کد مطلب: ۱۷۸۵۵۵

۱۰ خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر عرضه می‌شود

۱۰ خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر عرضه می‌شود

تویوتا اعلام کرد: قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی، بیش از ۱۰ مدل خودروی تمام برقی و الکتریکی را در سطح جهان تولید و عرضه کند.

از آنجا که بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غول‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه این خودروهای پاک جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب، تولید باتری خودروهای برقی با اندازه کوچکتر و ظرفیت شارژدهی بیشتر می‌تواند برگ برنده‌ای برای هر یک از غول‌های خودروسازی و تکنولوژی به شمار بیاید.

غول خودروسازی ژاپنی، تویوتا در راستای سیاست‌گزاری‌های جدید خود در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تصمیم گرفته مدل‌های خودروهای برقی و الکتریکی خود را ابتدا در کشور چین و سپس در کشورهایی نظیر ژاپن، هند، ایالات متحده آمریکا و اروپا به فروش برساند.

این خودروساز ژاپنی در ادامه خاطرنشان کرد: تا سال ۲۰۲۵ میلادی می‌خواهد از هر کدام از مدل‌های کنونی تویوتا و یا مدل‌های برند لکسوس، نسخه‌های تمام برقی و الکتریکی هم تولید کند.

بدین منظور به خریداران و طرفدارانش گزینه‌های بیشتری را برای خرید محصولات و خودروهای پاک ارائه دهد.

منبع: رویترز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.