کد مطلب: ۱۱۶۹۷۲

کیفیت بد خودروها باعث سلب اعتماد به تولیدات ملی شده است

کیفیت بد خودروها باعث سلب اعتماد به تولیدات ملی شده است

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان این که کیفیت بد خودروهای تولیدی توسط شرکت‌های خودروسازنما باعث سلب اعتماد مردم نسبت به تولیدات ملی شده است و باید جلوی این تولیدات را گرفت، گفت: نمایندگی‌های تعمیر پر از ماشین­‌های خراب است که به دلیل نبود قطعات یا مشکلات دیگر باید بیش از یک

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان این که کیفیت بد خودروهای تولیدی توسط شرکت‌های خودروسازنما باعث سلب اعتماد مردم نسبت به تولیدات ملی شده است و باید جلوی این تولیدات را گرفت، گفت: نمایندگی‌های تعمیر پر از ماشین­‌های خراب است که به دلیل نبود قطعات یا مشکلات دیگر باید بیش از یک ماه در نمایندگی بخوابند.

بیژن پناهی‌زاده اظهار کرد: اگر شرکت‌های خودروساز اشتباه کرده‌اند، باید این مساله را اعلام و از مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: شرکت‌های خودروساز حتی در مونتاژ خودرو هم بسیار ضعیف هستند و حتی قطعه برای تعمیر ندارند و منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند و جوابگو ضرر و زیان به جان و مال خریداران، نیستند.

پناهی زاده تصریح کرد: این شرکت‌ها به چین سفر کرده‌اند و چون کشورهای اروپایی ما را تحریم کرده بودند، نسبت به واردات خودرو از چین اقدام کردند.

وی گفت: برندهای مختلف بی‌کیفیت چینی توسط این شرکت‌ها وارد کشور شد زیرا ارزان‌تر بودند و متاسفانه به فکر جان و مال مردم نبودند. در کجای دنیا به جز ایران این چنین خودروهای بی‌کیفیت با قیمت بالا وارد و عرضه می‌شوند و ایمنی مردم را به خطر می‌اندازند؟

پناهی زاده عنوان کرد: وزارت صنعت نیز در این زمینه کم‌کاری کرده است و با توجه به حمایت‌هایی که از خودروسازهای خود انجام می‌دهد، باید پاسخگو باشد که چرا برخی خودروسازها ماشین‌هایی وارد می‌کنند که بی‌کیفیت هستند.

وی گفت: نهادهای نظارتی هم باید بیش از پیش به بحث واردات و مونتاژ خودروها وارد شوند تا مشخص شود چه کسانی در اتلاف سرمایه‌های عظیم مردم دخیل بوده و هستند و در صورت تشخیص مراجع، متخلفان تحت تعقیب قانونی قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، پناهی‌زاده خاطرنشان کرد: برخی از خودروسازها در آسیب رسیدن به جان مردم مقصر هستند زیرا کسانی که به فکر ایمنی، سلامت و ثروت ملی مردم کشورشان در تولیدات نباشند در جهت عکس اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارند زیرا اقتصاد مقاومتی به معنی ضربه زدن به منابع ملی کشور نیست و هرچه زودتر باید جلوی خودروهای بی‌کیفیت که دشمن جان و مال مردم هستند، گرفته شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.