خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۹۰۸۴

گلایه وزیر صمت از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی

گلایه وزیر صمت از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از دلایل حادثه تصادف زنجیره ای محور بهبهان – اهواز مرتبط با کیفیت خودروها است؛ این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد تا تخلفات صورت گرفته بررسی و پیگیری شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدرضا فاطمی امین امروز، یکم بهمن ماه در حاشیه بازدید از خودروهای تصادف زنجیره ای محور بهبهان- اهواز اظهار کرد: امروز بازدیدی از خودروهای آسیب دیده در این سانحه داشتم و به خاطر حادثه دلخراشی که اتفاق افتاد متاسفم.

وی افزود: ۵۸ خودرو در این تصادف آسیب دیدند که ۱۷ خودرو از این تعداد، کیسه هوا داشته اند. باید بررسی شود که چه تعداد از این خودروها که کیسه هوا داشته اند، کیسه هوای آن ها روشن بوده است. چون معمولا ناآگاهی وجود دارد و در بعضی از خودروها کیسه هوا خاموش است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فقط کیسه هوای یک خودرو باز شده است، گفت: در مورد الزامات ایمنی و کیفیت خودرو باید بیشتر دقت کنیم و متاسفانه صنعت خودرو در ایران در طول سال های گذشته، روند خوبی را از لحاظ کیفیت و قیمت نداشته است.

فاطمی امین با اشاره به یکی از اولویت های وزارت صمت بیان کرد: در وزارت صمت تاکید ویژه ای بر افزایش میزان تولید خودرو و تعادل قیمت و قابل قبول بودن کیفیت خودروها داریم.

وی تصریح کرد: در خصوص تصادف زنجیره ای جاده بهبهان - اهواز مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده تا در کمیسیون ایمنی راه ها این حادثه رانندگی به دلیل تعداد بالای خودروها به دقت بررسی شده و عوامل این حادثه کارشناسی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قوی تر از گذشته در مورد ایمنی خودرو توجه خواهیم کرد، گفت: یکی از دلایل این حادثه، بهرحال مرتبط با کیفیت خودروها است؛ این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد تا تخلفات صورت گرفته بررسی و پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، امروز، یکم بهمن ماه وزیر صنعت، تجارت و معدن در روز دوم سفر خود به استان خوزستان از خودروهای تصادف زنجیره ای محور بهبهان- اهواز و همچنین پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان بازدید کرد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه و صنعت خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اون زمان که بحث تحریم و نخریدن خودرو میشه از بالا به پایین مملکت صداشون درمیاد که خیانت! خیانت! دسیسه های دشمن!!
    ولی وقتی بحث کیفیت و ایمنی پایین خودروها و کشتار مردم میرسه چرا کسی صداش درنمیاد؟؟
    دلیل بی اعتمادی مردم رفتار خود شماهاست، نه رسانه های خارجی و دسیسه های دشمن و …

  • ناشناس

    آقای وزیر شما چقدر مردمی بودی خودت خبر نداشتی چقدر کامنتهای زیبا برات نوشتن میبینی.من خودم به شخصه فقط میام کامنت میخونم تا خبر واقعا حرفهای مردم شنیدنین و همش حقیقت من خودم به شخصه امسال قید خودرو رو زدم نمیخرم مبارکتون باشه

  • حق

    وزیر عزیز.. مردم گلایه خود را از این وضعیت خودرو به شما میکنند….شما به مردم گلایه میکنید???!!!!!!!!!!…والا خنده داره….شما که نباید گلایه کنید…شما باید مشکلات را سریع حل کنید…گلایه شما بدرد ما نمی خچرد

  • ناشناس

    دست پیش را گرفته پس نیوفته

  • ناشناس

    تو خوبی…

  • مظلوم ایرانی

    سلام
    جدا مردم رو چی فرض کردید .این دوتا خودرو ساز که هیچ .زورتون حتی نمیرسه مدیر ایران خودرو را عوض کنید .راستی درسته که مدیر جوان و بی تجربه (تاکید میکنم بی تجربه)ایران خودرو که از ازناب دولت قبلی هست تهدید کرد شما و مجلس رو که اگر بهش دست بزنید همه اونچه رو که مردم در مورد فساد خودرو سازان نمیدونند بعنوان شایعه مطرح هست رو افشا میکنه و بعد از تعویض مدیر سایپا این جوانک نه تنها شرایط حضورش در راس بزرگترین خودرو ساز منطقه مشکلی پیدا نکرد که حتی کلی هم ازش تعریف و تمجید شد ؟ فقط یاد شعارهای آقای رئیس جمهور که میفتم .روحم آزرده میشه .پس مردم به کی اعتماد کنند ؟از آنطرف شرکت وارد کننده خودروی چینی سه برابر قیمت خودرو در کشورهای دیگه خودرو ثبت نام میکنه و بعد از اینکه کلی صدای مردم در میاد میگه همینه نمی خواهید وارد نمیکنم. این یعنی تهدید مردم .
    واقعا دلم بحال خودم و هموطنهام میسوزه .

  • محمد

    چرا کاری نمیکنید ؟ یک روز بیشتر این مدیران نالایق در مسند کار باشند گناه شما بیشتر است ؟چه دلیلی بر اصرار در ماندن این حلقه های متصل به مافیای خودرو دارید؟براستی مدیر عامل ایران خودرو با کدام تجربه مدیریتی در راس بزرگترین کارخانه خودرو ساز قرار گرفت. وچگونه است که جرات تغییر دادن آنرا دولت جدید نیز ندارد؟رد پای مسوول دفتر دولت قبل در نصب این فرد واقعیتی است که کتمان آن توهین به شعور کل مردم است .اما دلیل عدم تعویض آن در این دولت چیست ؟؟؟؟جل الخالق.

  • محمد

    تعویض مدیر عامل ایران خودرو. چه جوک بزرگی. جرات این کار رو ندارند.من از کارکنان ایران خودرو هستم .ما در کارخانه شنیدیم که ایشان فرموده هیچ کس جرات تعویض من را ندارد. راستی جهت اطلاع مردم عرض میکنم .باور کنید اکر یک نفر در کارخانه حتی اشاره کند که شنیده مدیر عامل قراراست که عوض شود از طریق حراست شناسایی و حتی تا مرحله اخراج پیش میرود .موارد آن را زیاد دیده ایم .از اقوام و دوستانتان که در ایران خودرو و گروه زیر مجموعه کار میکنند بپرسید .این همه قدرت این جوان از کجا نشات میگیرد.خدا داند .

  • ناشناس

    وقتی که انتقاد میکنیم که فرغون سازها تابوت و قاتلین خانواده ها تحویل ملت میدهند و قیمتها نجومیست قبول داشته باشین کا یک هشتم این قیمتها ارزششان نیست

  • ناشناس

    قطعاپیگری کنید حتماجسله ای تشکیل بدین این کلمات دیگه قدیمی شدما نممیدانیم که شرکتهای خودروسازها حرف هیچکی راگوش نمیدهندفقط فقط بخاطراینه که برخوردشدید بااونا نمیشه