کد مطلب: ۳۳۴۹۹۱

رقابت خودروهای داخلی بر سر افت تولید / کدام خودرو چقدر کمتر تولید شد؟ (اینفوگرافیک)

رقابت خودروهای داخلی بر سر افت تولید / کدام خودرو چقدر کمتر تولید شد؟ (اینفوگرافیک)

در اینفوگرافیک تجارت‌نیوز میزان تولید و افت انواع خودروهای تولیدی در هشت‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش تجارت‌‎نیوز، تولید خودروهای داخلی در هشت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش یافته است. این در حالی‌ست که طبق آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت این روند نزولی تولید خودروهای داخلی از خردادماه امسال آغاز شده بود و در آخرین کارنامه منتشره به‌نظر می‌رسد این روند نزولی شدت بیشتری به خود گرفته است.

در اینفوگرافیک تجارت‌نیوز میزان تولید و افت انواع خودروهای تولیدی در هشت‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را می‌توانید مشاهده کنید. نکته قابل تامل حضور کم‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی در این فهرست است. (اینفوگرافیک از سحر قادری)

کاهش تولید خودروهای داخلی

روند نزولی تولید خودرو شدت بیشتری گرفته است.

این در حالی‌ست که خودروسازان ایرانی در ماه‌های اخیر چند صد هزار خودرو را پیش‌فروش کرده و متعهد شده‌اند که این خودروها را در زمان مقرر تحویل دهند. اما آیا با این روند آنها می‌توانند به تعهدات خود پایبند باشند؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تولید خودروهای داخلی يعني اين که هم مواد اولیه‌اش تولید داخل و هم کار ومهارت داخلی باشد و اینکه منابع مالی در داخل کشور تأمین شود و نیز دانش فنی تولید داخل باشدخودرویی که تمام قطعاتش خارجی باشد و در داخل مونتاژ شود، تولید واقعی داخلی نیست