کد مطلب: ۷۱۱۳۰۸

سخنگوی دولت:

پرداخت یارانه کمک معیشتی ادامه دارد

پرداخت یارانه کمک معیشتی ادامه دارد

بهادری جهرمی گفت: چون هنوز زیرساخت‌های لازم برای ارائه کالا برگ آماده نشده، پرداخت نقدی کمک معیشتی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین جزئیات از یارانه کمک معیشتی را بخوانید.

به نقل از ایسنا، بهادری جهرمی در نشست خبری گفت:چون هنوز زیرساخت‌های لازم برای ارائه کالا برگ آماده نشده، پرداخت نقدی یارانه کمک معیشتی همچنان ادامه خواهد داشت.

خبر خوش بهادری جهرمی درباره یارانه نقدی

به نقل از آخرین خبر، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت : با توجه به اینکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای پرداخت یارانه بصورت کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده است در حال حاضر همین رویه پرداخت یارانه‌ها بصورت نقدی ادامه خواهد داشت.

زاهدی‌وفا تا معرفی وزیر جدید سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

سخنگوی دولت اعلام کرد که سرپرستی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اِذن رهبر انقلاب، تا زمان انتخاب وزیر جدید ادامه دارد.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود در رابطه با آخرین وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سرپرستی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اِذن رهبر انقلاب، تا زمان انتخاب وزیر جدید ادامه دارد، گزینه‌ها در حال بررسی است و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بهادری‌جهرمی: دولت کل مطالبات کشاورزان گندم کار را پرداخت کرد

وی همچنین اعلام کرد: در سال زراعی جاری ۷۱۷۰ هزار تن گندم به ارزش ۸۳۰۴۴ میلیارد تومان (حدود ۳.۶ برابر سال گذشته) از کشاورزان خریداری و پیرو تاکیدات رئیس‌جمهور و پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی، کل مطالبات کشاورزان تسویه و پرداخت شده است.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر پیرو سفر رئیس جمهوری و دستورات و مصوبات برای احیای این کارخانه بزرگ و قدیمی صنعتی در حال حاضر جان دوباره گرفت و به صورت سه شیفته فعال شده است، افزود: بیش از ۴۰۰ کارگر کارخانه به کار بازگشته و ۱۰۰ شغل جدید نیز با اجرای طرح توسعه در این کارخانه راه اندازی می‌شود، مطالبات و حقوق کارگران در این واحد نیز به روز شده است.

کارخانه نساجی مازندران فعال شد

کارخانه نساجی مازندران فعال شد و بیش از ۴ هزار کارگر به کار برگشتند و برخی اوقات فعالیت سه شیفته انجام می‌شود.

به نقل از تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و هم‌چنین تسلیت شهادت مدافعان امنیت کشور اظهار داشت: برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان داد که دشمنان و مخالفین این نظام، برای هر موقعیت برنامه‌ریزی می‌کنند تا ضربه‌ای به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور وارد کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر در آذربایجان افزود: رییس‌جمهور بلافاصله دستور رسیدگی فوری را صادر کردند و وزرای بهداشت و کشور در محل حاضر شدند و دستگاه‌های مختلف هم مشغول خدمت رسانی بودند و الحمدلله به ۱۱۰۰ مصدوم خدمت رسانده شد. ستاد مدیریت بحران مشغول برآورد میزان خسارات هست و گزارش خود را برای میزان کمک به زلزله‌زدگان، به دولت اعلام می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: در سال گذشته صد‌ها کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل فعال شد و وزیر صمت در جلسه دولت گزارش داد و کارخانه نساجی مازندران که پیش از اینکه رییس‌جمهور در قامت رییس قوه قضاییه بود سفر به آنجا و دستوراتی داشتند، این کارخانه فعال شد و بیش از ۴۰۰۰ کارگر به کار برگشته و برخی اوقات فعالیت سه شیفته انجام می‌شود.

هم‌چنین مطالبات و حقوق کارگران پرداخت شده و این اقدام از منابع خود کارخانه است. این یک نمونه از اقدامات دولت است.

بهادری جهرمی گفت: معاون اول رییس‌جمهور در همایش اقتصادی دریای خزر در روسیه شرکت کردند و برخی قرارداد‌ها در حوزه نفتی و راه و راه‌آهن منعقد شد که به سرعت اجرای آن دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: الحمدلله خرید تضمینی گندم در سال جاری به عدد ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید و این حدود ۳.۶ برابر سال گذشته است. مطالبات کشاورزان تسویه شده و دولت این مسیر را دنبال خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همون نقدی خوبه

  • ناشناس

    نه به کالابرگ

  • مینا

    سلام همون نقدی خوبه چون نه سرپرستی دارم و فرزند بالغی که برام کار کنه ویک پسر هم عمل قلب باز شدن نمیتونن فقط بی زحمت بیشتر بشه بهتره.تشکر

  • ناشناس

    نقدی خوبه.واقعان بسیاری مشکلا با این پول حل میشه.ادامه داشته باشه بهتره

  • حمید

    نقدی لطفا