کد مطلب: ۱۱۸۷۴۰

توصیه به گردشگران ایرانی: فعلا به ترکیه نروید

توصیه به گردشگران ایرانی: فعلا به ترکیه نروید

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گردشگران ایرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری به این کشور تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند. به گزارش تجارت نیوز، درپی حوادث اخیر ترکیه و ایجاد فضای نا امن دراین کشور، ولی الله تیموری با

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گردشگران ایرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری به این کشور تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند.

به گزارش تجارت نیوز، درپی حوادث اخیر ترکیه و ایجاد فضای نا امن دراین کشور، ولی الله تیموری با اشاره به شرایط خاص امنیتی در ترکیه خصوصا در مناطقی مانند استانبول و آنکارا به گردشگران ایرانی توصیه کرد از سفر غیرضروری به این کشور تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند.

ترور سفیر روسیه در ترکیه در حمله افراد مسلح به این دیپلمات روس، فضای ترکیه را در حالت شدیدترین تدابیر امنیتی قراردارده است. از این رو گردشگران کشورهای مختلف در سفر به این کشور تمامی جوانب احتیاط را رعایت و برخی از آنان نیز از سفر به ترکیه خود داری کرده اند.

بر همین اساس ولی الله تیموری مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با توصیه به گردشگران ایرانی افزود: در همین ارتباط وزارت امور خارجه کشورمان نیز با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان ایرانی خواسته است تا از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند.

وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه خود آورده است: نظر به شرایط خاص در کشور ترکیه طی روزهای اخیر، به کلیه هموطنانی که قصد مسافرت به این کشور را دارند، توصیه اکید می‌شود تا اطلاع ثانوی، از انجام مسافرت‌های غیر ضروری به این کشور اجتناب کنند.
تیموری در ادامه اضافه کرد: در همین ارتباط از آژانس های خدمات گردشگری و مسافرتی نیز می خواهیم تا ضمن تشریح شرایط امنیتی ترکیه به گردشگران در اعزام گردشگران ایرانی به ترکیه تمامی جوانب را در نظر بگیرند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: گردشگران ایرانی از سفر غیر ضروری به ترکیه اجتناب و یا سفر خود را درصورت ضروری بودن با احتیاط کامل انجام دهند.

وی با بیان این که فعلا مقصد سفر گردشگران در ترکیه نا امن است؛ افزود: بررسی ها نشان می دهد، اقدامات اخیر در ترکیه صنعت گردشگری این کشور را هدف قرار داده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.