کد مطلب: ۵۷۶۹۷۹

گام اول با پیروزی / فیلم صحنه گل به سوریه

گام اول با پیروزی / فیلم صحنه گل به سوریه

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به دیدار سوریه رفت و یک صفر به پیروزی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم ملی فوتبال ایران صعود سختی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ داشت؛ این تیم با کسب ۴ برد متوالی در ۴ بازی آخر خود در مرحله دوم مقدماتی جواز صعود به دور نهایی را کسب کرده و با تیم‌های کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق همگروه شد.

ملی‌پوشان فوتبال کشورمان امشب اولین بازی خود را در مرحله نهایی مقدماتی مقابل سوریه برگزار کردند. تیمی که بالاتر از چین در رتبه نخست گروه اول مرحله دوم مقدماتی قرار گرفته و به دور نهایی صعود کرد.

تیم ملی ایران امشب در غیاب دراگان اسکوچیچ، سرمربی خود که به کرونا مبتلا شده، در ورزشگاه آزادی در برابر سوریه قرار گرفت و به دنبال کسب پیروزی و رقم زدن یک شروع خوب بود که به آن دست یافت ( ورزش سه ).

این پیروزی با تک گل علیرضا جهانبخش به دست آمد.

عراق، کره‌جنوبی را متوقف کرد

امروز همچنین تیم ملی فوتبال عراق، در نخستین روز رقابت‌های انتخابی جام جهانی ٢٠٢٢ در سئول (پایتخت کره جنوبی)، به دیدار تیم ملی این کشور رفت و موفق شد کره را با نتیجه صفر بر صفر متوقف کند.

این نتیجه برای تیم ملی ایران نیز حائز اهمیت است.

در گروه دوم نیز، تیم ملی عمان با هدایت برانکو اولین شگفتی مسابقات انتخابی را رقم زد و ژاپن را در خاک خودش شکست داد.

پس از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گروه‌بندی انجام شد. تیم‌های ایران، عراق، کره جنوبی، سوریه، امارات و لبنان در گروه نخست قرار گرفتند و تیم‌های ژاپن، عمان، استرالیا، عربستان، ویتنام و چین در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند. دو تیم نخست گروه‌ها، مستقیما به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود خواهند کرد ( ورزش ۳ و ایسنا).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    هووووورااااااا

  • عبدالرضا غیایی شاملو

    با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران و فوتبالیستهای درجه۱ کشورمون

    • ناشناس

      انشلا