کد مطلب: ۲۸۷۰۷۷

اولین سکه امروز معامله شد/بدون افزایش قیمت

اولین سکه امروز معامله شد/بدون افزایش قیمت

در اولین معامله امروز بازار سکه هر سکه امامی با کاهش 10 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیون و 830 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران (سایت منتسب به اتحادیه طلا) اولین معامله سکه امامی (ساعت 10 و 55 دقیقه روز 21 مرداد ماه سال ۱۳۹۷) با قیمت سه میلیون و 830 هزار تومان معامله شد.

در اولین معامله امروز بازار سکه هر سکه امامی با کاهش 10 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیون و 830 هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت سکه امامی در روز گذشته تغییر قیمتی محسوسی نداشته است.

در مجموع از دومین روز اجرای بسته ارزی (چهارشنبه 17 مرداد ماه سال جاری) تا روز گذشته (20 مرداد ماه سال جاری) قیمت پایانی سکه در پایان روز معاملاتی تغییر محسوسی نداشته و با وجود جهش قیمت‌های فراوان در طول معاملات در نهایت در پایان ساعت‌های معامله به حدود سه میلیون و 800 هزار تومان می‌رسد.

به همین ترتیب سکه تمام بهار آزادی نیز طی چند روز گذشته باوجود نوسان‌های قیمتی روزانه در نهایت در پایان ساعت‌های معامله به سطح سه میلیون و 500 هزار تومان برگشت می‌خورد.

قیمت سکه امامی طی سه هفته اخیر تنها در اولین روز اجرای بسته ارزی (16 مرداد ماه سال 1397) به پایین سطح قیمتی یعنی سه میلیون تومان رسید.

بالاترین قیمتی که سکه امامی در معاملات روز گذشته (20 مرداد ماه سال جاری) به خود اختصاص داد چهار میلیون تومان و کمترین قیمت سه میلیون و 755 هزار تومان بود.

همچنین قیمت یورو در این ساعت از معاملات (ساعت 10 و 55 دقیقه روز 21 مرداد ماه سال ۱۳۹۷) با کاهش 63 تومانی نسبت به روز گذشته به 11 هزار و 900 تومان رسیده است.

111111

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.