خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۴۰۲۹

گشایش ال سی را برای مبادلات تجاری آغاز کردیم

گشایش ال سی را برای مبادلات تجاری آغاز کردیم

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به لزوم انطباق فعالیت بانک‌های داخلی با رعایت استانداردهای بین الماللی روند این انطباق را در پسابرجام تشریح کرد. ابراهیم مقدم در یک صبحانه کاری اظهار داشت: گشایش ال سی را برای مبادلات تجاری آغاز کردیم و در این رابطه باید صورت‌های مالی شفاف شود. وی با بیان اینکه احتمالا

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به لزوم انطباق فعالیت بانک‌های داخلی با رعایت استانداردهای بین الماللی روند این انطباق را در پسابرجام تشریح کرد.
ابراهیم مقدم در یک صبحانه کاری اظهار داشت: گشایش ال سی را برای مبادلات تجاری آغاز کردیم و در این رابطه باید صورت‌های مالی شفاف شود.

وی با بیان اینکه احتمالا این فرآیند به تدریج آغاز شود، گفت: در بخش الکترونیک نیز شرکت‌هایی را ایجاد کردیم تا مبادلات تجاری را به سمت الکترونیکی شدن سوق بدهیم.

وی با اشاره به لزوم انطباق فعالیت بانک های داخلی به رعایت استانداردهای بین الماللی روند این انطباق را در پسابرجام تشریح کرد.

مدیرعامل بانک تجارت گفت: در پسابرجام گشایش زیادی شده اما بانک‌های بزرگ به ما می گویند استانداردهای خود را با ما تطبیق دهید.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه حرکت دوباره این چرخ کمی زمان خواهد برد، ادامه داد: ما هم استانداردهایمان را تطبیق داده و خواسته‌ایم بیایند ببینند تا مبادلات از سر گرفته شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.