کد مطلب: ۷۷۵۱۳۴

قیمت خودرو امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۱/ تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار

قیمت خودرو امروز 16 اسفند 1401/ تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار

قیمت خودرو امروز نوساناتی را تجربه کرد. ریزش نرخ خودرو در بازار ادامه‌دار است، اما برخی از خودروها همچنان به روند افزایش قیمتی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو روز سه‌شنبه،16 اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 که هفته‌های روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز در نرخ ۳۵۶ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با کاهش چهار میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به 676 میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز سه میلیون تومان ارزان و در نرخ 807 میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز 9 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ 525 میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز 10 میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ 560 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای خارجی

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز 60 میلیون تومان گران شد و به دو میلیارد و 270 میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روزهای گذشته 15 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در قیمت دو میلیارد و 215 میلیون تومان عرضه شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز 105 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و 468 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، سه‌شنبه، در قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ثابت ماند.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نرخ ارز نوسانات زیادی را پشت گذاشته است. به همین دلیل به دلیل حفظ ارزش سرمایه‌های خود به بازارهایی، از جمله بازار خودرو مراجعه می‌کنند و سرمایه خود را تبدیل به کالا می‌کنند. از این رو، این روزها بازار پررونق شده و سطح معامالات افزایش یافته است.

در این میان، باید به این نکته اشاره کرد که برخلاف سال‌های گذشته قیمت‌ها در شب عید روند افزایشی را طی می‌کرد، بازار این روزها با ریزش قیمت مواجه شده است. کارشناسان معتقدند که اگر نوسانات ارزی کاهش یابد، قیمت خودرو نیز به همین روند کنونی خود ادامه می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر، خبر رواج فیس لیفت خودرو در بازار آزاد برای گران‌فروشی را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.