کد مطلب: ۵۹۸۴۰۲

اعلام یارانه جدید / یارانه ۶۰ هزار تومانی برای خرید کتاب

اعلام یارانه جدید / یارانه ۶۰ هزار تومانی برای خرید کتاب

طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۹۶۶ کتابفروشی از شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در کتابفروشی‌های عضو در سراسر کشور آغاز می‌شود، سقف مجاز خرید ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۹۶۶ کتابفروشی از ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در کتابفروشی‌های عضو در سراسر کشور برگزار می‌شود.

طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ از شنبه ۲۹ آبان‌ماه کار خود را در ۹۶۶ کتابفروشی عضو طرح در ۳۱ استان کشور آغاز و تا روز چهارشنبه ۳ آذرماه ادامه خواهد داشت. این طرح در استان ها و شهرهای کمتر برخوردار از کتابفروشی از شنبه ۲۹ آبان تا دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

از مجموع ۹۶۶ کتابفروشی عضو طرح، ۷۳۷ کتابفروشی در مرکز استان و ۲۲۹ کتابفروشی در سایر شهرهای استان در نوزدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» مشارکت کردند.

بیشترین مشارکت کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ به استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با ۱۴۵، ۱۱۷ و ۹۴ کتابفروشی تعلق دارد.

در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. سقف مجاز خرید سیصد هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار شصت هزار تومان تعیین شده است.

ستاد خبری بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در سایت طرح های فصلی قابل مشاهده است.

بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١۴٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم پول ندارن نون بخرن یارانه کتاب میدید

  • ناشناس

    کی واریز میشه؟نقدیه؟

  • ناشناس

    این یارانه نقدی است؟

  • ناشناس

    ما ک کرج هستیم چجوری تهیه کنیم

  • هدیه

    مگه کتاب نون شبه ؟؟؟ ?