کد مطلب: ۸۱۴۵۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ادامه اختلال در سامانه یکپارچه خودرو/ چه کسانی امکان ثبت نام پیدا نکردند؟

ادامه اختلال در سامانه یکپارچه خودرو/ چه کسانی امکان ثبت نام پیدا نکردند؟

پس از گذشت چهار روز از بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان خرید محصولات خودروسازان داخلی همچنان این سامانه اختلالاتی مواجه است که ازجمله آن می‌توان به مشکل ثبت‌نام متقاضیانی اشاره کرد که در دور اول از این خرید منصرف شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی گزارش‌ها از سوی مخاطبان حاکی از آن است کسانی که از طرح اول سامانه یکپارچه خودرو قبل تاریخ 20 اردیبهشت انصراف از طرح را ثبت کرده بودند، اجازه ثبت‌نام در طرح دوم یکپارچه را پیدا نکرده‌اند.

در صورتی که طبق گفته مجریان طرح یکپارچه خودرو باید پس از انصراف از طرح اول، اجازه ثبت‌نام در طرح دوم به متقاضیان داده می‌شد. هنوز هیچ واکنش و پاسخ مناسبی از سمت مسئولان به مسئله داده نشده است.

در ساعات غیر پیک به سامانه یکپارچه مراجعه کنید!

البته در چهار روز اخیر اختلالات سایت سامانه یکپارچه محدود به انصراف‌دهندگان مرحله اول نیست، در ساعاتی از روز هیچ ییک از متقاضیان امکان ثبت‌نام در این سایت را ندارند. در همین زمینه مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد: متقاضیان خودرو اگر در ساعات غیرپیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

در همین زمینه صداوسیما گزارش داد از وقتی سامانه یکپارچه خودرو باز شده، بارها با مشکل قطعی مواجه بوده است. با این حال مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، معتقد است متقاضیان نباید نگران تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو باشند.

او با اشاره به اختلال در سایت سامانه در برخی ساعات می‌گوید: تاکنون 895 هزار نفر (6 خرداد 1402) توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

تقدسی می‌افزاید: به دلیل اینکه ترافیک در برخی ساعات بالاست ممکن است در گزینه جزئیات سفارش، ثبت‌نام متقاضیان نشان داده نشود، اما در اصل با به‌روزرسانی سایت، ثبت‌نام انجام شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت‌نام در سامانه یکپارچه صفحه طرح‌های فروش خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    900 هزار نفر تو سه روز ثبت نام کردن!!!! حجوم مردم برا اهن پاره رو تو سراسر دنیا نمیشه دید!!!