کد مطلب: ۵۰۵۰۷۰

پاسخ رئیس انجمن صنایع شوینده به یک احتمال در گفتگو با تجارت‌نیوز:

کمبود مواد شوینده در راه است؟

کمبود مواد شوینده در راه است؟

افزایش احتمالی قیمت و کمبود مواد شوینده گمانه این روزهای فعالان بازار مواد بهداشتی است اما رئیس انجمن صنایع شوینده می‌گوید: مواد شوینده شب عید گران نمی‌شود، مگر اینکه قیمت مواد اولیه این صنایع تغییر فاحشی داشته باشد. مردم نگران افزایش و کمبود شوینده‌ها نباشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از تولیدکنندگان از افزایش احتمالی قیمت مواد شوینده در شب عید خبر دادند. این در حالی است که رئیس انجمن صنایع شوینده این احتمال را رد کرد و در توصیه‌ای به مردم گفته است: « نگران افزایش قیمت و کمبود شوینده‌ها نباشید.»

چندی پیش سامان عبدالله‌پور، تولیدکننده مواد شوینده گفته بود: « علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و پت‌های پلاستیکی است و همین مسئله ممکن است قیمت شوینده‌ها را در شب عید گران کند.»

به گفته رئیس انجمن صنایع شوینده، مواد شوینده شب عید گران نمی‌شود، مگر اینکه قیمت مواد اولیه این صنایع تغییر فاحشی داشته باشد.

بختیار علم‌بیگی معتقد است: هیچ‌گاه در روزهای پایان سال افزایش قیمت نداشتیم. قیمت‌ها در سه ماه پایانی سال ثابت است و تولید بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

او درباره وضعیت تولید شوینده‌ها به تجارت‌نیوز گفت: تولیدکنندگان در تهیه مواد اولیه کمی مشکل دارند اما معمولا در پایان سال، دولت در توزیع مواد پتروشیمی کمک می‌کند و مواردی مانند دو سال پیش وجود دارد که هزینه تولید مواد شوینده به شدت بالا رفت اما دولت مابه التفاوت را به تولیدکنندگان پرداخت کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سوراخ دعای جدید برای چپاول بیشتر جیب مردم.
    دیگه مردم از این بدبختر نمیشن .
    انتظارها به پایان راه نزدیک است.
    زور گویان باید جور وپلاس خود رو جمع کنند

  • ناشناس

    هر وقت مسێولین گفتند گران نمیشە ،شک نکنید گران میشە

  • ناشناس

    دولت با افزایش قیمت شوینده مخالفت کرد الکی جو ندید وترس ایجاد نکنید خبری نیست الکیه

  • رنگین کمان

    هنوز درد کمبود خیلی از چیزایی را که تو این مدت داشتیم و داریم تو وجودمون حس میکنیم و بسیار بهمون سخت گذشته به نظر شما دیگه بس نیس..

  • ناشناس

    هربار که میگن نگران نباشید من بیشتر نگران میشم
    ..
    مطمئن باشید گرون خواهد شد
    همیشه اینو گفتند

  • جواد .ت

    با اینکه قیمت شوینده ها نیز مانند سایر اجناس سیر صعودی داشته ! لذا افزایش قیمت در ایران ادواری بوده و روزی نیست که مردم ، بدون استرس و نگرانی بسر ببرند.نمی دانم حتما ما مردم بدی هستیم !؟ و مسوولان امیدی برای خدمت به این مردم را حس نمیکنند .

  • ناشناس

    چقدر گران تمامیه شویندهها و دستمال کاغذی بشدت گران شد دستمالی که ۲۶۰۰۰تومان میخریدیم الان ۱۴۸۰۰۰تومان داریم میخریم ۴لیتری مایع دست یکهو دو برابر شده… با چس مثقال حقوق اونم با هزار منت و بیگاری کشیدن …دیگه صبر من یکی داره سر میاد