کد مطلب: ۴۱۹۴۸۸

نوبخت:

۲۲۲۵ واحد مسکونی در بردسکن آماده تحویل است

2225 واحد مسکونی در بردسکن آماده تحویل است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تحویل 2 هزار و 225 واحد مسکونی در بردسکن گفت: اگر انتقادها درباره بودجه سال آینده سازنده و برای توسعه کشور باشد، بسیار مهم بوده و باید آنها را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های خسارت‌دیده در سیل ابتدای سال جاری، اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی در بردسکن آماده تحویل به خانواده‌های خسارت‌دیده ناشی از سیل در ابتدای سال جاری است.

وی ادامه داد: دولت نمی‌تواند نسبت به خسارتی که بخش زیادی از مردم کشور دیده‌اند بی‌تفاوت باشد، بنابراین مصوبه‌ای برای پرداخت تسهیلات بلاعوض به خسارت‌دیدگان تصویب کرد و در حال حاضر بخشی از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به خسارت 38 هزار میلیارد تومانی سیل به مسکن مردم در فروردین سال جاری، یادآورشد: با توجه به خالی بودن سفره‌های زیرزمینی، بارش باران و برف یکی از نعمت‌های مهمی است که صرف نظر از سیل سال جاری در استان های کشور وجود داشت.

نوبخت با تاکید بر این موضوع که ما نیازمند توسعه و آبادانی در کشور هستیم، اضافه کرد: دولت در 8 ماه اخیر، 39 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه ها، آزادراه ها و راه آهن سرمایه‌گذاری کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به شرایط سخت کشور ناشی از تحریم، تصریح کرد: 10 هزار واحد مسکونی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال ساخت است.

وی با اشاره به انتقادهای مطرح شده توسط مجلس شورای اسلامی درباره بودجه سال آینده، خاطرنشان کرد: اگر انتقادها سازنده و برای توسعه کشور باشد، بسیار مهم بوده و باید آنها را مد نظر قرار دهیم.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.