کد مطلب: ۶۱۰۶۷۵

خبر مهم برای سهامداران شستا

خبر مهم برای سهامداران شستا

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا گزارش یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۰ خود را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا گزارش یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۰ خود را اعلام کرد.

بر این اساس شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از معاملات واگذاری سهام ۲۹۰ میلیارد تومان سود کسب کرده است.

شستا با سرمایه ثبت شده ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده درآمدی حاصل نکرده است.

شرکت در انتهای آذر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۲۰ هزار میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۵۵۲ درصدی به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

همچنین چند روز پیش شستا درخواست افزایش ۱۰۵۲ درصدی سرمایه داده بود. سرمایه فعلی شستا ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و تعداد سهام قابل انتشار این شرکت نیز هزار و ۴۹۴ میلیارد و ۱۳ میلیون و ۴۵۶ هزار سهم است.

درصد افزایش سرمایه درخواست شده ۱۰۵۲ درصد است و مبلغ افزایش سرمایه بیش از ۱۴۹ هزار میلیارد تومان است.

این افزایش سرمایه با موضوع اصلاح ساختار مالی در راستای اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی صورت می‌گیرد. همچنین محل تأمین افزایش سرمایه نیز مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعلام شده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من با خرید سهام شستا، تا این تاریخ بیش از هشتادوهفت درصد کل سرمایه زندگی وعمر خودم وخانوادمو ازدست دادم. و واقعآ مسببینش رو به گلوی بریده کریش پرخون جدم امام حسین واگذارشون کردم، امیدوارم دودمانشون به خاک مزلت بنشینن.

  • ناشناس

    تو ایران وهرجای دنیا بهترین سرمایه گذاری خرید سکه وشمش طلا است ووالسلام

  • ناشناس

    همه سهام ها اوضاعشون خوب نیست .کسانی از عرضه اولیه شستارو دارن اصلا ضرری نکردن من خودم یکی از اونام .راضی هستم از شستا.و حالا حالاها نگرش میدارم بهتر از سهام های دیگه هست

  • ناشناس

    چرا سهم بسته شده؟

  • امید

    سلام؛ کی لاز میشه؟

  • قاسم

    ایران قانون بیقانونی???

  • محمودی

    دوساله ۵۰۰ میلیون پول و اوردم تو این سهم یعنی روی ۳/۸۰۰ خریدم الان ۳۰۰ میلیون یا ۴۰ درصد تو ضررم خدا نابودتون کنه ک نابودمون کردید با این همه سودی ک این شرکت داره سهامداراش بیچاره شدن

    • ناشناس

      برادر من هنوز نمیدونی داریم تو دزدخونه زندگی می‌کنیمزا هم همدردی کل سرمایه من هم تواین بورس از دست رفت و نابودشد

  • Unknown

    باز کنین بفروشیم بره، پول مردمو به زور نگه داشتین که چی

  • ناشناس

    با این تعداد سرمایه یا کارشناسی بصورت دستوری بود ویا باید گفت شرکت سهمی که ۱۰۰ تومان ارزش قانونی ان است را ۹۰ تومان میفروشد که خود تخلف اشکار میباشد

  • ناشناس

    فرض کنیم شرکت مانند سال قبل سوددهی داشته باشد که کمی بعید است اگر انمقدار سو را تقسیم ب۱۱ اندی کنیم وبا توجه بپرداخت پاداش بالا که وزیر کار بمدیران وعده داده ریالی بسهامداران نخواهد رسید این مهم را خریدارن متوجه شدن وقیمت ان را درپاین میفروشند