کد مطلب: ۲۰۸۶۱۷

۳۴۵ مرکز رفاهی فرهنگیان در کشور ساماندهی شد

345 مرکز رفاهی فرهنگیان در کشور ساماندهی شد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: 345 مرکز رفاهی برای نوروز 97 فرهنگیان در سراسر کشور ساماندهی شده است.

گودرز کریمی‌فر افزود: براین اساس 707 پایگاه پذیرش و 100 هزار کلاس برای ایام نوروز فرهنگیان در کشور آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی بیان داشت: برای ارائه خدمات کیفی-تکریمی به فرهنگیان در استان‌های کشور ستادهای نوروزی آموزش و پرورش تشکیل شد تا مراکز اسکان ویژه اسکان فرهنگیان در نوروز 97 آماده سازی و سازماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مستقر در مراکز اسکان و پذیرش تحت پوشش دوره‌های آموزشی مبنی بر چگونگی ارائه خدمات کیفی - تکریمی به فرهنگیان قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برای تعطیلات نوروز 97 افزایش کیفی خدمات و ارتقا سطح امکانات در مراکز اسکان نوروزی است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های بومی-سنتی نیز با هدف آشنایی مسافران با فرهنگ و سنن محلی، افزایش مدت اقامت مسافران و معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان‌ها درکنار پایگاه‌های اسکان فرهنگیان در کشور برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: برای گسترش خدمات به فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز 300 اردوگاه فرهنگی-هنری، 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همانند سال‌های گذشته آماده شده است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعداد مراکز آموزشی، رفاهی 'خانه معلم' را در کشور 345 مرکز با داشتن 207 تالار و 128 رستوران ذکر کرد و خاطر نشان کرد: شعار همه ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر کشور اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان است.

کریمی فر ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی به مسافران اطلاعات مربوط به پایگاه‌های پذیرش و اسکان مسافران از طریق نشریه و یا بنرهای بزرگ در ورودی‌های هر استان چاپ و نصب می‌شود.

وی گفت: فرهنگیان می‌توانند از چهارم تا 23 اسفند ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی ویژه نوروز 97 اقدام کنند.

وی افزود: مسافران نوروزی از روز 29 اسفند ماه 96 تا عصر 12 فروردین 97 در مراکز اسکان فرهنگیان کشور پذیرش می‌شوند.

کریمی فر تاکید کرد: همه فرهنگیانی که در اسکان نوروز 97 ثبت نام می‌کنند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

در استان‌های مختلف کشور بیش از یک میلیون فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.