کد مطلب: ۱۴۰۵۷۶

کم شدن احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید

کم شدن احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید

رونالدو منتظر خواهد ماند تا پس از پایان جام کنفدراسیون‌ها با رییس باشگاه صحبت کند. به نظر می‌رسد که ستاره رئال مادرید در این باشگاه ماندنی شود.

کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید نسبت به صحبت‌های اخیر رییس باشگاهش واکنش نشان داد.

به‌ گزارش تجارت‌نیوز ‌و ‌به نقل از آس، فلورنتینو پرز، شنبه شب در مصاحبه با شبکه onda cero از کریستیانو رونالدو در رابطه با متهم شدن به فرار مالیاتی دفاع کرد و گفت‌: رونالدو کسی نیست که پشت پول پنهان شود. او ناراحت است. می‌تواند دلیل داشته باشد، چون سعی نکرده است به کسی بدی کند. بودن رونالدو در مادرید برای ما یک تجارت نیست، او بخشی از تاریخ باشگاه است.

ستاره پرتغالی مادرید که پس از متهم شدن به فرار مالیاتی ۱۴.۷ میلیون یوریی قصد ترک ‌اسپانیا را داشت، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او پس از گوش دادن به صحبت‌های رییس باشگاه به هم تیمی‌هایش گفت‌ که از این حمایت خشنود شده است. او دوست داشته است خیلی زودتر چنین اظهاراتی را بشنود. اما با این حال باز هم در شرایط کنونی چنین اظهاراتی خوب است.

رونالدو صحبت‌های پرز را مثبت دانست و اکنون منتظر خواهد ماند تا پس از پایان جام کنفدراسیون‌ها با رییس باشگاه صحبت کند. به نظر می‌رسد که ستاره رئال مادرید در این باشگاه ماندنی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.