کد مطلب: ۵۷۷۲۱۱

عضو هیات‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن خبر داد:

۳۰۰۰ میلیارد تومان برای مسکن ملی واریز شد

۳۰۰۰ میلیارد تومان برای مسکن ملی واریز شد

عضو هیات‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: میزان واریز وجوه مبالغ هشت هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان است که از این میزان دو هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدحسن علمداری، عضو هیات‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن اظهار کرد: تعداد افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بدون احتساب حساب‌های فسخ‌شده حدود ۲۳۷ هزار نفر است.

براساس اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته عضو هیات مدیره بانک تخصصی بخش مسکن در حال حاضر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری با اشاره به اینکه بانک از محل تسهیلات ۲۴۴ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده، افزود: در مجموعه هزار و ۱۵۵ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۶۲ هزار و ۴۹۳ واحد معرفی شده که تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۲ واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه بازار مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    والا کمر ما رو شکستید دیکه با این همه اخبارتون

  • ناشناس

    برای بسیاری از شرکت های بورس خبر خوبی است