کد مطلب: ۸۰۸۹۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه کوییک GX در سامانه یکپارچه خودرو

عرضه کوییک GX در سامانه یکپارچه خودرو

کوییک GX از جمله محصولاتی است که در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو عرضه می‌شوند. قیمت این خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، کوییک GX یکی از محصولات سایپا است که در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو عرضه می‌شود. این خودرو در درب کارخانه هنوز مشخص نیست، اما در طرح فروش پیشین مبلغ 112 میلیون تومان برای پیش‌پرداخت آن مشخص شد.

معرفی کوییک GX

این مدل جدید کوییک، مانند سایر اعضای سری X200 سایپا، مجهز به یک موتور 1/5 لیتری تنفس طبیعی 8 سوپاپه بوده و این موتور با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 87 اسب بخار، قدرت و 128 نیوتن متر، گشتاور را دارد. البته باید به این نکته نیز اشاره کردکه پیشرانه مذکور از استاندارد یورو 5 بهره می‌برد.

مهم‌ترین ویژگی تیپ جدید GX، موتور ارتقایافته M15GSI است که توسط شرکت مگاموتور و براساس موتور M15 تیبا، ساخته شده و تغییرات زیادی در آن رخ داده است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی می‌توان به مواردی چون فرمان کمکی برقی، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی 7 اینچی به همراه دوربین دید عقب، سیستم کروزکنترل (در نسخه اتوماتیک)، تهویه مطبوع الکتریکی، فرمان D-CUT با غربلیک چرمی، دو ایربگ ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم GSI، سیستم TPMS و… را داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر، خبر چگونه در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کنیم؟ را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به امید نخریدن ملت تا درس بزرگی باشد برای خودرو ساز.

  • ناشناس

    سلام…کوییک جی ایکس آر ۲۵۱تومنه….با این حساب جی ایکس ارزونتره یا گرونتر؟

    • ناشناس

      معلوم نیست

    • ناشناس

      کوییک gx نیومنده کوییک gxr از کجا اومد که قیمتش هم معلوم شده؟؟ اون قیمت ها یه خبر دروغ بود

  • ناشناس

    کوییک معمولی میشه کدام مدل🤔