت و به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.