کد مطلب: ۲۳۶۹۹۴

برنامه چری در بازار ایران چیست؟

برنامه چری در بازار ایران چیست؟

در یک کنفرانس خبری مشترک در پکن، مدیران ارشد کمپانی چری و شرکت مدیران‌خودرو به سوالات خبرنگاران در این حوزه پاسخ دادند.

در نشست مدیران ارشد کمپانی چری با خبرنگاران، پن، رئیس‌ بین‌الملل این شرکت از عرضه خودروهای چری با نسل سوم گیربکس‌های CVT خبر داد که مشکلات نسل قبلی در آن برطرف شده و متناسب با جاده‌های ایران است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به اینکه بازارهای خارجی مشخصات پیچیده‌ای دارد، اظهار کرد: چری دارای ظرفیت بالا در تحقیق و توسعه است و فعالیت‌های چری در بازارهای خارجی وارد مرحله دوم شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به شهرت جهانی برند چری اشاره و تاکید کرد: در بسیاری از بازارها با برندهای معروف جهان رقابت می‌کنیم و چگونگی برخورد با این رقابت را جدی گرفته‌ایم و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

پن پایبندی بر توسعه و تحقیقات خودکفایانه را از دلایل موفقیت این برند دانست و گفت: چری اولین برند خودروسازی چین است و نخستین برند چینی است که خودروی ساخت خود را به خارج صادر کرد. بنابراین می‌توان گفت که چری در توسعه صنعت خودروسازی چین نقش مهمی را ایفا کرده است.

بهرام شریعت، رئیس‌هیات‌مدیره مدیران‌خودرو که در این نشست حضور داشت، از عرضه 100 درصدی ظرفیت خطوط تولیدی کمپانی چری در ایران خبر داد و اعلام کرد: در فاز دوم که از یک سال قبل آغاز شده، مدیران‌خودرو و چری برنامه را بر توسعه ظرفیت تولید قرار دادند تا 100 هزار دستگاه به ظرفیت تولید اضافه شود. در این راستا، کارخانه مربوط به فاز دوم طی کمتر از سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از اقدامات دیگر این شرکت در باب توسعه بازارِ در حال انجام خبر داد.

شریعت با بیان اینکه بحث ساخت قطعات دامنه گسترده‌ای دارد که در حال توسعه است، اعلام کرد: در این راستا واحدی در ایران ایجاد شده که تعدادی از همکاران چری در این قسمت مشغول به کارند. چند نفر هم نیروی ایرانی داریم و در حال توسعه این بخش هستیم تا تکنولو‌ژی‌های لازم را در ایران و سایر بازارهایی که قصد صادرات داریم، ایجاد کنیم.

از سوی دیگر، قائم‌مقام اجرایی بین‌الملل چری در رابطه با اینکه مردم ایران ذهنیت مناسبی نسبت به محصولات چینی ندارند، گفت: شرکت چری با حضور در ایران در حال تغییر این رویکرد است و می‌توان گفت که خودروهای چری اگرچه لوکس نیستند اما کیفیت مناسبی دارند و می‌توانند نیاز طبقه متوسط را پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه چری از اولین خودروسازانی است که خودروی برقی تولید می‌کند، اظهار کرد: در حال انجام تدارکاتی برای صدور خودروهایی با فناوری انرژی‌های نوین به خارج هستیم. انتظار داریم تلاش‌های ما در سال 2018 میلادی نتیجه مناسبی داشته باشد و در سال آینده این دست خودروها را به سایر بازارها عرضه کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.