کد مطلب: ۱۶۱۴۷۲

جوابیه انجمن فیزیوتراپی ایران به مطلب تجارت‌نیوز

جوابیه انجمن فیزیوتراپی ایران به مطلب تجارت‌نیوز

در پی انتشار گزارشی در ارتباط با مراکز فیزیوتراپی، روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران جوابیه‌ای را صادر کرد.

در پی انتشار مطلبی درباره مراکز فیزیوتراپی در رسانه تجارت‌نیوز ، روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران جوابیه‌ای را صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

سردبیر محترم پایگاه خبری تجارت نیوز

با سلام و احترام؛

به دنبال انتشار گزارشی ناآگاهانه، غیرمستند و خلاف واقع مبنی بر درآمد ماهانه ۶۰ میلیونی مراکز فیزیوتراپی در تاریخ ۲ مهر ۹۶ در وبسایت این خبرگزاری و بازتاب وسیع این گزارش در خبرگزاریهای متعدد از جمله تابناک و انعکاس مطالب کذب در خصوص تأسیس ، اداره، تعداد مراجعین و دریافتی کلینیکهای فیزیوتراپی و تجاری جلوه دادن زحمات همکاران خدوم و شریف فیزیوتراپیست، انجمن فیزیوتراپی ایران این گزارش را مصداق نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی دانسته و پیگیری قضایی این موضوع را حق خود و جامعه فیزیوتراپی کشور می داند.

از آنجا که دانش آموختگان رشته فیزیوتراپی در مقاطع مختلف تحصیلی مؤسس و مسئول فنی مراکز فیزیوتراپی هستند و علیرغم مشکلات اقتصادی متعدد در خصوص مطالبات بیمه ای، هزینه اجاره مراکز و … کلینیکهای خود را دایر نگه داشته و همچنان به خدمت رسانی و درمان بیماران در سراسر کشورمی پردازند، نشر اینگونه مطالب در رسانه ها ظلم آشکار بوده و انجمن فیزیوتراپی ایران شکایت خود را به دادگاه رسیدگی جرائم رسانه ای ارسال خواهد کرد.

«روابط عمومي انجمن فيزيوتراپي ايران»

توضیح تجارت‌نیوز:

مطلبی که پیش‌تر در مورد کسب‌وکار فیزیوتراپی و طب فیزیکی در رسانه تجارت‌نیوز منتشر شد، جزئی از سلسله مطالبی است که با هدف معرفی کسب‌وکارها در این رسانه برای مخاطبان تهیه می‌شود. اساسا این مطالب نه برای تقبیح و نقد، که با هدف معرفی و حمایت از جریان‌های سالم اقتصاد، تدوین می‌شود.

همانطور که از فحوای گزارش مذکور مشخص است، موضوع مورد بررسی، مراکز و کلینیک‌های بزرگ فیزیوتراپی و طب فیزیکی، با مراجعان متعدد و تجهیزات بالا بوده‌ است.

مشی رسانه تجارت‌نیوز از همان آغاز، پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) و حمایت از ثروت سالم بوده است. امروزه صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در ایران -من‌جمله کارآفرینان عزیزی که در حوزه مراکز فیزیوتراپی یا توانبخشی فعالیت می‌کنند- به قدری درگیر هزارتوها و موانع متعدد هستند، که رسالت اخلاقی و تخصصی رسانه (به ویژه رسانه‌های اقتصادی) نمی‌بایست چیزی جز بازتاب دادن صدای آنان باشد.

اگر مطلب موردنظر به هردلیلی موجبات تکدر خاطر در قشر شریف فیزیوتراپیست‌ها را فراهم آورده است، بنا به رسم ادب و اخلاق حرفه‌ای، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم و همین‌جا آمادگی خود را جهت انعکاس مشکلات این حوزه اعلام می‌کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من فیزیوتراپیست هستم درتبریز. این ماه بعد از ۴ سال کلینیکم تونست خرج اجاره و اقلام مصرفیشو در بیاره توجه کنید ۴ سال از جیب خودم خرج کردم… در ضمن مینگین دریافتی از ۸۰ درصد بیماران جلسه ای ۵۰ تا ۶۰ تومان هست. تمام کلینیک ها به تجهیزاتی که گفتین مجهز نیستند و اصلا لازم نیست مجهز باشند.